Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ Οι τελευταίες ημέρες της Πομπηίας τους...

Τoυ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

gpapachristos@dolnet.gr


Αυτό που θα περιμένουμε την άλλη Κυριακή είναι η διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων, αν θα τεθεί θέμα ηγεσίας στη Ν.Δ. και το ποιος/ποια θα πάει νυχτιάτικα στο Ζάππειο

Όμορφες φθινοπωρινές μέρες. Όλα γύρω δείχνουν ότι η φύση προετοιμάζεται για τον ερχομό του χειμώνα. Ήδη οι πρώτες βροχές νότισαν το χώμα και η μυρωδιά που αναδίδει σκεπάζει την ατμόσφαιρα. Οι παραλίες άδειασαν, οι ξαπλώστρες και οι ομπρέλες μαζεύτηκαν, μαζί και οι αναμνήσεις κλεισμένες στο μυαλό του καθενός, κι ίσως σε κάποιες φωτογραφίες στην ψηφιακή. Ο ήλιος χάνει τη λάμψη του, και τα πεσμένα φύλλα στους δρόμους και στα (λίγα) πάρκα της πόλης δημιουργούν ένα παχύ στρώμαδεν θέλω να χαλάσω την εικόνα, αλλά όποιος έχει δει συνεργείο του δήμου να μαζεύει πεσμένα φύλλα ή έστω να καθαρίζει να μου το πει κι εμένα, γιατί εγώ δεν έχω δει πουθενά, δήμαρχε...
Επανέρχομαι. Μικραίνει η μέρα, ο καιρός αρχίζει να κρυώνει, τα πρωτοβρόχια έπεσαν, τα φύλλα στα δένδρα παίρνουν το χρώμα του χαλκού πριν γίνουν ένα με το έδαφος. Το καλοκαίρι δεν είναι πια εδώ, και μένα που είμαι φύση ρομαντική ως γνωστόν, μου ΄ρχεται να ψιθυρίσω το «μελαγχολία το Σεπτέμβρη»!..
Α, να μην το ξεχάσω. Βρε, πώς μου διέφυγε εμένα αυτό; Την άλλη Κυριακή έχουμε εκλογές! .......
από [ ΤΑ ΝΕΑ ]
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 10.43 π.μ. - 26/09/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου