ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009
ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ...
Χρόνια είχαμε να δούμε αναμμένα τα φώτα στο Μαξίμου. Συνήθως ο Καραμανλής αποχωρούσε πάντοτε ημέρα. Από την Πέμπτη, ο Παπανδρέου εργάζεται κάθε βράδυ μέχρι τις 10 και πολλές φορές μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα. Στη νέα κυβέρνηση κάθε μέρα βρίσκουν καινούργια πράγματα. Τρύπες και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος. Τώρα ήρθε η σειρά των κρατικών αυτοκινήτων. Τώρα κατάλαβαν στη νέα κυβέρνηση τι συνέβαινε τόσο καιρό. Ο κλέψας του κλέψαντος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου