ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009
Ποσα θελουν να μας τρελανουν;;;;;;
Επεσε σημερα στα χερια μου αυτό το εντυπο , το οποιο μαλιστα εμαθα πως διανεμεται και μεσω του Κυριακατικου Τυπου. Και σκεφτομαι, ότι σε καιρο κρισης και την ωρα που στον Δημο Θεσσαλονικης οι υπεξαιρεσεις και τα σκανδαλα διαδεχονται το ένα το άλλο, για αυτό το εντυπο και για την διανομη του δαπανηθηκαν χρηματα!!!! Για νας μας πουν τι;;;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου