Δευτέρα 27 Απριλίου 2009
Ένας χρόνος και ξεχάστηκε ήδη ο Μ. Τόκας...
27 Απριλίου 2008... Κυριακή του Πάσχα... και ο Μάριος Τόκας φεύγει για το μακρινό ταξίδι.27 Απριλίου 2009... Ένας χρόνος μετά... Αρκετοί φαίνεται πως τον ξέχασαν ήδη αφού σε καμία εκπομπή ως τώρα ή πουθενά στο διαδίκτυο (απ' όσο έψαξα) δεν αναφέρεται κάτι που να δηλώνει την μνήμη προς το πρόσωπο του.
Παραθέτω ορισμένα όμορφα ακούσματα του ιδίου, το καθένα απ' αυτά ταξιδεύει το μυαλό σε άγνωστα μέρη... (κλικ) : http://fermouar.blogspot.com/2009/04/blog-post_384.html
Πικάσο και Σαγκάλ στην Αθήνα
Προτού ανοίξει τις πύλες του το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, στο Παγκράτι, μια πολύτιμη συλλογή από έργα Πάμπλο Πικάσο, Ανρί Ματίς, Μαρκ Σαγκάλ, Βασίλι Καντίνσκι, Γκούσταβ Κλιμτ, Όσκαρ Κόκοσκα, Έγκον Σίλε, Πολ Κλέε- γιγάντων της τέχνης του 20ού αιώνα- θα εκτεθεί στην Αθήνα.
Αδικαιολόγητη παρέμβαση.
ΤουΓρηγόρη Καλφέλη
kalfelis@law. auth.gr
Αν θέλουμε δηλαδή να ακολουθήσουμε τη δυτική συνταγματική παράδοση, όπου η λαϊκή κυριαρχία οργανώνεται δυναμικά μέσα από τον αμοιβαίο έλεγχο μεταξύ της νομοθετικής, εκτελεστικής και δικαστικής εξουσίας (τα περίφημα «checks and balances» κατά την αγγλοσαξονική ορολογία) ή αν θέλουμε να αποτελούμε μια γραφική παραλλαγή του παραδοσιακού σοβιετικού μοντέλου, όπου τα πάντα υποτάσσονται στην τυραννική και διεφθαρμένη βούληση του κυβερνώντος κόμματος (όπως αυτό το φαινόμενο το είχε περιγράψει καταπληκτικά ο Χέρμπερτ Μαρκούζε στην κριτική του για τον σοβιετικό μαρξισμό).
Γιατί τα αναφέρω αυτά; Γιατί με τη στάση του στην υπόθεση του Βατοπεδίου ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου έφερε ξανά στο προσκήνιο αυτό το τεράστιο ζήτημα.
Και θα ήθελα να μιλήσω λίγο πιο επιστημονικά για το ζήτημα τούτο, έστω και αν πιστεύω ακράδαντα ότι ο δημόσιος διάλογος πρέπει να γίνεται αντιληπτός και από τους απλούς πολίτες.
Τι εννοώ; Κατ΄ αρχήν, όλοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι μετά το Σύνταγμα του 1975 οι εισαγγελικοί λειτουργοί έχουν μια ευρύτατη λειτουργική και προσωπική ανεξαρτησία και άρα δεν πρέπει εξομοιώνονται με τους πταισματοδίκες, όπως φαίνεται να υπονοούν απαράδεκτα και ανιστόρητα κάποιοι εκπρόσωποι του δικαστικού μας κόσμου.
Έπειτα όλοι πρέπει να θυμούνται την άποψη που είχε υποστηρίξει ένας μορφωμένος άνθρωπος, ο οποίος τίμησε το αξίωμα του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ο Κωνσταντίνος Σταμάτης, που συμμετείχε και στη δίκη της χούντας.
Τι είχε δεχθεί αυτός ο εξαίρετος νομικός; Ότι η ιεραρχική εξάρτηση ενός κατώτερου από έναν ανώτερο εισαγγελέα αφορά τις «τυπικές διαδικαστικές πράξεις» και δεν επεκτείνεται ποτέ στις ουσιαστικές δικαιοδοτικές κρίσεις, όπως είναι η κίνηση της ποινικής δίωξης. Και αυτά ισχύουν και για τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, έστω και αν έχει έναν ξεχωριστό ρόλο (αφού μπορεί λ.χ. να προσβάλλει με αναίρεση οποιαδήποτε απόφαση).
Από όλα αυτά, συνάγεται ορθολογικά ότι ο κ. Σανιδάς δεν είχε καμία δυνατότητα να παρεμβληθεί ουσιαστικά και να αρνηθεί την αποστολή της δικογραφίας στη Βουλή, επικαλούμενος μάλιστα λόγους συνείδησης! Γιατί; Γιατί αν μεν οι δύο εισαγγελείς που έκαναν την προκαταρκτική εξέταση για το Βατοπέδι έφθασαν νομικά στο συμπέρασμα, ότι δεν προέκυψαν καινούργιες ενδείξεις ενοχής εναντίον των εμπλεκόμενων υπουργών, τότε ο κ. Σανιδάς δεν θα έπρεπε απλώς να εκφέρει καμία κρίση!
Αν όμως οι δύο παραπάνω εισαγγελείς ζητούν- όπως φαίνεται διά της παραπομπής τους σε παλαιότερο έγγραφο- την ενεργοποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών, τότε η νέα αξιολόγηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου περί δήθεν παραπλανηθέντων υπουργών, συνιστά κατάφωρη και αδικαιολόγητη παρέμβαση στην ακραιφνή δικαιοδοτική κρίση των κατώτερων εισαγγελέων, σύμφωνα με αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Κατ΄ αποτέλεσμα όλα αυτά θυμίζουν ατυχώς αυτό που έλεγε από την πικρή της εμπειρία η Γαλλίδα ανακρίτρια, η οποία ασχολήθηκε με την απεχθή υπόθεση διαφθοράς της εταιρείας Εlf, δηλαδή ότι ο νόμος εφαρμόζεται σε όλους, πλην εκείνων που κατέχουν πολιτική ή οικονομική εξουσία (Ζολί, Η δικαιοσύνη είναι υπόθεση όλων μας). Επομένως για να μη υπάρχει η δυσάρεστη αίσθηση ότι η ηγεσία της Δικαιοσύνης παίζει κομματικά παιχνίδια (αφού από τις παραπάνω εξελίξεις εξυπηρετείται μόνο η πολιτική ατζέντα του σημερινού Πρωθυπουργού), είναι ανάγκη κάποτε να καταργηθεί η ατυχής συνταγματική διάταξη που δίνει τη δυνατότητα στην εκάστοτε κυβέρνηση να διορίζει- με κομματικά κριτήρια- την ηγεσία της Δικαιοσύνης.
Ο πρόεδρος και ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου πρέπει να διορίζονται από ένα ευρύτερο σώμα στο οποίο θα συμμετέχουν και ανώτατοι δικαστικοί και καθηγητές της Νομικής και βουλευτές (γιατί κανένας δεν έχει εμπιστοσύνη μόνο στους επαγγελματίες της πολιτικής, που διαφθείρονται εύκολα, να κάνουν αυτήν την επιλογή).
Ποιο είναι το συμπέρασμα; Η παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στην υπόθεση του Βατοπεδίου ήταν δικονομικά αδικαιολόγητη και κάποτε πρέπει να σταματήσει ο διορισμός της ηγεσίας της Δικαιοσύνης από την πολιτική εξουσία!
Ο Γρηγόρης Καλφέλης είναι καθηγητής της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν πρέπει να επιλέγεται από την κυβέρνηση
Τους ξεμπρόστιασε ο Κακλαμάνης. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Ποιόν πολίτη ενδιαφέρει η σούπα της συνάντησης Καραμανλή-Μπαρόζου, που σερβίρεται?...

Είστε χειρότεροι κι απ΄τα χειρότερα ιδιωτικά Κανάλια...
Χαμός. Από τις σπάνιες , αν όχι τις μοναδικές στιγμές που καλεσμένος χε... τόσο άσχημα τους οικοδεσπότες τηλεοπτικής εκπομπής.
"Ποιον Έλληνα ενδιαφέρει αυτός ο χυλός? Είστε απαράδεκτοι. Σταματήστε αυτή την κωμωδία".
Ο Κακλαμάνης ήταν καλεσμένος μαζί με τον Τραγάκη της Ν.Δ. όταν ξαφνικά ο Λυριτζής και Οικονόμου ,τον διέκοψαν για να βάλουν για περίπου ένα 10λεπτο σε απευθείας σύνδεση, τα λογύδρια και τις φιλοφρονήσεις που αντάλλασσαν μεταξύ τους Καραμανλής Μπαρόζο.
Η ΕΡΤ σήμερα είναι χειρότερη κι απ΄την χειρότερη εποχή του ΠΑΣΟΚ. Δεν...
σέβεστε τον πολίτη. Είστε χειρότεροι κι απ' τα χειρότερα ιδιωτικά Κανάλια.
Κάγκελο ο Τραγάκης , ενώ οι παρουσιαστές προσπάθησαν να αντιδράσουν σ' αυτή την ψυχρολουσία. "Κι επί ΠΑΣΟΚ έτσι γινόταν " του είπαν.
"Αν γινόταν πάντα έτσι τότε πάμε πίσω. Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει".
Ασυγκράτητος ο Κακλαμάνης αποκάλυψε στο κόσμο ότι την ώρα που έπαιζε ο Μπαρόζο, κάναν νοήματα να σταματήσει, αλλά από το control δεν τους έδιναν σημασία.
"Δεν διευθύνεται εσείς την εκπομπή σας" τους πέταξε στα μούτρα.
Φοβερό...
από nonews news
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 10:44 π.μ. - 27/4/2009
ΧΡΟΝΙΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ...

"Η χώρα πληρώνει τα λάθη του ΠΑΣΟΚ",
απεφάνθη ο μεγιστοτεράστιος πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής.
Εντάξει πληρώνει τα λάθη του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνοι. Δηλαδή όμως τρισμέγιστε, αν η χώρα πληρώνει το 2009 ακόμα τα λάθη που έγιναν μέχρι το 2004, αυτό σημαίνει οτι τα δικά σου θα τα πληρώνουμε μέχρι και το 2014 τουλάχιστον; Ωραίο μέλλον βρε...
από δημολόγος
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:45 π.μ. - 27/4/2009
Κυριακή 26 Απριλίου 2009
Το μαύρο-άσπρο.....
Το μαύρο-άσπρο και σήμερα από τον Καραμανλή. Ο πρωθυπουργός κατηγόρησε την αντιπολίτευση για απόπειρα τρομοκράτησης της Δικαιοσύνης! Με αφορμή την αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την υπόθεση του Βατοπεδίου, Κ. Καραμανλής από την Καστοριά στην οποία περιόδευσε έδειξε ότι έχει χάσει τελείως την επαφή με την πραγματικότητα.ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ
Για τους δημοσιογράφους της εποχής ήταν ένας εγκληματίας.
Για τον λαό ένας ήρωας.
Τότε οι δημοσιογράφοι είχαν αστυνομικό να τους παρακολουθεί , τώρα έχουν αστυνομικό να τους προστατεύει!!!...
Τότε υπήρχε η λογοκρισία της χούντας, τώρα υπάρχει η σιωπή των συμφερόντων!!!...
από thesa1nt
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 6:18 μ.μ. - 26/4/2009
Έχουν οι καιροί γυρίσματα....

ο Φαληρεύς.
το βιολετί πουκαμισάκι

Το ακριβώς αντίθετο από τον Ντινόπουλο. Χριστίνα Κοραή. Με.. ηρεμία, σεμνά και ταπεινά έχει εξελιχθεί στην μεγαλύτερη υποστηρίκτρια της Νέας Δημοκρατίας. Επί Ρουσόπουλου ήταν λογικό. Την προσέλαβε στην ΕΡΤ και της έκοψε... ταρίφα 6.000 ευρώ τον μήνα για να σχολιάζει(;;; !!!...) την επικαιρότητα. Προφανώς έχει κεκτημένη ταχύτητα. "Εάν έρθει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, ποιος ξέρει εάν θα με κρατήσουν στην ΕΡΤ";;; θα σκέφτηκε. Λογική σκέψη. Αυτό το βιολετί πουκαμισάκι γιατί δεν το αλλάζει ποτέ;3 χρόνια μετά το μεγαλύτερο πυρηνικό ατύχημα στην ανθρώπινη ιστορία

Πέρασαν 23 χρόνια από την έκρηξη στον πυρηνικό αντιδραστήρα του Τσέρνομπιλ που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο χιλιάδων ανθρώπων από τη ραδιενέργεια και τη μόλυνση. Στις 26 Απριλίου 1986, ο αντιδραστήρας 4 του πυρηνικού σταθμού στο Τσερνόμπιλ, στα σύνορα Ρωσίας, Ουκρανίας και Λευκορωσίας, εξερράγη και το πυρηνικό του νέφος σκέπασε μεγάλο τμήμα της Ευρώπης, αλλά κυρίως εκείνες τις τρεις χώρες, που τότε ανήκαν στην ΕΣΣΔ. Τα ξημερώματα της ημέρας εκείνης, τεχνικοί του πυρηνικού σταθμού «Βλαντίμιρ Ιλιτς Λένιν», στο Τσέρνομπιλ της Ουκρανίας, αποπειράθηκαν να κάνουν ένα πείραμα για να ελέγξουν τα συστήματα ασφαλείας. Στο πλαίσιο αυτού του πειράματος έκλεισαν τα αυτόματα συστήματα ρύθμισης της ισχύος της τέταρτης μονάδας του σταθμού, καθώς και τα συστήματα ασφαλείας, αφήνοντας ωστόσο τον αντιδραστήρα να λειτουργεί με το 7% της ισχύος του. Στη 1.20 το πρωί η αλυσιδωτή αντίδραση στον αντιδραστήρα της τέταρτης μονάδας προκάλεσε διαδοχικές εκρήξεις, οι οποίες τίναξαν στον αέρα το κάλυμμα του αντιδραστήρα. Τεράστιες ποσότητες ραδιενεργού υλικού εκλύθηκαν στην ατμόσφαιρα. Είκοσι τρία χρόνια μετά, το δυστύχημα εξακολουθεί να επηρεάζει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Η φοβερή αυτή καταστροφή, που στις παλαιότερες γενιές αναμόχλευσε μνήμες της τραγωδίας της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι και στις νεότερες έσπειρε τον πανικό και την αβεβαιότητα για την επόμενη ημέρα, δύο δεκαετίες μετά, παραμένει «ανοιχτή πληγή», αφού ο κίνδυνος δεν έχει αποσοβηθεί πλήρως και οι αρνητικές συνέπειές της παραμένουν ορατές στις σοβαρότερα πληγείσες περιοχές της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας και της Ρωσίας. Ο πυρηνικός σταθμός του Τσερνόμπιλ έχει κλείσει από το 2000, εν τούτοις κάτω από τη ραγισμένη σαρκοφάγο, που περικλείει τον κατεστραμμένο αντιδραστήρα, εξακολουθούν να παραμένουν 200 τόννοι ραδιενεργού μάγματος, που αποτελούν μία διαρκή απειλή. Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, το δυστύχημα προκάλεσε ή πρόκειται να προκαλέσει το θάνατο τουλάχιστον 4-9 χιλιάδων ανθρώπων. Οικολογικές οργανώσεις ωστόσο εκτιμούν ότι ο αριθμός αυτός ξεπερνά τις εκατό χιλιάδες. Σημειώνεται ότι περίπου πέντε εκατομμύρια πολίτες εξακολουθούν να ζουν σε περιοχές που έχουν πληγεί από τις συνέπειες του δυστυχήματος στη Λευκορωσία, στην Ουκρανία και τη Ρωσία. Πάνω από 300.000 άνθρωποι ξερριζώθηκαν από πόλεις και χωριά που βρίσκονταν κοντά στο Τσερνόμπιλ--περιοχές που σήμερα ανήκουν στην Ουκρανία--ενώ 5.000 παιδιά διαγνώσθηκαν με καρκίνο του θυροειδούς τα χρόνια που ακολούθησαν το 1986. Εκατομμύρια άνθρωποι που ζούσαν σε περιοχές που βρέθηκαν στο δρόμο της ραδιενέργειας ζουν έκτοτε υπό το κράτος του φόβου για την υγεία τους.
Άρχισαν τις προβοκάτσιες τα παπαγαλάκια....


Σάββατο 25 Απριλίου 2009
Παράλογα
Του Παντελή Καψή
Η δικαιολογία που δόθηκε τότε από τον ίδιο τον κ.
Προκόπη Παυλόπουλο ήταν πως η υπόθεση εκκρεμεί στη Δικαιοσύνη. Αν μέναμε στην ψηφοφορία και καταψηφίζαμε, πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο υπουργός, τότε η υπόθεση δεν θα ήταν δυνατόν να επανέλθει στη Βουλή όταν θα ολοκληρωνόταν η δουλειά των εισαγγελέων.
ΠΕΡΑΣΑΝ οι μήνες, οι εισαγγελείς τελείωσαν με τις καταθέσεις των μαρτύρων και, πέραν πάσης κυβερνητικής προσδοκίας, έστειλαν ξανά τον φάκελο στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας για να πάει στη Βουλή.
ΤΟ ότι δεν έφτασε ποτέ, μπορεί και να το περιμέναμε. Εκείνο που δεν ήταν δυνατόν να φανταστούμε ήταν η δικαιολογία. Δεν μπορούσαμε να στείλουμε τον φάκελο στη Βουλή για δεύτερη φορά, διέρρευσαν οι γνωστοί κύκλοι της Εισαγγελίας.
Αν τον ξαναστέλναμε θα ήταν σαν να αποδοκιμάζαμε την αρχική απόφασή της τον Οκτώβριο, όταν δεν εγκρίθηκε η Προανακριτική!
Ο τέλειος φαύλος κύκλος δηλαδή, βγαλμένος από το θέατρο του παραλόγου. Δεν ψηφίζουμε την Προανακριτική για να μπορεί να έρθει ξανά ο φάκελος και δεν έρχεται ο φάκελος επειδή δεν ψηφίσαμε...
ΟΙ πολίτες βέβαια βλέπουν και κρίνουν. Κι είναι φανερό ότι έχουν πλέον αποσύρει οριστικά την εμπιστοσύνη τους από την κυβέρνηση.
ΔΕΝ είναι μόνο οι μεθοδεύσεις για να αποφύγει τις πρόωρες εκλογές που έχουν αποκαλύψει την ευκολία με την οποία θυσιάζει κάθε έννοια θεσμικής τάξης και πολιτικής αξιοπρέπειας.
ΕΙΝΑΙ και η παταγώδης αποτυχία της στην οικονομία, όπου μετά την αποκάλυψη του πραγματικού μεγέθους των ελλειμμάτων οδηγούμαστε ολοταχώς σε νέο γύρο αύξησης των φόρων και περικοπών στις δαπάνες.
Ο συνδυασμός πολιτικής αναξιοπιστίας και ανικανότητας όμως, μαζί βέβαια με την ανασφάλεια που προκαλεί η οικονομική κρίση, έχουν οδηγήσει σε μια συνολική αμφισβήτηση του πολιτικού μας συστήματος που ασφαλώς δεν έχει προηγούμενο στη μεταπολίτευση.
ΟΤΑΝ το 1993 είχαμε ξαναβρεθεί σε παρόμοιο αδιέξοδο, οι κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου και του Κώστα Σημίτη με απλές σχετικά κινήσεις είχαν κατορθώσει να βελτιώσουν τα οικονομικά και να ηρεμήσουν τα πολιτικά μας πράγματα. Μπορούσαν όμως να αντλήσουν από μια σημαντική δεξαμενή καλής θέλησης των ψηφοφόρων.
ΔΥΣΚΟΛΑ θα συμβεί το ίδιο με την επόμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Ο Γιώργος Παπανδρέου από την πρώτη κιόλας ημέρα της θητείας θα βρεθεί μπροστά σε διλήμματα που θα κρίνουν όχι μόνο την κυβέρνησή του, αλλά ενδεχομένως και την ίδια τη θέση της Ελλάδας στην Ευρώπη.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ αντί να ετοιμαζόμαστε γι΄ αυτά ασχολούμαστε σχεδόν αποκλειστικά με τα σκάνδαλα.
Μάταια περιμένουμε, λες με κάποιον μαγικό τρόπο, να ξεφύγουμε από την ατζέντα της μιζέριας μας!
Στρατηγικό Μοντέλο Διαχείρισης Απορριμμάτων.
Η WWF, το Δίκτυο Μεσόγειος SΟS, η Greenpeace και η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, διατυπώνοντας τις θέσεις τους σε κοινή συνέντευξη Τύπου, σημείωσαν επιπλέον ότι είναι δυνατή η δημιουργία περισσότερων από 9.500 θέσεων μόνιμης απασχόλησης. Το εκτιμώμενο κόστος του προτεινόμενου προγράμματος ανέρχεται στα 275 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, από τα οποία τα 189 εκατομμύρια μπορούν να προέρχονται από δημόσιους πόρους.
Το σχέδιο των οικολογικών φορέων προωθεί την επαναχρησιμοποίηση, την κομποστοποίηση και την ανακύκλωση των απορριμμάτων, αντί της ταφής και της καύσης τους. Παράλληλα, προτείνεται η δημιουργία διαδημοτικών κέντρων ανακύκλωσης μέσα στις πόλεις, όπου οι πολίτες θα μπορούν να προσφέρουν εκτός από χαρτιά, γυαλιά, και πλαστικά ακόμα και ρούχα, έπιπλα και άλλα ογκώδη αντικείμενα τα οποία δύνανται να ανακυκλωθούν ή να αξιοποιηθούν. Επίσης, διατυπώθηκε η ιδέα για την καταβολή δημοτικών τελών ανάλογα με την ποσότητα των παραγόμενων απορριμμάτων και όχι ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα των κατοικιών, καθώς και η σύνδεση των τελών τελικής διάθεσης των ΟΤΑ με τις ποσότητες σκουπιδιών που θάβουν σε ΧΥΤΥ και ΧΥΤΑ.
Ανάμεσα σε άλλα, εκτιμάται ότι η χωματερή της Φυλής θα κορεστεί μέσα στα επόμενα επτά χρόνια, δημιουργώντας την ανάγκη για νέες χωματερές.
Φωτιά στο γαλάζιο στρατόπεδο...
Νέα φωτιά στο γαλάζιο στρατόπεδο βάζει με δηλώσεις του σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Κόσμος του Επενδυτή» που κυκλοφορεί το Σάββατο, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Φθιώτιδα, Θανάσης Γιαννόπουλος.Όπως λέει χαρακτηριστικά: «δεν αποκλείω σοκ στις ευρωεκλογές. Οι ψηφοφόροι μας έχουν εξαντλήσει τα περιθώρια υπομονής και πρέπει να αλλάξουμε πολιτικές», τονίζει ο κ. Γιαννόπουλος.
Ο ίδιος, μάλιστα, διαμηνύει στον πρωθυπουργό ότι η επιλογή για διπλές εκλογές είναι επιλογή παραγραφής των σκανδάλων.
Περισσότερα αύριο...
Για το θέμα "Παυλίδη" σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό City 99.5, o βουλευτής δήλωσε ότι ενδεχόμενη παραπομπή Παυλίδη δεν στερεί τη ΝΔ από τη δεδηλωμένη και πρόσθεσε «κανείς δε μπορεί να αναλάβει την ευθύνη, ενώπιον του λαού, να πει ότι «πάω σε εθνικές εκλογές με τον Τέλη Παυλίδη και να πάμε για παραγραφή».
ΑΝΕΡΓΙΑ.

ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ, Η ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ. ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΡΙΚ, ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
1. Κάθε μέρα που περνά με την καταρρέουσα κυβέρνηση Καραμανλή στη θέση της, είναι μια μέρα χαμένη για το ασφαλιστικό σύστημα, την εργασία και την πραγματική οικονομία. Αντί για δίκαια μέτρα εξυγίανσης, επενδύσεις και κοινωνικό κράτος, έχουμε ρουσφέτια στους «ημέτερους», «γαλάζια παιδιά» στο Δημόσιο και χαριστικές ρυθμίσεις στους επιχειρηματίες. Οι χθεσινές ανακοινώσεις της Υπουργού Απασχόλησης είναι ενδεικτικές του καταστροφικού για τον τόπο τρόπου που πολιτεύεται η κυβέρνηση:
α) Ανεργία. Την ώρα που η (επίσημη) ανεργία καλπάζει αγγίζοντας πλέον το 10% και διεθνείς οργανισμοί όπως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο εκτιμούν ότι 140.000 συνάνθρωποί μας θα χάσουν τις δουλειές τους στη χώρα μας, μέσα στην επόμενη διετία, η κυβέρνηση:
- Εξακολουθεί να διαφημίζει ως δικό της «πακέτο κατά της ανεργίας» χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χρήματα του Ε.Σ.Π.Α. (Δ' ΚΠΣ) για την απασχόληση που παραμένουν αδιάθετα από το 2007! Αυτά είναι τα δις ευρώ για τα οποία μιλάει η σημερινή κυβέρνηση.
- Εξαγγέλλει, για τρίτη φορά μέσα σε ένα μήνα, «προσλήψεις» και stage στο Δημόσιο, ως λύση για μια παραπαίουσα και κουρασμένη κυβέρνηση, που δεν ελπίζει παρά σε ρουσφέτια και ταξίματα. Αντί για σχέδιο αντιμετώπισης της ανεργίας, έχουμε σχέδιο τροφοδοσίας του εκλογικού μηχανισμού της Νέας Δημοκρατίας.
- Η δε νέα εξαγγελία περί χρηματοδότησης μέσω κατάρτισης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που μειώνουν το ωράριο εργασίας των εργαζομένων για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της κρίσης, γίνεται, σε αντίθεση με αυτά που έχει προτείνει το ΠΑΣΟΚ, χωρίς καμία δέσμευση, χωρίς καμία βελτίωση του θεσμικού πλαισίου, χωρίς κριτήρια βάσει των οποίων μια επιχείρηση μειώνει τη δραστηριότητά της και, τέλος, χωρίς κοινωνικό έλεγχο. Με αυτόν τον τρόπο δίνει ακόμη ένα άλλοθι σε όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν την κρίση προσχηματικά.
- Το Κίνημά μας έχει, εδώ και πολλούς μήνες, τοποθετηθεί ξεκάθαρα: η ανεργία δεν αντιμετωπίζεται διογκώνοντας το δημόσιο με ρουσφέτια και ανασφάλιστα stage. Αυτή η πρακτική το μόνο που θα κάνει είναι να τινάξει στον αέρα τις αντοχές του δημόσιου. Η ανεργία θα αντιμετωπιστεί μόνο αν δώσουμε κίνητρα, πραγματικά κίνητρα (π.χ. επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών εργαζομένων) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προσλάβουν κόσμο, και ιδίως νέους κάτω των 30 ετών που είναι τα βασικότερα θύματα της ανεργίας. Για αυτό και καταθέσαμε συγκεκριμένη πρόταση νόμου - όχι σήμερα, από τον περασμένο Νοέμβριο την οποία η κυβέρνηση απέρριψε...
β) Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας. Αφού επί μία πενταετία η κυβέρνηση κατόρθωσε να συρρικνώσει το κατασκευαστικό πρόγραμμα του ΟΕΚ από 50% της δραστηριότητας του σε μόλις 6%, θυμήθηκε ξαφνικά ότι θα δημοπρατήσει την κατασκευή νέων κατοικιών.
γ) ΙΚΑ. Η κυβέρνηση κατέθεσε χθες στη Βουλή τροπολογία ρύθμισης χρεών των επιχειρήσεων προς το ΙΚΑ, με εξοργιστικά ευνοϊκούς όρους.
- Είναι απαράδεκτο η κυβέρνηση Καραμανλή, συστηματικός κακοπληρωτής των Ασφαλιστικών Ταμείων, να χαρίζεται σε μπαταχτζήδες κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες για τέταρτη φορά μέσα σε πέντε χρόνια.
- Η κυβέρνηση επιβραβεύει την ασυνέπεια και την εισφοροδιαφυγή με νέα γενική χαριστική ρύθμιση χρεών του ΙΚΑ, αντί να συγκροτήσει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς που απαξίωσε και να επανεισάγει το πάγιο σύστημα ρύθμισης οφειλών που κατήργησε για όσες επιχειρήσεις πραγματικά έχουν πρόβλημα.
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 11:30 π.μ. - 25/4/2009
Τί ζώα είναι αυτά ρε.......
Συνελήφθη το ζευγάρι των Γερμανών που εγκατέλειψε τρία μικρά παιδιά σε πιτσαρία στην βόρεια Ιταλία. Οι ίδιοι φέρεται να δήλωσαν ότι δεν είχαν λεφτά και ότι έψαχναν στους σκουπιδοτενεκέδες για να βρουν να φάνε.Η 26χρονη μητέρα και ο σύντροφός της εγκατέλειψαν τα παιδιά τους -ένα μωρό, ένα νήπιο και ένα αγοράκι όχι μεγαλύτερο των έξι ετών- σε ιταλικό εστιατόριο στην Αόστα. Οι αστυνομικές αρχές «χτένισαν» την περιοχή για τον εντοπισμό τους, ενώ είχαν εκφράσει ανησυχίες ότι μπορεί να μην τους έβρισκαν ζωντανούς, επειδή βρήκαν εγκαταλελειμμένο το αυτοκίνητό τους και μέσα σε αυτό βρέθηκε ένα ημερολόγιο που κατέγραφε τα οικονομικά τους προβλήματα.
«Τα παιδιά είχαν αρχίσει να κλαίνε από την πείνα», δήλωσε αστυνομική πηγή. «Ρώτησαν αμέσως για τα παιδιά τους, αλλά ήταν βέβαιοι ότι βρίσκονταν σε ασφαλές μέρος» δήλωσε τοπικός αξιωματούχος στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Ansa. «Θέλαμε να κάνουμε διακοπές στη θάλασσα μαζί με τα παιδιά και μετά μας τελείωσαν τα χρήματα», δήλωσε στους αστυνομικούς ο Σμιτ.
Η μητέρα δήλωσε πως ήταν σίγουρη πως τα παιδιά θα στέλνονταν πίσω στη Γερμανία, όπου θα τα ξανάβρισκε όταν αποκτούσε ορισμένα χρήματα.













