ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Οι ηρωικές στιγμές που περνάμε θα είναι μια ευκαιρία για να σταματήσουν τα λαμόγια (aka δημοσιογράφοι, πολιτικοί, κομματόσκυλα, επιχειρηματίες, τραπεζίτες κ.α.) να κλέβουν ή θα είναι η τελευταία τους μεγάλη μπάζα; Για να δούμε τώρα με το ΔΝΤ !!!