ΤΟ " Μ Π Ο Σ Τ Α Ν Ι "

ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΣΤΗ Ν. ΠΕΡΑΜΟ ΚΑΒΑΛΑΣ














ΜΠΟΣΤΑΝΙ 5:41 μ.μ.- 6/1/2010
Περισσότερα... [ σχόλια..... σύνδεσμοι ... ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.