ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Κυριακή 14 Ιουνίου 2009
Νέο όχημα πάταξης της λαθρομετανάστευσης …
….προμηθεύτηκε το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, επειδή τα παπάκια αποδείχτηκαν αναποτελεσματικά και παρουσίαζαν συχνές βλάβες.
Το νέο όχημα «ΑΓ- ΕΛΑΣ» παρουσιάστηκε από τον κ. Υφυπουργό Δημόσιας Τάξης σε ειδική εκδήλωση !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου