ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τρίτη 23 Ιουνίου 2009
ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ...
Από το πρωί έχουν σπάσει τα τηλέφωνα τουΜεγάρου Μαξίμου και της Ρηγίλλης από αγανακτισμένους αναγνώστες του Ελεύθερου Τύπου. Βρίζουν όλους και όλα για το λουκέτο που μπήκε στην εφημερίδα. Το υβρεολόγιο των αναγνωστών συμπεριλαμβάνει όλους. Από τονΚαραμανλή και τον Ανδριανό, μέχρι τον Ρουσόπουλο και τον Αγγέλου. Από τις 10 και μετά σήμερα το πρωί οι τηλεφωνήτριες δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα. Τα έχουν κατεβάσει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου