ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009
ΣΗΨΗ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ... και αναμονή...
Ναρκωτικά, κουμπαριές μαφιόζων με μαυρογιαλούρους. Κλεμμένα φορτηγά, σπίτια στην Εκάλη και τον Διόνυσο. Εργολάβοι, σωματέμποροι, προστασία σε μαγαζιά της παραλιακής. Χρηματοδότες γαλάζιων βουλευτών. Ποιος έχει γερό στομάχι για να τα αντέξει όλα αυτά; Όρεξη να έχετε για να διαβάζετε. Έχουμε να γράψουμε τόσα πολλά....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου