ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009
ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΡΤ...
Πριν από λίγο τοΜέγαρο Μαξίμου ειδοποίησε τηνΕΡΤ (η ΕΡΤ θα μοιράσει το διάγγελμα σε όλα τα κανάλια) να φέρει τις κάμερες και το ειδικό μηχάνημα στο οποίο ο πρωθυπουργός διαβάζει τα διαγγέλματά του... Αυτό σημαίνει ότι περίπου στις 7 το απόγευμα ή το αργότερο μέσα στα δελτία θα υπάρξει σήμερα διάγγελμα. Πλησιάζουν οι κάλπες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου