Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009


ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΥΣ:

ΠΟΙΑ ΣΥΚΓΡΟΤΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 9-10 ΕΔΡΕΣ;
ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ  ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ... ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ...

το μποστάνι

Η Αλληλεγγύη στη Γάζα από την εκκλησία της Ελλάδας

Σεμνά και ταπεινά - όχι στα πρότυπα Καραμανλή, για να μην έχουμε παρεξηγήσεις -, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, μέσω της ΜΚΟ «Αλληλεγγύης» έστειλε και παραδόθηκαν σήμερα στη Γάζα 50 τόνοι τρόφιμα (αλεύρι, λάδι, όσπρια κ.α.π.).
Την παράδοση τροφίμων στην πόλη της Γάζας επέβλεψε με την εκεί παρουσία του ο νέος γενικός διευθυντής της εκκλησιαστικής ΜΚΟ «Αλληλεγγύη» Κωνσταντίνος Δήμτσας.
Τι να πούμε… πραγματικά σεμνά και ταπεινά και σε αντίθεση με τη θυγατέρα του εφιάλτη της αποσταCiaς…
αναρτήθηκε από σίβυλλα
το μποστάνι

Aπο την Δικαιοσυνη

Ερευνα για τα stock options...

.
Συμφωνα με πληροφοριες μας, εχει ξεκινησει προκαταρκτικη δικαστικη ερευνα για το θεμα των αφορολογητων stock option (ειναι τα Δικαιώματα Προαίρεσης Μετοχών) που επαιρναν τα στελεχη Τραπεζων και αλλων επιχειρησεων. Για την πρακτικη αυτη ειχαν γινει πολλες καταγγελιες τοσο απο την αντιπολιτευση οσο και απο φορεις της αγορας με αποτελεσμα η κυβερνηση να αναγκαστει να αναθεωρησει το σχετικο καθεστως.

 από press.gr@hotmail.com
το μποστάνι
Βήμα της Κυριακής.

Περισσότερο φιλοκυβερνητικό παρά ποτέ εμφανίζεται σήμερα το Βήμα της Κυριακής. Ενώ, επί της ουσίας έχει την ίδια θεματολογία με την Καθημερινή της Κυριακής, ο τίτλος, το ρεπορτάζ και το κύριο άρθρο της εφημερίδας παραπέμπει στις χρυσές εποχές του ΠΑΣΟΚ με την οικονομική πολιτική του "Τσοβόλα δώστα όλα", η οποία είχε τα περισσότερα κοινωνικά χαρακτηριστικά από οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση. Είναι εμφανές ότι ο ΔΟΛ και το Βήμα της Κυριακής θα στηρίξει με όποιον τρόπο μπορεί την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή...

το μποστάνι

Για ένα γαλάζιο κάμπο.

 από Ατσάραντος
 το μποστάνι

Χωρίς λόγια 
(πτήστε - διαβάστε)
















































το μποστάνι

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟ

Εχασε ο Μητρόπουλος. Νέος πρόεδρος ο Σ. Πιλάβιος

Απο το http://kafeneio-gr.blogspot.com

Πριν λίγο έγιναν οι εκλογές στην Ε.Π.Ο. Εχασε ο Μητρόπουλος και μάλιστα με τεράστια διαφορά. Νέος πρόεδρος της Ε.Π.Ο ο Σ.Πιλάβιος με 41 ψήφους. Ο Μητρόπουλος πήρε 11 ψήφους. Πανωλεθρία του Βίκτωρα...


το μποστάνι

Καταγγέλει την ΕΡΤ-3 η Αράπογλου...

Από το http://tvnea.blogspot.com/‏

Τον απαράδεκτο και απολύτως αντιδεοντολογικό τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε την είδηση της έκδοσης απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης επί της αγωγής του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου κατά της Χρύσας Αράπογλου, η ΕΡΤ-3 υπογράμμισε σε επιστολές της προς τον πρόεδρο του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης κ. Ι. Λασκαρίδη αλλά και προς το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΜ-Θ η κ. Αράπογλου.
το μποστάνι

ΒΟΜΒΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Δικαστές μυστικοσύμβουλοι της κυβέρνησης...


Ο Γιωργάκης έγινε Γιώργαρος, Γιωργάρας...
Τους αμόλησε μια βόμβα μεγατόνων." Κάποιοι δικαστές είναι μυστικοσύμβουλοι της κυβέρνησης και ...

βοηθάνε τους υπουργούς να συγκαλύψουν τα σκάνδαλα".
Την δήλωσε αυτή την έκανε ο Παπανδρέου πριν από μια ώρα, στην ετήσια συνέλευση των Δικαστών και Εισαγγελέων.
Μας άρεσε η απάντηση του Πάκη. "Μιλάει το ΠΑΣΟΚ που κάλυπτε τα 100% των σκανδάλων".
Δηλαδή η Ν.Δ. πόσα της % τα καλύπτει? 75%?...

 το μποστάνι

ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ




Το πρώτο και βασικό ερώτημα των «παπαγάλων» προς το ΠΑΣΟΚ όταν αυτό αναπτύσσει και εξαγγέλλει κάποιες κοινωνικές παροχές:
- Που θα βρει το ΠΑΣΟΚ τα χρήματα για την υλοποίηση αυτών των παροχών;
Το πρώτο και βασικό ερώτημα των ίδιων «παπαγάλων» προς το ΠΑΣΟΚ όταν η κυβέρνηση εξαγγέλλει και υπόσχεται κοινωνικές παροχές:
- Το ΠΑΣΟΚ είναι αντίθετο με τις κοινωνικές παροχές;
Το ότι ακόμα λειτουργούν κυβερνητικά «παπαγαλάκια» σημαίνει πως λειτουργεί άψογα ο Γκεμπελικός μηχανισμός της Ν. Δ και έχει ακόμα τον τρόπο να εξαγοράζει κονδυλοφόρους, μικρόφωνα, και κάμερες. Δυστυχώς.
από stelios
το μποστάνι

ΚΕΠ




Απαξίωση των ΚΕΠ έχει αρχίσει από την εποχή Ανδεουλάκου, αλλά τώρα τα πράγματα έχουν πάρει την κατρακύλα.
Κάποτε που οι άνθρωποι αντιμετωπιζόντουσαν σαν άνθρωποι, στα ΚΕΠ της "γειτονίας" σου μπορούσες να εκδώσεις το διαβατήριό σου, να το ανανεώσεις, να ανανεώσεις το δίπλωμα οδήγησης, να θεωρήσεις την άδεια αυτοκινήτου κ.λ.π.
Τώρα τίποτα από όλα αυτά δεν μπορείς να κάνεις στα ΚΕΠ και το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά σήμερα σε παραπέμπουν να τα κάνεις στην αστυνομία.
Δεν σε παραπέμπουν καλύτερα στην Αγροφυλακή μήπως και βρει και αυτή αντικείμενο απασχόλησης.
από stelios
το μποστάνι

Χρυσές δουλειές για βουλγάρες ιερόδουλες ... από τα μπλόκα των αγροτών.







Αυτό θα πει επιχειρηματικό πνεύμα. 

Όπως διαβάσαμε στο διαδίκτυο, Βουλγάρες Ιερόδουλες έχουν σπεύσει στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα στο σταθμό της Κουλάτα όπου έχουν μπλοκαριστεί (από την πλευρά της Βουλγαρίας) λόγω τον κινητοποιήσεων των αγροτών, καμιά 250αρια φορτηγά 4 μέρες τώρα περίπου, που ήταν να έρθουν προς Ελλάδα και τους ...."ξεμπλοκάρουν" κανονικά κάνοντας την διαμονή και αναμονη των οδηγών ευχάριστη. 

Από ότι διαβάζουμε, το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Σόφιας λέει ότι καμία 20αρια κοπέλες έχουν σπεύσει στην περιοχή και κάνουν χρυσές δουλειές. 

από kosmosnews

το μποστάνι

Ένα παράδειγμα για το πώς εννοούμε την παιδεία των παιδιών μας: το ηλεκτρονικό βιβλίο

1. «Πόσο νομίζετε ότι κοστίζουν όλα τα βιβλία που διανέμουμε δωρεάν σε μαθητές και φοιτητές. Τι θα λέγατε αν μπορούσαμε να χωρέσουμε όλα αυτά τα βιβλία σε ένα που να χωράει μάλιστα στην τσέπη του μαθητή και χίλια ακόμα; Αυτό το βιβλίο το κρατώ στο χέρι μου. Είναι βιβλίο ηλεκτρονικό. Με αυτό ο μαθητής δε θα έχει μόνο τα βιβλία του. Μέσα από το Διαδίκτυο θα έχει πρόσβαση σε μία δική του παγκόσμια βιβλιοθήκη…»

2. «Όταν ο μαθητής θα έχει πρόσβαση στην πνευματική περιουσία ολόκληρης της ανθρωπότητας -διότι αυτό θα είναι αύριο το σχολείο- δεν θα του ζητάμε αποστήθιση. Θα είναι τρελόΘα του ζητάμε κριτική δυνατότητα να ξέρει να επιλέγει απ’ όλες τις πηγές την καλύτερη δυνατή λύση για το πρόβλημά του.

  • Έτσι το σχολείο θα μετατραπεί σε κέντρο επεξεργασίας λύσεων και όχι αναπαραγωγής στείρας πληροφορίας. Το σχολείο θα είναι μαθητοκεντρικό, διότι θα κινείται από τα ενδιαφέροντα, τα ταλέντα, τις εργασίες και πρωτοβουλίες των μαθητών.
  • Ο καθηγητής θα κάνει πολύ πιο ουσιαστικό έργο, δημιουργικό έργο. Θα καθοδηγεί μέσα από τη διαλογική συζήτηση τον νέο στην πορεία του για την Ιθάκη.
  • Το κεντρικό Υπουργείο, μέσω άμεσης επαφής με το Διαδίκτυο, θα έχει πολύ καλύτερη εικόνακαθημερινή του επιπέδου κάθε μαθητή, των σχολείων και της ύλης».
3. «Κι αν αυτά κύριοι συνάδελφοι σας φαντάζουν επιστημονική φαντασία, ρωτήστε έναν νέο της ηλικίας του Αλέξανδρου που δολοφονήθηκε στα Εξάρχεια και θα καταλάβετε πόσο κοντά αυτά είναι στη δική τους πραγματικότητα και πόσο μακριά είναι το σημερινό ελληνικό σχολείο από τα παιδιά. Γι’ αυτό αισθάνονται και αποξενωμένα».
Γ.Α . Παπανδρέου  ΠΑΣΟΚ
το μποστάνι

«Για μας το δημόσιο σχολείο θα είναι το νέο μεγάλο έργο του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο»…

α) Πρώτη πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι οι παγκόσμιες αλλαγές, όπως είναι η κλιματική αλλαγή.

  • Για αυτό, το πρόγραμμα σπουδών, από το σχολείο μέχρι τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, θα το συνδέσουμε με ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης: αυτό της Πράσινης Ανάπτυξης της οικονομίας της γνώσης και της πληροφορίας. Θα συνδέει τα όνειρα των νέων με νέα επαγγέλματα, ανταγωνιστική Ελλάδα, ποιοτικά προϊόντα στη γεωργία, τις κατασκευές, την ενέργεια μέχρι και τον τουρισμό. Θα εξασφαλίζει δημιουργικές και καλοπληρωμένες δουλειές, αντίστοιχες με τα ενδιαφέροντα και τις σπουδές τους.

β) Δεύτερη πρόκληση είναι η πρόκληση της παγκόσμιας οικονομίας. Ο εργαζόμενος ανταγωνίζεται σε μια παγκόσμια αγορά. Οφείλουμε να είμαστε ικανοί και συλλογικά και ως άτομα ως προσωπικότητες, ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες αυτές απαιτήσεις. Για αυτό…

  • Η απόκτηση πιστοποιητικού επάρκειας στη χρήση διαδικτύου και γνώσης ξένης γλώσσας θα γίνεται μέσα από το σχολείο.
  • Τα μαθήματα για το Εθνικό Απολυτήριο θα είναι τα μισά από τα σημερινά, με έμφαση στα βασικά εφόδια για το νέο. Η γλώσσα μας, τα ελληνικάκαι τα μαθηματικά, η γλώσσα της νέας εποχής των υπολογιστών, είναι βασικά εφόδια, που πρέπει να έχουν σε υψηλό επίπεδο τα παιδιά για να βγουν με δυνατότητες στο σύγχρονο ανταγωνιστικό κόσμο.
  • Κάθε Ελληνικό Πανεπιστήμιο πρέπει να έχει τη διεθνή του διάσταση.

γ) Τρίτη μεγάλη πρόκληση, η μετανάστευση. Όλα τα παραπάνω έχουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία σε μία εποχή μεγάλης κινητικότητας πληθυσμών, που κάνει τις κοινωνίες μας πολυπολιτιστικές. Σ’ αυτούς πρέπει να απαντήσουμε μέσα από το εκπαιδευτικό μας σύστημα με τον Ισοκράτη: Έλληνας είναι ο της ελληνικής παιδείας μετέχων.

δ) Τέταρτη μεγάλη πρόκληση, είναι η πρόκληση της πληροφορικής.

  • Είναι απαράδεκτο η Ελλάδα να είναι στην 27η θέση της Ευρώπης δηλαδή τελευταία στις ευρυζωνικές συνδέσεις στα σχολεία. Εμείς βάζουμε στόχο το 2015 η Ελλάδα να είναι από τις χώρες στην Ευρώπη στην πληροφορική στην Ευρώπη στα σχολείαΜε δωρεάν πρόσβαση και το φορητό υπολογιστή για κάθε μαθητή και φοιτητή.

Οι προτάσεις μας κοστίζουν. Αλλά κάθε ευρώ που επενδύουμε στην Παιδεία, επιστρέφει στο έθνος μας με τόκο.

«Για μας η παιδεία δεν είναι μέρος του δημοσιονομικού προβλήματος. Είναι μέρος της λύσης του οικονομικού μας, και όχι μόνο, προβλήματος. Η επένδυση για μας στον άνθρωπο, είναι η αναγκαία συνθήκη για την αναστροφή της αναπτυξιακής μας κατηφόρας.

  • Επαναλαμβάνω τη δέσμευσή μας το ΠΑΣΟΚ εγγυάται την αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ και στο 2% για την έρευνα την τεχνολογία σε μια τετραετία.
  • Θα το αποδείξουμε από τον πρώτο κιόλας προϋπολογισμό με επιπλέον 1 δις ευρώ για την παιδεία. Θα κόψουμε αν χρειάζεται από παντού. Τα λεφτά που θα εξοικονομηθούν από άλλες δαπάνες θα πάνε στην παιδεία. Όχι για να χαθούν σε κάποια αδιαφανή χοάνη, αλλά για να χρηματοδοτήσουν τις μεγάλες αλλαγές και να στηρίξουν τις μεταρρυθμίσεις».
Γ.Α Παπανδρέυ - ΠΑΣΟΚ
το μποστάνι

Τα 4 βασικά προβλήματα της παιδείας σήμερα και οι προτάσεις μας για την επίλυσή τους.

«Πρώτο πρόβλημα. Δωρεάν παιδεία δεν έχουμε. Το κόστος είναι αβάστακτο για τη μέση και φτωχότερη οικογένεια».

«Θέλουμε να αποκαταστήσουμε στην πράξη τη δωρεάν παιδεία. Για αυτό…

  • Προβλέπουμε για όσους φοιτητές το χρειάζονται, το κράτος να δίνει άτοκα δάνεια για την κάλυψη των αναγκών στέγης και εστίασης. Τα δάνεια αυτά θα αποπληρώνονται μέσω φορολογίας, όταν και εφόσον πιάσει δουλειά ως απόφοιτος. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται εκτεταμένα στις βόρειες χώρες της Ευρώπης.
  • Προβλέπουμε, με το Εθνικό Απολυτήριο, να αλλάξουμε τη βαρβαρότητα των εξετάσεων και να απαλλάξουμε την οικογένεια από το φροντιστηριακό κόστος. Ο φοιτητής δεν θα αγωνίζεται με το διπλανό του για μια θέση, αλλά θα αγωνίζεται για να φτάσει σε ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων. Τα μαθήματα για το Εθνικό Απολυτήριο θα είναι τα μισά από τα σημερινά, με έμφαση στα βασικά εφόδια για το νέο».
  • Κάθε νέος που παίρνει Εθνικό Απολυτήριο, θα μπορεί να εισάγεται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Θα υπάρχει εγγυημένο ποσό από το κράτος, το οποίο θα κατευθύνεται στο δημόσιο Ίδρυμα που θα τον δέχεται. Έτσι στοχεύουμε στην κατάργηση του κλειστού αριθμού εισακτέων.
  • Θα εισάγεται όχι σε Τμήμα, αλλά σε Σχολή, για να επιλέγει σε επόμενη φάση την επαγγελματική του κατεύθυνση. Δεν θα υποχρεώνεται να αποφασίζει το επαγγελματικό του μέλλον στα 15 του χρόνια, αλλά αργότερα, μέσα στο ίδιο το Ίδρυμα».

«Δεύτερο πρόβλημα. Πρόβλημα είναι το ίδιο το σχολείο για τα παιδιά».

«Αντί για χαρά, βιώνουν το βάρος των υπερβολικά πολλών μαθημάτων, το βάρος των βιβλίων, το βάρος των ωρών διαβάσματος, των εξετάσεων της ανούσιας αποστήθισης, το βάρος της ισοπέδωσης της προσωπικότητάς τους και των ταλέντων τους την έλλειψη άσκησης και πολιτισμού. Γι’ αυτό…

  • Προτείνουμε αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος, λιγότερα και ουσιαστικότερα μαθήματα.
  • Προτείνουμε το Ολοήμερο Σχολείο, που θα του εξασφαλίζει πολιτισμό, αθλητισμό αλλά και την απαραίτητη ενισχυτική διδασκαλία, ώστε όταν φτάσει σπίτι να μη χρειάζεται να ανοίξει καν την τσάντα του. Και πάλι θα μειωθεί δραστικά το κόστος για τους γονείς».

«Τρίτο πρόβλημα. Παρά το τεράστιο βάρος που σηκώνουν οι οικογένειες εκπαιδευτικοί και παιδιά, το αποτέλεσμα είναι πενιχρό».

«Γι’ αυτό προγραμματίζουμε ουσιαστική επιμόρφωση, αντικειμενική αξιολόγηση και αξιοπρεπείς επιτέλους μισθούς για τους εκπαιδευτικούς, που καλούνται να πραγματοποιήσουν τις μεγάλες αλλαγές στο σύστημα».

«Τέταρτο πρόβλημα. Το σχολείο σήμερα είναι ξένο προς τις ανάγκες της Ελλάδας, της οικογένειας, του μαθητευόμενου. Ξένο προς τις ανάγκες μιας νέας παγκόσμιας εποχής».
ΠΑΣΟΚ
το μποστάνι

5 χρόνια μετά, η αποχωρούσα κυβέρνηση της Ν.Δ. πάλι μιλάει για διάλογο, χωρίς να παρουσιάζει σχέδιο, για μικροκομματικούς και επικοινωνιακούς λόγους.

1. «Μετά από 5 χρόνια, η σημερινή συζήτηση από πλευράς της Ν.Δ. δεν ήταν για την κατάσταση στην παιδεία ή τις προτάσεις για το πού πάμε, αλλά για τη διαδικασία. Μετά από 5 χρόνια! Μετά από 5 χρόνια, είστε χωρίς σχέδιο, με βάρκα την ελπίδα του διαλόγου».

2. «Επαναλάβατε πολλές φορές κύριε πρωθυπουργέ «Είμαστε ανοιχτοί να ακούσουμε». Μετά από 5 χρόνια. Και ρωτώ: είστε και ανοιχτοί να πείτε και κάτι; Είστε έτοιμοι να προτείνετε και κάτι; Μετά από 5 χρόνια; Γιατί από την τοποθέτηση του Υπουργού και του Πρωθυπουργού, από τα όσα είπαν για τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ, μάλλον καταλαβαίνω ότι μας καλείτε να κυβερνήσουμε!»

3. «Φοβάμαι όμως ότι αντιλαμβάνεστε αυτή τη διαδικασία περισσότερο ως μια απέλπιδα προσπάθεια μικροκομματικής προσέγγισης του μεγάλου θέματος που λέγεται παιδεία. Διότι 2 ολόκληρα χρόνια, από το 2006 μέχρι το 2007, η Κυβέρνηση δίχασε την κοινωνία βύθισε τη χώρα στο χάος για ένα νόμο – πλαίσιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, που δεν έλυνε κανένα πρόβλημα. Με μοναδικό σκοπό, να συσπειρώσει κάποιους οπαδούς, να κερδοσκοπήσει κομματικά, να παίξει με τα συντηρητικά αντανακλαστικά κάποιων τμημάτων της κοινωνίας. Αυτά όμως δεν περνάνε πια…»

Λέμε «Ναι» στο διάλογο. Αλλά καταθέτουμε τους δικούς μας όρους που διασφαλίζουν τη σοβαρότητά του.

«Πρώτος όρος. Λαού θέλοντος αύριο είναι το ΠΑΣΟΚ Κυβέρνηση. Θα δεχθείτε στην περίπτωση αυτή να συμμετέχετε ως αξιωματική αντιπολίτευση στο διάλογο που εμείς θα οργανώσουμε;»

1. «Το ζητώ αυτό, κύριοι της Ν.Δ., όχι ρητορικά, διότι σήμερα, που βρίσκεστε σε δύσκολη θέση, είναι εύκολο να ζητάτε διάλογο για να αποποιηθείτε τις ευθύνες σας. Αύριο, ως αξιωματική αντιπολίτευση, θα τις αναλάβετε τουλάχιστον; Διότι δύο φορές που σας κάλεσα σε διακομματικό διάλογο ως Υπουργός Παιδείας το 1988 και το 1994 εσείς το αρνηθήκατε!

2. Και για να διασφαλιστεί η ποιότητα και η συνέχεια του διαλόγου προτείνω το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας να γίνει ανεξάρτητη Αρχή και να υπάρξει και ξεχωριστή διακομματική Επιτροπή για την παιδεία. Χαίρομαι που η πρόταση μου για διακομματική επιτροπή την οποία το 1996 έκανα νόμο και η Ν.Δ. τότε σαμποτάρισε, έρχεστε τώρα και την υιοθετείτε!»

«Δεύτερος όρος. Να υπάρξει η πολιτική βούληση για μια ελάχιστη βάση συναίνεσης σε βασικές αρχές. Βασικές αρχές ευνομίας, αξιοκρατίας και δημοκρατικής διαβούλευσης».

1. Τι εννοώ; Στη χώρα μας επικρατεί η ανομία. Ανομία υπάρχει διότι το κράτος αντί να υπηρετεί τους νόμους, υπηρετεί τις μικροκομματικές προσταγές.

  • Μιλάτε για αξιολόγηση στην παιδεία. Μας κοροϊδεύετε; Όταν δεν υπάρχει αξιοκρατία, πως θα υπάρξει αξιολόγηση; Δεν μπορεί με το καλημέρα στην Κυβέρνηση να αλλάζετε όλους τους Προϊσταμένους Εκπαίδευσης με κριτήριο την κομματική τους προσήλωση στη Ν.Δ!
  • Δεν μπορείτε να υποβαθμίζετε το εκπαιδευτικό σύστημα και τα πτυχία με το να κάνετε κομματικές προσλήψεις παντού, σε βάρος της συνταγματικής επιταγής για αξιοκρατία, διαφάνεια
  • Δεν μπορούμε να περιμένουμε το σεβασμό του νέου ανθρώπου σε ένα διάλογο, εάν η Κυβέρνηση δίνει το παράδειγμα της αδιαφάνειας, της συγκάλυψης, της νοθείας ακόμη και σε κορυφαίες ψηφοφορίες για το Σύνταγμα.

2. «Για το λόγο αυτό δεσμευόμαστε και δεσμεύομαι προσωπικά απέναντι στη Νεολαία της χώρας, η Κυβέρνησή μας θα αποτελέσει εγγύηση για την αξιοκρατία, τη διαφάνεια, την αξιολόγηση και κοινωνική λογοδοσία παντού. Η παιδεία θα αποτελεί παράδειγμα στην εφαρμογή των παραπάνω αρχών».

«Τρίτος όρος για ένα σοβαρό και υπεύθυνο διάλογο. Το θάρρος της πρότασής μας».

«Έχουμε μεγάλες διαφορές αγαπητοί συνάδελφοι της Ν.Δ., και αντί να τις κρύβουμε πίσω ένα διάλογο από «μηδενική βάση», ας αναλάβουμε ο καθένας τις ευθύνες μας. Να κριθούμε από τον ελληνικό λαό για τις πραγματικές μας πολιτικές και όχι τις μεγαλόστομες διακηρύξεις μας. Εγώ καταθέτω τις προτάσεις μας στα πρακτικά, είναι συγκεκριμένες κύριοι συνάδελφοι και όχι αόριστες».
Γ. Α. Παπανδρέου - ΠΑΣΟΚ.
το μποστάνι

Τα προβλήματα του τόπου μας, τα προβλήματα της παιδείας, δεν μπορεί παρά να λυθούν με δημοκρατικό διάλογο. Δεν θα λυθούν μέσω της βίας.

1. «Ο αυταρχισμός, η προβοκάτσια, τα εξιλαστήρια θύματα που ψάχνει η Κυβέρνηση, ο τσαμπουκάς, η δήθεν επαναστατική βία, οι καταστροφές της δημόσιας περιουσίας των Ιδρυμάτων δεν χωρούν».

2. «Ας προστατέψουμε την πραγματική έννοια του ασύλου, που είναι η προάσπιση της ελευθερίας του λόγου, της ελευθερίας της έκφρασης, της ελευθερίας της έρευνας. Του σεβασμού τελικά της διαφορετικής άποψης. Σ’ αυτή την υπόθεση έχουμε όλοι μας ευθύνη…

  • Προς την κατεύθυνση αυτή πρέπει να συμβάλλουμε όλοι στη συγκρότηση ενός νέου –ή εκ νέου έστω-οργάνου του φοιτητικού Κινήματος, της ΕΦΕΕ που θα μπορεί να συμβάλλει στην πραγματική προστασία του πανεπιστημιακού ασύλου.
  • «Και θεωρώ θετικό ότι αυτή την άποψη σήμερα ενστερνίζεται η συντριπτική πλειοψηφία της νέας γενιάς. Μια διαφορετική ανατρεπτική άποψη, μπορεί να εκφραστεί μέσα από δημοκρατικές και μη βίαιες πράξεις. Ως δημοκράτης και ως προοδευτικός, είναι βαθιά η πίστη μου, ότι ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Αυτή η αντίληψη έχει δικαιολογήσει τα χειρότερα εγκλήματα ενάντια στην ανθρωπότητα».
ΠΑΣΟΚ
το μποστάνι
"blog του Περιπτερά".
Δείτε όλα τα πρωτοσέλιδα στο blog του Περιπτερά :

ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ

ΓΝΩΜΗ «Μαύρη τρύπα»

ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΠΛΗΘΑΡΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 24 Ιανουαρίου 2009
Τα ελληνικά κτίρια αποτελούν μια χάσκουσα «μαύρη τρύπα» κατασπατάλησης ενέργειας. Σήμερα, το 74% των ελληνικών κτιρίων έχει ανεπαρκή μόνωση, πράγμα που έχει ως συνέπεια την απώλεια σχεδόν 23.000 GWh ενέργειας, η οποία αν με κάποιο τρόπο μετατρεπόταν σε ηλεκτρισμό, θα αρκούσε για να θέσει εκτός λειτουργίας σχεδόν όλες τις μονάδες λιγνίτη. 

Σίγουρα τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Σίγουρα επίσης δεν μπορούμε να ευελπιστούμε σε μια μαγική διόρθωση των προβλημάτων. Αυτό που προτείνει το WWF Ελλάς ως πρώτο βήμα είναι η άμεση εφαρμογή του Νόμου 3661/2008 για την ενεργειακή αποδοτικότητα των κτιρίων. Δεν πρέπει όμως να μείνουμε εκεί. Το WWF Ελλάς με τη νέα επιστημονική έκθεση «Λύσεις για την κλιματική αλλαγή: όραμα βιωσιμότητας για την Ελλάδα του 2050» δείχνει τα μεγάλα περιθώρια εξοικονόμησης ενέργειας στα κτίρια και προτείνει τη δημιουργία κατοικιών μηδενικών εκπομπών από το 2015 και έπειτα. 

Μεσούσης της οικονομικής κρίσης, η κατεύθυνση σημαντικών πόρων στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας και η θέσπιση αυστηρών κανόνων κατανάλωσης ενέργειας και εγκατάστασης ανανεώσιμων πηγών σε κάθε νέο και ευρέως ανακαινισμένο κτίριο θα αναζωογονούσε τον κατασκευαστικό κλάδο, θα έφερνε χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και θα έβαζε την Ελλάδα στον δρόμο της πραγματικά βιώσιμης ανάπτυξης. 

Ο Αχιλλέας Πληθάρας είναι υπεύθυνος Εκστρατειών Πολιτικής του WWF Ελλάς.
ΤΑ ΝΕΑ
το μποστάνι

Πώς κατάφεραν να μείνουν στην εξουσία πέντε χρόνια, είναι από τα πράγματα που δεν θα καταλάβουμε ποτέ- άλλο ένα μυστήριο, από τα τόσα που έχει αυτό το Σύμπαν!

ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ Δεν γνωρίζει η δεξιά, τι ποιεί η άλλη... δεξιά

Τoυ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ gpapachristos@dolnet.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 24 Ιανουαρίου 2009
Το ξέρω πως είναι δύσκολα τα πράγματα, δεν το ξέρω λες; Ότι είσαι σε κατάσταση «εγώ παρέα θα κάνω με τον πόνο μου/ μη μου μιλάτε αφήστε με μόνο μου»; Αφού το βλέπω καθαρά. Κάτι θες να κάνεις, κάτι θες να πεις, κάπως να τσουλήσει το πράγμα, αλλά δεν σου βγαίνει! Δεν. Κάνεις το ένα, στραβώνει το άλλο. Ισιώνεις το στραβό, χαλάει το παραπέρα. 

Δράμα- «ζω ένα δράμα», δεν λεγόταν εκείνη εκπομπή που μετά αντικαταστάθη- κε από την άλλη που είχε τον απίθανο τίτλο «θεά τον έκανες το μουσακά»; Εμένα ο μουσακάς δεν μ΄ αρέσει και πολύ. Αρέσει όμως στον τουρίστα και απ΄ ό,τι πληροφορούμαι (εγκύρως ως γνωστόν) τρελαίνει και τον πρόεδρο Κώστα. Τουρίστας, μουσακάς, πρόεδρος Κώστας, πού θέλω να καταλήξω; Α, ναι. Στο τέλος παρεπιδημούντων- πατέντα ελληνική, που σου λέει, είσαι τουρίστας, έρχεσαι να μας επισκεφθείς, μια χαρά και καλά να πάθεις. Διότι εκτός από τη λειψή, μίζερη, με μια φέτα τσιγαρόχαρτο και δυο ντομάτες χάλια, χωριάτικη, το κλέψιμο (στο ζύγι, στο μέτρημα, στον λογαριασμό) παντού, το «βαφτίζω τις γόπες μπαρμπούνια και στα σερβίρω», θα μου πληρώσεις και φόρο... 
Κατάργησε το τέλος παρεπιδημούντων
Φόρο; Γιατί ρε παιδιά, λες εσύ ο τουρίστας τώρα. Αφού πληρώνω εισιτήρια, ξενοδοχεία κι επιπλέον έχω και τον κάθε ταβερνιάρη, καφετζή, ταξιτζή κ.λπ. να με κλέβει ασύστολα, να με φτύνει σε πρώτη ευκαιρία, θα πληρώσω και φόρο από πάνω;.......

ΣΥΝΕΧΕΙΑ.... : http://www.tanea.gr/aixmes.htm

ΤΑ ΝΕΑ
το μποστάνι
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ...

Σενάρια για διπλές εκλογές τον Ιούνιο

Πιέσεις Βρυξελλών για πρόωρες κάλπες

Για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες πιέζουν οι Βρυξέλλες. Στόχος είναι να προκύψει ισχυρή κυβέρνηση, που θα αναλάβει το βάρος μίας πολιτικής σκληρής λιτότητας μετά τη διαπίστωση των αδιεξόδων στην Οικονομία.
ΤΑ ΝΕΑ
το μποστάνι