ΤΟ " Μ Π Ο Σ Τ Α Ν Ι "

ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Μαύρα μαντάτα……

[ ΑΣΗΜΩΝΗΣ ]
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 2:50 μ.μ. - 13/08/2009
Περισσότερα...
[ σχόλια..... σύνδεσμοι ... ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΗΜΕΡΑ....

[ ΦΩΤΟ ΑΣΗΜΩΝΗΣ ]
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 2:43 μ.μ. - 13/08/2009
Περισσότερα...
[ σχόλια..... σύνδεσμοι ... ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.