ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009
Οπως το διαβασει ο καθενας….
Οταν χθες βραδυ ετοιμασα αυτη την φωτογραφια, ειχα στο μυαλο μου τις επερχομενες Νομαρχιακες εκλογες και την πιθανοτατη (αμην! ) ηττα του Ψωμιαδη. Και σημερα βλεπω οτι ο Πανικας ειναι υποψηφιος για Προεδρος στην Ν.Δ. Οποτε, διαβαστε την φωτο οπως θελετε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου