ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009
ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ...
Έχει το θράσος να κατεβαίνει ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου της Ν.Δ. στην Περιφέρεια Αττικής. Εκεί θα είναι υποψήφιος, σύμφωνα με πληροφορίες του fimotro, ο πρωθυπουργός. Εκεί και σε άλλη μια περιφέρεια, όπως έχει δικαίωμα κάθε αρχηγός πολιτικού κόμματος. Ο Κουρασμένος έχει μεγάλο θράσος. Με κροκοδείλια... δάκρυα για τις απίστευτες καταστροφές προσπαθεί να δώσει συμβολισμό στην παρουσία του εκεί. Προκλητικός και απαράδεκτος. Στην ίδια περιφέρεια ανακοίνωσε και επισήμως ότι θα είναι υποψήφιος και ο Γιώργος Παπανδρέου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου