ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009
ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ...
Έχει καταλάβει το τέλος του. Τις τελευταίες ημέρες του φταίνε όλοι. Τους θυμήθηκε έναν προς έναν. Ότι διασώσει. Ότι μπορεί να περισώσει την τελευταία στιγμή. Τα περίμενε διαφορετικά. Πίστευε ότι στη ΔΕΘ θα... κάνει περίπατο. Πίστευε επίσης ότι το θέμα με τον Σημίτη θα εξελιχθεί σε δική του νίκη. Ο άνθρωπός μας μετέφερε ότι έχει εκμυστηρευτεί το πολιτικό του τέλος. Η Νατάσα τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται σε άδεια από το νοσοκομείο. Τον έχει από κοντά. Έχει καταλάβει και αυτή το τέλος που έρχεται. Και του συμπαρίσταται. Δύσκολη η καλογερική...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου