ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009
ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΚΩΤΣΟΥΣ;;;
Για αυτό το site www.star.grη Μάρα Ζαχαρέα πήρε ένα τσουβάλι λεφτά. Τίποτε το καινούργιο. Αργό και πολύ συνηθισμένο. Υπάρχουν bloggers οι οποίοι στήνουν ένα τέτοιο site μέσα σε δέκα λεπτά και εντελώς δωρεάν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου