ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009
ΣΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΚ...
Ο Αντώναρος πήγε στο Μαξίμου και ενημερώθηκε. Στους κολλητούς του πολιτικούς συντάκτες το έχει ήδη πει ότι θα προκηρυχθούν πρόωρες εκλογές. Ο πρωθυπουργός σύμφωνα με πληροφορίες μαζί με τον σύμβουλό του Α. Αναγνώστου ο οποίος του γράφει τους λόγους, έχει από το πρωί συντάξει το διάγγελμα που θα... απευθύνει στον Ελληνικό λαό. Έχει ήδη ειδοποιηθεί ο ειδικός Γραμματέας του Εθνικού Τυπογραφείου Σέργιος Τσίφτης να βρίσκεται σε επιφυλακή για να εκδοθεί από σήμερα το ΦΕΚ και να θυροκολληθεί αύριο το πρωί μετά την συνάντηση Καραμανλή-Παπούλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου