Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Οι εφημερίδες σήμερα...


E-T: «Θηλιά» για 10.000 νοικοκυριά κάθε μήνα.
Κρίσιμο τετ-α-τετ, σήμερα, Παπαθανασίου με Αλμούνια-Τρισέ

Eκρηξη των καθυστερούμενων δανείων σημειώθηκε το τελευταίο δίμηνο στην ελληνική τραπεζική αγορά, με το ποσοστό των δανειοληπτών που βρίσκονται σε αδυναμία πληρωμής να έχει «σκαρφαλώσει» στο 6%.

ΕΘΝΟΣ :«Καπέλα» έως 944% σε τρόφιμα.
Ακριβότερα έως και κατά 944% σε σχέση με τις τιμές που εισπράττουν οι παραγωγοί, πωλούνται στην αγορά τρόφιμα και αγροτικά προϊόντα, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της ΠΑΣΕΓΕΣ.

Ο Ελληνας ασθενής!!!!

Στις Βρυξέλλες γράφεται αύριο με τις επίσημες εκτιμήσεις της Κομισιόν η πρώτη πράξη της επερχόμενης βαθιάς ύφεσης , που βρίσκει την Ελλάδα σε αδιέξοδο.Τα υψηλά ελλείμματα και η αδυναμία δανεισμού εμποδίζουν την ελληνική κυβέρνηση να λάβει μέτρα τόνωσης της οικονομίας και στήριξης ευπαθών κοινωνικών ομάδων,που βέβαια δεν ταχε λάβει και τα προηγούμενα 5 έτη που κυβερνάται από τον κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ !!! Αυτή είναι η αλήθεια!
Επι 5 έτη ενα ΤΙΠΟΤΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ!!!!!

Τα ανέκδοτα της ημέρας

Ήταν ο Τοτός και είχε μάθημα στο σχολείο.Καποια στιγμή βλέπει έξω απ’ το παράθυρο μια χελώνα, η οποία ήταν πάνω σε μια άλλη χελώνα. Ρωτάει λοιπόν τη δασκάλα του:
- Κυρία, τι κάνουν εκεί οι χελώνες;
- Η μία έχει χτυπήσει και η άλλη την βοηθά να πάει στο νοσοκομείο, λέει η δασκαλα.
- Και ο Τοτός:
- Μα καλά, είναι ανάγκη να πάνε γ@μιώντ@ς;;;

=======================


Κύριε Υπουργέ Άμυνας


Επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου.
Περιμένω να μου έρθει το χαρτί να παρουσιαστώ.
Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μια 44χρονη χήρα, που έχει μία κόρη που είναι 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου.
Επομένως, ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.
Επιπλέον, η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου.
Η γυναίκα μου και εγώ, αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο.
Κατά συνέπεια, εκείνος είναι αδελφός της συζύγου του πατέρα μου, δηλαδή κουνιάδος μου.
Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδελφός της μητριάς μου.
Άρα ο γιος μου είναι θείος μου.
Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.
Συνεπώς, εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της.
Επομένως, είμαι ο παππούς μου!
Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στο στρατό.

από Giorgosbiz

Γράμμα σε αυτούς τους " μεγάλους" από μια μικρή μαθήτρια: ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ


"Μεγάλοι» χωρίς αυτή η λέξη να έχει θετικό βάρος για σας.

Είμαι ένα 12χρονο παιδί που ζώντας αυτές τις ημέρες την αγωνία των παιδιών του Παλαιστινιακού λαού που χτυπιέται ανελέητα αποφασίζω να σας γράψω ένα γράμμα.

Κάθε πρωί που αντικρίζω τον καταγάλανο ουρανό σκέφτομαι πως κάποια άλλα παιδιά τον βλέπουν λαμπερό χρωματισμένο όχι από πυροτεχνήματα γιορτής αλλά από τη λάμψη των οβίδων που πέφτουν καταπάνω τους. Παιδιά που τα είχαν όλα και σε μια νύχτα τα έχασαν.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ. Ενας πόλεμος που μόνο τραύματα προκαλεί ακόμα και στις δικές μας ψυχές.
Εσείς οι «μεγάλοι» κωφεύετε για να συνεχίσετε το έργο σας και πνίγετε τις κραυγές των παιδιών που δεν είναι τα δικά σας.

Αιώνες τώρα η ιστορία μας μαθαίνει για τους πολέμους και μας υπενθυμίζει τα νεκροταφεία που άφησαν.
Μας δείχνει ότι οι άνθρωποι προσπαθούν μ’ αυτούς να λύσουν τις διαφορές τους, τα οικονομικά συμφερόντά τους, να κατακτήσουν γη, να κυριαρχήσουν, ν’ αρπάξουν ό,τι επιθυμήσουν εις βάρος κάποιου άλλου αδύνατου.

Ο άνθρωπος του 21ου αιώνα δεν έχει περιθώρια για άλλα λάθη.
Τα επιτεύγματα της επιστήμης που ο ίδιος δημιούργησε τον έχουν στρέψει κατά
του συνανθρώπου του.
Δεν υπάρχει λογική σ’ ένα πόλεμο, ο απλός λαός πληρώνει τα σχέδια των μεγάλων. Επικρατεί η βία, το μίσος, οι ανθρώπινες ζωές χάνονται, τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται. Ο φανατισμός πολεμάει την ειρήνη, τα όνειρα των παιδιών, την ελεύθερη σκέψη τους για δημιουργία.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ λέξεις που δεν πουλιούνται αλλά είναι θεμέλιο για την
ίδια τη ζωή, την πρόοδο.

Εκείνα τα παιδικά μάτια κοιτάζουν εσάς τους «μεγάλους» βουτηγμένα στο αίμα και στο γιατί;

Γιατί ξοδεύετε λεφτά για όπλα;

Γιατί σκοτώνετε;

Γιατί μαυρίζετε τον ουρανό;

Γιατί αγνοείτε τις κραυγές τους;

Γιατί δεν φτιάχνετε σχολεία, βιβλιοθήκες, νοσοκομεία;

Γιατί δε γεμίζετε τον ουρανό με λευκά περιστέρια αντί για οβίδες;

Είμαι ένα παιδί από μια πατρίδα,ένα λαό με λαμπρή ιστορία και πολιτισμό που με αγώνες κατάκτησε την ελευθερία του και θεμελίωσε την ειρήνη ώστε να στηριχθεί η δημοκρατία
και όλοι μαζί να δούμε το μέλλον με αισιοδοξία.

Προσπαθώ μ’αυτές τις λίγες γραμμές ν’ ανοίξω τα δικά σας μάτια, τα δικά σας αυτιά ν’ακούσετε τις κραυγές των παιδιών που βουτήξατε στο αίμα,τις κραυγές των μανάδων που τα κρατούν άψυχα στις αγκαλιές τους!

Εχετε και εσείς παιδιά που δεν έχουν «ακριβότερη τιμή». Μην εμπορεύεστε πτώματα.

Σε δεκάδες πόλεις της Ευρώπης ακούγονται οι φωνές των ανθρώπων για ειρήνη, για βοήθεια αλλά δεν φτάνει στ’ αυτιά σας από τον κρότο των οβίδων που εσείς ρίχνετε.

Αφήστε μερικές σταγόνες ανθρωπιάς σας για εκείνα τα τρομαγμένα παιδικά μάτια.

Αφήστε να φτάσει η βοήθεια που στέλνουμε.

Μην καταστρέφετε το μέλλον τους για να πλουτίσετε.

Σβήστε από το λεξικό τη λέξη ΠΟΛΕΜΟΣ, κλείστε τις βιομηχανίες που παράγουν θάνατο.

Σκεφθείτε ότι πόλεμος σημαίνει ΦΡΙΚΗ.

Νιώστε τη ζεστασιά από τα ενωμενα χέρια όλων των ανθρώπων.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ.

ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΈΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΑΥΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ

TZΩΡΤΖΙΝΑ Ν. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Μαθήτρια της ΣΤ’ τάξης του 1ου Δημ. Σχολείου Πύργου
Γενάρης 2009

Πηγή: Εφημ.ΠΑΤΡΙΣ ΗΛΕΙΑΣ
ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΚOΠΟΥΣ :
ΜΟΝΟ 3,4% ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ & 11 ΕΔΡΕΣ ;;;

ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΙ... ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΙ...
ή
 ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΕ ΤΑ 
ΠΟΣΟΣΤΑ & ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΚΥΡΙΑ
ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ...

το Μποστάνι.-

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΑΣ.....


ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ....

Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ

Κατάπαυση πυρός στη Γάζα και από τη Χαμάς

newsblog | Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Ανακοινώθηκε πριν λίγο από στέλεχος της, ότι η Χαμάς προχωράει σε κατάπαυση πυρός και αυτή από τη μεριά της, μετά τη μονομερή εκεχειρία που ανακοίνωσε χθες το βράδυ ο πρωθυπουργός του Ισραήλ. Η Χαμάς, θέτει ως προϋπόθεση για τη συνέχιση της εκεχειρίας και ειρήνης στην περιοχή, την εντός τριών εβδομάδων αποχώρηση όλων των ισραηλινών δυνάμεων από τη Γάζα, κάτι που θεωρείται όμως εξαιρετικά απίθανο να συμβεί, με βάση τα σημερινά δεδομένα και τις σχετικές δηλώσεις των Ισραηλινών. Άλλωστε, η επιλογή της “κατάπαυσης του πυρός” από τη μεριά των Ισραηλινών, έγινε αποκλειστικά με γνώμονα την άποψη ότι με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπήρχε δέσμευση για μη συνέχιση των στρατιωτικών επιχειρήσεων στο μέλλον.

Αλλάζει ο τρόπος απόκτησης άδειας οδήγησης

Res Cogitans | Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

      Εκτός από τα νέα ευρωπαϊκού τύπου διπλώματα οδήγησης που η χορήγησή τους ξεκινά από αύριο, Δευτέρα 19 Ιανουαρίου, στο υπουργείο σκέφτονται να εισάγουν αλλαγές και στον τρόπο εξέτασης των υποψηφίων οδηγών.
      Οι αλλαγές αυτές όμως δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστους και τους παλαιότερους κατόχους άδειας οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, ιδιαίτερα αυξημένος θα είναι ο βαθμός δυσκολίας των εξετάσεων, τόσο στο πρακτικό, όσο και στο θεωρητικό μέρος της διαδικασίας. Στο θεωρητικό μέρος θα προστεθεί μια καινούρια ενότητα που αφορά την οικολογική-οικονομική οδήγηση και οι εξεταζόμενοι θα πρέπει να απαντήσουν σε σχετικά ερωτήματα. Εκτός από αυτό, αλλαγές θα γίνουν και στο πρακτικό μέρος. Οι υποψήφιοι θα καλούνται να εξεταστούν σε 2 πρακτικά μέρη: Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει οδήγηση και ελιγμούς σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα οδήγησης και αν ο εξεταζόμενος επιτύχει σε αυτό το μέρος, τότε στο δεύτερο μέρος θα πρέπει να εκτελέσει τους ίδιους ελιγμούς σε δρόμους με κανονική κυκλοφορία οχημάτων.                       Σύντομα πρόκειται να αλλάξει και το όριο λήξης της άδειας οδήγησης που σήμερα είναι το 65ο έτος ηλικίας του οδηγού. Από το 2013 θα ξεκινήσει η διοικητική αναθεώρηση των αδειών οδήγησης ανά 10 χρόνια. Τέλος, εξετάζεται και το ενδεχόμενο να επιτραπεί η χορήγηση διπλώματος τους 16χρονους, πράγμα που έχει προκαλέσει το διχασμό των φορέων που εμπλέκονται, διότι υπάρχουν φόβοι για αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων. Εξάλλου από το 2013 θα ισχύσει η κοινοτική οδηγία που θα επιτρέπει κάτι τέτοιο.

“Δεμένο” το νέο κυβερνητικό σχήμα

Ξεκίνησε, δεν πρόλαβε o Αρης στην παιδεία
και έμπλεξε πολύ βαθιά μέσα στα μαγειρεία.
Τον κρέμασαν στα γρήγορα χωρίς απολογία
είναι καινούργιος βρε παιδιά και είναι αδικία.....

Αποκάλυψη! Κωδικός "Νέα Υόρκη"...

.
Σε διεθνές συνέδριο ο Γ. Αλογοσκούφης κάλεσε, με χορηγίες του ελληνικού δημοσίου, ως ειδικό για το real estate τον Αλ. Λυκουρέζο αν και ήταν ήδη κατηγορούμενος, με βαρείς όρους, για το σκάνδαλο με τα οικόπεδα της Αιξωνής. Τι φοβήθηκε ο Καραμανλής και τον έδιωξε. Στο φως τα έγγραφα που έφτασαν στο Μέγαρο Μαξίμου!

όλα τα στοιχεία : (πατήστε)
ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ 
18.01.2009
 
ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ

Φίλες και φίλοι,
      Η Θεσσαλία σήμερα, τα Τρίκαλα σήμερα στέλνουν το μήνυμα της ελπίδας σε κάθε γωνιά της χώρας μας. Είναι το μήνυμα της αγροτιάς. Η Θεσσαλική αγροτιά στέλνει το μήνυμα, ότι μαζί μπορούμε. Ένα μήνυμα αλλαγής, ένα μήνυμα ανατροπής, ένα μήνυμα μιας νέας πορείας για τους Έλληνες και τις Ελληνίδες.
     Είναι το μήνυμα, ότι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε ξανά την Ελλάδα. Και σήμερα, αυτή η μεγάλη αλλαγή είναι η ιστορική ευθύνη του Κινήματος, που λέγεται Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα. Και είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε την ευθύνη μας.
      Είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε την ευθύνη μας, στο δρόμο της δημοκρατίας, μιας δημοκρατίας που δεν χειραγωγείται από το μαύρο πολιτικό χρήμα, αλλά εκφράζει γνήσια τον Ελληνικό λαό. Μιας δημοκρατίας, χωρίς ευνοούμενα ολιγαρχικά συμφέροντα. Μιας δημοκρατίας, χωρίς χειραγωγούμενη δικαιοσύνη. Μιας δημοκρατίας, μόνο στην υπηρεσία του πολίτη, όπου ο πολίτης θα βρει ξανά τη δική του φωνή, όπου η Ελλάδα θα ακουστεί και πάλι, με ισχυρή φωνή παντού.
      Είμαστε μπροστά, σ' αυτό το νέο δρόμο, όπου θα αποκαταστήσουμε τη φωνή του λαού, αλλά και τη διεθνή παρουσία, το διεθνές κύρος της χώρας μας, μέσα από μια ισχυρή παρουσία της Ελλάδας στους διεθνείς Οργανισμούς, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως πέτυχε πάντα το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, όλα τα χρόνια, στη διακυβέρνησή του. Όπως πετύχαμε και προχθές, με την ηρωική παρουσία του ΠΑΣΟΚ, με την αποστολή της ανθρωπιστικής βοήθειας στην πληγωμένη Γάζα.
      Και θέλω από εδώ, από τη Θεσσαλία, από τα Τρίκαλα, να τονίσω, ότι εμείς θα συνεχίσουμε τις πρωτοβουλίες μας και μετά από αυτή την εκεχειρία, αυτή την εύθραυστη εκεχειρία στη Γάζα, και ως ΠΑΣΟΚ, και ως Σοσιαλιστική Διεθνής, και αύριο, ως κυβέρνηση της χώρας.
      Γιατί η Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ, η Ελλάδα με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, σημαίνει Ελλάδα με φωνή, σημαίνει Ελλάδα των αξιών, σημαίνει Ελλάδα της ειρήνης και της ασφάλειας, σημαίνει μια Ελλάδα που ξέρει να διαπραγματεύεται, όπως διαπραγματευόταν και θα διαπραγματευτεί σκληρά για τα μεγάλα αγροτικά ζητήματα της χώρας μας. Και βεβαίως, θα είναι μια Ελλάδα που εγγυάται την ασφάλεια και την ειρήνη στην περιοχή.
     Διότι η ασφάλεια και η ειρήνη, φίλες και φίλοι, είναι προϋπόθεση για όλες τις άλλες πολιτικές. Και τίθεται το ερώτημα: Τι κάνει σήμερα η κυβέρνηση; Πέντε χρόνια σταυρωμένα τα χέρια, με αποτέλεσμα να βλέπουμε να αποθρασύνεται η γείτονα Τουρκία, με πρωτοφανείς προκλητικές ενέργειες στο Αιγαίο την τελευταία περίοδο.
      Θέλω από εδώ, από τη Θεσσαλία, να πω ότι οι ενέργειες αυτές είναι απαράδεκτες, τις καταγγέλλουμε  με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο. Απαιτούμε από την Τουρκία να σταματήσει τα επικίνδυνα παιχνίδια. Αλλά η κυβέρνηση απλώς παρακολουθεί, ανέχεται και σιωπά.
      Σήμερα, από εδώ, από τα Τρίκαλα, θα ήθελα να στείλω ένα σαφές μήνυμα στην άλλη όχθη του Αιγαίου. Η επόμενη ελληνική κυβέρνηση, δηλαδή η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ούτε θα επιτρέψει, ούτε θα ανεχθεί τέτοιες ενέργειες.
      Η Τουρκία και όποιος άλλος ενδιαφερόμενος, ας το σημειώσει αυτό καλά: Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας. Εμείς είμαστε η δύναμη, που μπορεί και τα δικαιώματά μας να υπερασπιστεί και την ειρήνη να προωθήσει, διότι η ειρήνη βασίζεται ακριβώς στην ισχύ του Δικαίου, σε αυτή την περίπτωση του Διεθνούς Δικαίου.
      Και σήμερα, η κυβέρνηση είναι χωρίς σχέδιο, χωρίς στρατηγική. Γι´ αυτό, σήμερα περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως μια σωστή αποτελεσματική εξωτερική πολιτική, μια νέα εθνική στρατηγική, που θα διασφαλίζει πλήρως τα συμφέροντα της χώρας και θα δώσει και πάλι το απαραίτητο διεθνές κύρος και βάρος στην Ελλάδα, τον σεβασμό που μας αξίζει.
      Αυτό το έχουμε αποδείξει, έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να πετύχουμε, όταν βάλουμε αυτούς τους στόχους και, πολύ σύντομα, ο Ελληνικός λαός θα μας εμπιστευθεί ξανά την εξωτερική πολιτική, την εξωτερική του ασφάλεια.

     Φίλες και φίλοι,
     Ακούω κι ακούμε, ακόμα και σήμερα, να ψάχνει, η παράταξη της νεοσυντήρησης και ο αρχηγός της, δικαιολογίες. Δικαιολογίες ότι "όλα όσα έκαναν καλώς τα έκαναν, ήταν απαραίτητα, ήταν αναγκαία, ήταν μονόδρομος" και σηκώνουν τα χέρια, "ήταν επιβαλλόμενα έξωθεν". Και άρα, μας λένε "τα ίδια θα κάνατε και εσείς".
      Τους λέμε ευθέως: Όχι κύριοι της νεοδημοκρατικής κυβέρνησης, ούτε θα κάναμε, ούτε θα κάνουμε τα ίδια. Εμείς προτείνουμε άλλο δρόμο, νέα αλλαγή, μεγάλη ανατροπή.
      Μας λένε ότι "για όλα τώρα φταίει η διεθνής κρίση". Όχι, όχι κύριοι της κυβέρνησης, φταίει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και οι πολιτικές της, που οδήγησαν τη χώρα να βρίσκεται σήμερα αθωράκιστη και αποδυναμωμένη μπροστά στις διεθνείς εξελίξεις.
      Οι πολιτικές της, άδικες, αντιαναπτυξιακές, λύγισαν τον παραγωγικό κορμό της χώρας μας. Το ζείτε. Με τις πολιτικές της, εμείς έχουμε διαφωνήσει, έχουμε αντιταχθεί, έχουμε διαμαρτυρηθεί, όπως παραδείγματος χάρη με την άδικη φοροεπιδρομή στα μεσαία και στα ασθενέστερα στρώματα, με την αύξηση του ΦΠΑ, με την αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
      Με την επιβολή του τέλους ακίνητης περιουσίας σε εκατομμύρια Έλληνες, με την κατάργηση για τους πλουσιότερους του φόρου μεγάλης ακίνητης περιουσίας, με την μείωση της φορολογίας στα υψηλά εισοδήματα, με την κατάργηση της φορολογίας στις μεγάλες κληρονομιές, τη μείωση της φορολογίας στα κέρδη των μετόχων των μεγάλων επιχειρήσεων και τραπεζών.
      Αυτή είναι η πολιτική της Νέας Δημοκρατίας, προνόμια για τους λίγους, και βάρη για τους πολλούς. Είναι η πολιτική τους, που έδωσε ασυλία στα καρτέλ της κερδοσκοπίας, τα οποία υφίσταται και ο αγροτικός κόσμος, και εκτινάσσουν τον πληθωρισμό στα ύψη.
      Είναι η πολιτική τους, της αποσάθρωσης της δημόσιας παιδείας, όλων των κοινωνικών υποδομών, των υποδομών του Εθνικού Συστήματος Υγείας και της κοινωνικής ασφάλειας, από τη Βοήθεια στο Σπίτι μέχρι και τα ΚΑΠΗ. Είναι η πολιτική τους, του ξεπουλήματος του πλούτου του Ελληνικού λαού, των στρατηγικών υποδομών της χώρας σε ιδιωτικά και ξένα συμφέροντα.
     Είναι η υποβάθμιση κάθε φορέα και Αρχής ελέγχου και εποπτείας των αγορών. Είναι η δραματική μείωση των δημόσιων επενδύσεων, με την πρωτοφανή καθυστέρηση στην αξιοποίηση του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, και του 2000-2006, και του ΕΣΠΑ 2007 - 2013, με μεγάλο θύμα βεβαίως την ίδια την Περιφέρεια.
     Έτσι μας φτάσανε ως εδώ. Αυτή ήταν η κρίση, δεν ήταν η διεθνής κρίση. Ήταν οι πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας, που έφεραν τα τραγικά αδιέξοδα στην οικονομία μας, και είναι η ίδια που ευθύνεται για αυτή την οικονομική πολιτική.
      Αυτή είναι η κυβέρνηση που γύρισε την Ελλάδα πολλά χρόνια πίσω, σε καταστάσεις που πιστεύαμε ότι είχαμε οριστικά αφήσει πίσω. Εξέθρεψαν και πάλι πρακτικές και αντιλήψεις αυθαιρεσίας, αλλά και ατιμωρησίας, με παρεμβάσεις στη δικαιοσύνη, με ατιμωρησία στελεχών και υπουργών τους.
      Και θέλουμε να δούμε, αν αύριο, και πάλι θα τραπούν σε φυγή, μπροστά στην απαίτηση του Ελληνικού λαού να υπάρξει διαφάνεια για τα μεγάλα σκάνδαλα για τα οποία ευθύνονται, αν και πάλι θα συγκαλύψουν, αν θα παραγράψουν αυτά τα πολιτικά και οικονομικά εγκλήματα στη διαχείριση του μεγάλου θέματος του Βατοπεδίου, αλλά και τόσων άλλων, μέσα από τα οποία λεηλατούν τον δημόσιο πλούτο.
      Διότι μόνο για λεηλασία της δημόσιας περιουσίας και για καταπάτηση κάθε έννοιας αξιοκρατίας, μπορεί να μιλήσει κανείς. Με τη νέα γενιά, τα νέα παιδιά, να θεωρούν πια το πτυχίο τους άχρηστο και να σέρνονται σε βουλευτικά και κομματικά γραφεία, για να πουλάνε τη συνείδησή τους για μια θέση σε ένα λεγόμενο stage.
      Εμείς έχουμε άλλη πολιτική. Εμείς δεν θέλουμε προνόμια για τους λίγους, εμείς εγγυόμαστε δικαιώματα για όλους. Δικαίωμα για μας είναι η εργασία, δικαίωμα είναι η υγεία, δικαίωμα είναι η παιδεία, δικαίωμα είναι η κοινωνική σιγουριά, μέσα από τα κοινωνικά προγράμματα.

Φίλες και φίλοι,
...............................................................................

όλη η ομιλία : (πατήστε)
   
αναρτήθηκε από το Μποστάνι  7,:00 μ.μ.


ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ


Θέλουμε έναν καλλίγραμμο υπουργό Παιδείας, έναν μοιραίο Τζέημς Ντιν, ένα λιμπίσιμο αγόρι που ευλύγιστα θ αποφεύγει τις μολότωφ η όχι;



>άρθρο-παρέμβαση
απο τον
 Βασίλη Μπόνιο




Θέλουμε έναν καλλίγραμμο, φινετσάτο, λιμπίσιμο υπουργό Παιδείας η όχι; Μήπως θέλουμε έναν τσεκαδάρο εισιτηρίων στα ΚΤΕΛ, τύπου Μαρκογιαννάκη, για να μην αισθάνεται κόμπλεξ ο Καραμανλής, της Ραφήνας ο Κοινοτάρχης;
Θέλουμε ένα
 λιμπίσιμο αγόρι στο υπ. Παιδείας, ο οποίος να διαθέτει την ευλυγισία σκύβωντας για παράδειγμα, ν΄ αποφεύγει τις μολότωφ; Θέλουμε έναν εξωφυλλάτο υπουργό - κάτι σαν την Μελίνα Μερκούρη και τον Νίκο Αλιάγα ένα πράγμα - ή κάποιον Ελληναρά τύπου Ανέστη Βλάχο, σαν τον Μεϊμαράκη και τον Ζαγορίτη;
Τι θέλουμε επιτέλους; Δεν είναι φυσικό 
ο Άρης, που κάθε τόσο επισκέπεται το Παρίσι να παίρνει μαζί του έναν σεφ, έναν Ζαμπούνη, έναν τύπου γαλαζοαίματο;
Πίστευα οτι ο 
Νίκος, σαν εκλεκτό μέλος του Athens Tennis Academy, θα θεωρούσε ευλογία την επιλογή του ωραίου Άρη, να έχει δίπλα του τον αγαπημένο του σέφ. Πως θα μπορούσε ο Άρης ν΄ αποχωρισθεί τον άνθρωπο που επιμελείται την καλλιγραμμοσύνη του, επειδή άλλαξε υπουργείο;
Ειλικρινά απο τον
 Νίκο, που φημίζεται για τους τρόπους του, δεν περίμενα ένα τόσο καταγγελτικό πρωτοσέλιδο για τον κοσμοπολίτη υπουργό μας.
Στο κάτω - κάτω ο Άρης διαθέτει στύλ κι αυτό μπορεί να του συγχωρέσει σχεδόν τα πάντα - ζει τον προκλητικό μύθο του, αφήνοντας πίσω του ένα
 νακ απο Τζέημς Ντήν και Αλέν Ντελόν.
Θα συνιστούσα στον Χατζηνικολάου, να είναι για παράδειγμα πιο αυστηρός απέναντι στιςστυλιστικές επιλογές του Χρήστου Κώνστα, ο οποίος συνηθίζει κατα τους θερινούς μήνες ν΄ ανηφορίζει την Κηφισίας καβάλα σε Χάρλεϋ φορώντας καυτό σορτσάκι, μπότες - γι αυτό δεν είμαι σίγουρος - και την ρακέτα του τένις να προεξέχει σαν καραμπίνα.
Επιτέλους,
 αφήστε ήσυχο τον Άρη να οικοδομήσει την παιδεία μας σε άλλη βάση, έχοντας στο πλευρό του τον Χρήστο Ζαμπούνη, τον Νίκο Αλιάγα, τον sir Taki και ενίοτε τον Αντώνιο Ρέμο.
Ξέρει τι κάνει ο Άρης: Η συνταγή του είναι ν΄ αναγκάσει τους κουκουλοφόρους να πετάξουν τις κουκούλες και να φορέσουν στρινγάκια, αν μ΄ εννοείς...

Ιδού πως πιάνουν την κάθε Τσουμελέκα και πως διαφεύγει ο κάθε Μπολτ

Γράφει ο Κυριάκος Θωμαίδης

Δύο φάρμακα τα οποία ενεργοποιούν γενετικούς διακόπτες, «ξεγελώντας» έτσι τον οργανισμό ώστε να πιστεύει ότι έχει ασκηθεί, είναι τα πρώτα που προστίθενται στη λίστα απαγορευμένων ουσιών της Παγκόσμιας Υπηρεσίας Αντιντόπινγκ (World ΑntiDoping Αgency, WΑDΑ) εξαιτίας της σύνδεσής τους με το γονιδιακό ντόπινγκ. Είναι η πρώτη φορά που η WΑDΑ ανοίγει «πόλεμο» με το γονιδιακό ή γενετικό ντόπινγκ το οποίο βασίζεται σε μη θεραπευτική χρήση γονιδίων, γενετικών στοιχείων ή κυττάρων που έχουν την ικανότητα να βελτιώνουν την αθλητική απόδοση. Τα φάρμακα αυτά, η επίδραση των οποίων αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στον δικτυακό τόπο του επιστημονικού εντύπου «Cell», προστέθηκαν στην εννεασέλιδη λίστα απαγορευμένων ουσιών που εξέδωσε η WΑDΑ σε μια νέα κατηγορία που αφορά το γονιδιακό ντόπινγκ. Πρόκειται για μια κατηγορία στην οποία αναμένεται να προστεθούν πολλοί ακόμη παράγοντες μέσα στα επόμενα πέντε-δέκα χρόνια, όπως ανέφερε ο δρ
Γκάρι Γουάντλερ, επικεφαλής της Επιτροπής για τη Λίστα Απαγορευμένων Ουσιών της Υπηρεσίας. Σύμφωνα με τον Γουάντλερ, επιτήδειοι είναι σίγουρο ότι θα εκμεταλλευθούν την πρόοδο της ιατρικής επιστήμης στον τομέα της γονιδιακής θεραπείας ασθενειών προκειμένου να αυξήσουν την απόδοση αθλητών.Το ένα από τα φάρμακα είναι μια συνθετική πρωτεΐνη που ονομάζεται Αicar και η οποία όταν χορηγήθηκε σε ποντίκια βελτίωσε την αντοχή κατά 44% έπειτα από τέσσερις εβδομάδες, χωρίς καν τα ζώα να... ιδρώσουν. Το δεύτερο είναι ένα πειραματικό φάρμακο της φαρμακευτικής εταιρείας GlaxoSmithΚline με την κωδική ονομασία GW1516, το οποίο και πάλι σε ποντίκια έδειξε ότι μπορεί να παρέμβει στους σκελετικούς μυς και να αυξήσει την αντοχή κατά 75%, όταν παράλληλα τα ζώα έτρεχαν σε διάδρομο.Η νέα ανανεωμένη λίστα της WΑDΑ για το 2009 περιλαμβάνει περί τα 70 αναβολικά στεροειδή, περί τα 60 διεγερτικά, ορμόνες, διουρητικά και άλλους καλυπτικούς παράγοντες, μεθόδους ντοπαρίσματος του αίματος και ορισμένα ισχυρά ναρκωτικά παυσίπονα.

kyrthomaidis@yahoo.gr

ΑΡΑΧΩΒΑ ΓΙΑ .....ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ !!!


Το οτι η Αράχωβα είναι in ,το ξέραμε. Το οτι μαζεύει κόσμο και κόσμο και αυτο το ξέραμε. Ηθοποιοί, τραγουδιστές, επιχειρηματίες, κοσμικοί.... ολοι εκεί. Σπιτια, βίλες, σαλέ... παλάτια. Τελευταία όμως, φαίνεται πως έγινε και το αγαπημένο μέρος των Υπουργών! Ποιοί είναι οι δύο εν ενεργεία Υποργοί της Κυβέρνησης που οι φήμες λένε οτι πρόσφατα αγόρασαν πολυτελή σαλέ στο κοσμικό χωριό;

ΕΦΥΓΕ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΣ


Ο Θανάσης Σαραβάκος παληά δόξα του ελληνικού ποδοσφαίρου και ποδοσφαιριστής του Πανιωνίου κηδεύτηκε χθες. 

Το δράμα είναι ότι , με τα δυό του παιδιά είχε να μιλήσει πάνω από 30 χρόνια !!

Ο γιός του Δημήτρης με πορεία δοξας στο Π.Α.Ο καί στην εθνική , τελευταία στιγμή έμαθε γιά το θάνατο του πατέρα του καί πήγε στη κηδεία του.

Πρόκειται γιά μιά οικογενειακή τραγωδία της οποίας την αλήθεια τη πήρε ο τάφος

Ειναι από τα δράματα της ζωής τα οποία αναδεικνύει ο θάνατος και κρύβει τις λεπτομέρειες το χρήμα καί η διασημότητα

Ο4:32..Washington...Έφτασε και είναι έτοιμος να ορκιστεί!!!

Ελλάδα..04:32.Washington(CNN).. Ο
νεοεκλεγείς πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα έφτασε αργά το απόγευμα του Σαββάτου 19:04(τοπική ώρα) σε σταθμό της Ουάσινγκτον, όπου την Τρίτη θα στεφθεί 44ος πρέοδρος των ΗΠΑ.Ο κ. Ομπάμα ολοκλήρωσε ένα ταξίδι-θρίαμβο με τρένο που ξεκίνησε το πρωί από τη Φιλαδέλφια ......

Μονομερής εκεχειρία του Ισραήλ στην Γάζα από τις 2.00 τα ξημερώματα


ΤΟ "ΔΩΡΑΚΙ" ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ 

Η εκεχειρία θα τεθεί σε ισχύ στις 2 τα ξημερώματα της Κυριακής, ενώ ο ισραηλινός στρατός θα παραμείνει στη Γάζα, μέχρι να συμφωνήσει σε ανακωχή και η Χαμάς. Ο Εχ. Ολμέρτ ανακοίνωσε ότι οι στόχοι της επιχείρησης κατά της Χαμάς επιτεύχθηκαν. Όπως δήλωσε, οι υποδομές της οργάνωσης στη Γάζα καταστράφηκαν και πολλές από τις θέσεις από τις οποίες εκτόξευε ρουκέτες κατά του Ισραήλ, έχουν καταληφθεί από ισραηλινές δυνάμεις. Η διεθνής ικανότητα είναι έτοιμη να συνεισφέρει στη διασφάλιση της εκεχειρίας, τόνισε και ανακοίνωσε συμφωνία με την Αίγυπτο για την αποτροπή του ανεφοδιασμού της Χαμάς με όπλα από το Ιράν και τη Συρία. «Χωρίς την αποφασιστικότητα που επιδείξαμε, δεν θα καταφέρναμε να εξασφαλίσουμε αυτή τη στήριξη», εκτίμησε ο ισραηλινός πρωθυπουργός. Ο απολογισμός από την ισραηλινή επίθεση τραγικός: Σύμφωνα με υπολογισμούς, σκοτώθηκαν περίπου 1.200 Παλαιστίνιοι και τραυματίστηκαν πάνω από 5.000. Σύμφωνα με ιατρικές πηγές, ένας στους τρεις νεκρούς ήταν παιδί ή γυναίκα. Από την άλλη πλευρά, σκοτώθηκαν δέκα ισραηλινοί στρατιώτες και τρεις πολίτες. Σχεδόν εκατό νεκροί Παλαιστίνιοι για κάθε Ισραηλινό, δηλαδή.

Χαμάς: Θα συνεχίσουμε την αντίσταση

Αντιδρώντας στην ανακοίνωση της μονομερούς εκεχειρίας, εκπρόσωπος της Χαμάς δήλωσε ότι η οργάνωση θα συνεχίσει να μάχεται κατά του Ισραήλ. «Η μονομερής κατάπαυση του πυρός δε σημαίνει και το τέλος της ισραηλινής επίθεσης και το τέλος του αποκλεισμού μας. Αυτά συνιστούν πράξεις πολέμου, κάτι που αυτονόητα σημαίνει ότι η αντίστασή μας δεν τελειώνει» ανέφερε ο Φαουζί Μπαρχούμ.

Αναρτήθηκε από Μέντωρ 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ-ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ-ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗ ΘΛΙΒΕΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ


"ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ"


Από ότι προκύπτει η υπόθεση Παναγόπουλου, παίρνει τραγικές διαστάσεις.

Η έκκληση της συζύγου του Κατερίνας στα ΜΜΕ δεν είναι καθόλου τυχαία.

' Εχει κυρίως ενδοοικογενειακούς αποδέκτες, πέραν των απαγωγέων και των συνήθως ανερμάτιστων δημοσιογράφων που δεν ξέρουν τι λένε με τις δήθεν αποκλειστικές τους πληροφορίες.

Τα συμπεράσματα θα τα βγάλετε μόνοι σας με την περιγραφή που σας κάνουμε:

Ο Παναγόπουλος, αφού κατάφερε μόνος του να κυριαρχήσει στα κρουαζιερόπλοια, πώλησε το 1989 την επιχείρησή του η οποία βρισκόταν στο ανώτερο οικονομικό επίπεδο σε Νορβηγούς έναντι του ποσού των 300 εκατ.δολ.

Η πώληση τότε χαρακτηρίστηκε ως η πώληση του αιώνα!

Μετά, αφού έκανε έξυπνες και επιτυχημένες επενδυτικές κινήσεις, δημιούργησε την ATTICA GROUP , την οποία πούλησε στη MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου, έναντι του ποσού των 286 εκατ.ευρώ.

Στην πώληση αυτή είχε διαφωνήσει ο γιός του Παναγόπουλου, ο οποίος ήταν και Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας.

Ο γιός, προκειμένου να "ηρεμήσει", πήρε 80 εκατ.ευρώ.

Το ρευστό χρήμα στο ταμείο Παναγόπουλου, υπολογίζεται σε 1 δις.ευρώ!!

Από την τελευταία πώληση, κάποιοι κερδίζουν και κάποιοι χάνουν.

Κάποιοι έχουν συμφέρον από την απαγωγή και κάποιοι από το θάνατό του.

Τα λεφτά είναι πολλά.

΄Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

΄Αν ποτέ αποκαλυφθεί η αλήθεια, τότε στην κυριολεξία θα φρίξει ο κόσμος.

"Είναι πολλά τα λεφτά ΄Αρη" (όπως είπε ο Καλογήρου στον Κούρκουλο στην παλιά ελληνική ταινία) και δεν πρόκειται περί συνηθισμένης απαγωγής.

Εμείς επιμένουμε οτι η έκκληση της Κατερίνας Παναγοπούλου, έχει ως αποδέκτες ενδοοικογενειακούς κύκλους και ....διαπραγματευτές!!!

Ένοχο για εγκλήματα

 πολέμου το Ισραήλ

Res Cogitans | Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Οι εκπρόσωποι των ανθρωπιστικών υπηρεσιών του ΟΗΕ καταγγέλλουν εγκλήματα πολέμου που βαρύνουν εξ ολοκλήρου την ισραηλινή πλευρά, καθώς βομβαρδίστηκαν σχολεία και κτήρια του ΟΗΕ και στις επιθέσεις αυτές έχασαν τη ζωή τους και τραυματίστηκαν πολλά παιδιά και αθώοι πολίτες. Συγκεκριμένα, οργή προκάλεσε ένα από τα τελευταία γεγονότα της πολυήμερης επίθεσης που δέχτηκε ο λαός της Παλαιστίνης, όταν ισραηλινοί στρατιώτες άνοιξαν πυρ εναντίον ενός σχολείου που είχαν βρει καταφύγιο περίπου 1.600 άνθρωποι, παρόλο που ο ΟΗΕ τους είχε γνωστοποιήσει πως το κτήριο σε αυτές τις συντεταγμένες χρησιμοποιούνταν από αθώους πολίτες. Ο εκπρόσωπος του Ισραήλ αρνήθηκε τις κατηγορίες αυτές ως αβάσιμες.