Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Ολόπλευρη στήριξη του ΚΚΕ στους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ.


















Δε χρειάζονται ιδιαίτερες αποδείξεις για να φανεί πόσο επικίνδυνοι είναι οι οπορτουνιστές για το εργατικό κίνημα। Δε χρειάζονται περισσότερες αποδείξεις για να φανεί ότι επί της ουσίας λειτούργησαν με την ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ως παπαγαλάκια της προπαγάνδας του συστήματος। Κάποιοι "αριστεροί" αναλαμβάνουν το ρόλο του συνεργάτη του συστήματος, αναλαμβάνουν ανοιχτά πλέον να παίξουν το ρόλο του προβοκάτορα, του απεργοσπάστη και του εισαγγελέα, απέναντι σε αποφάσεις συμμετοχής στη 48ωρη απεργία που κήρυξαν τα συνδικάτα του ΠΑΜΕ।


Αυτό θα πει οπορτουνισμός. Τσάκισμα κάθε ριζοσπαστικοποίησης, μέγιστη υπηρεσία στον κομματικό συνδικαλισμό.

Νέα επαναστατική γυμναστική !!!!



Κέρδισαν τις εντυπώσεις χθες στα σχολεία των Δ συνοικιών Θεσ/νίκης οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ (Πέντε) και τα παιδιά του μαθητικού της ΚΝΕ (Τριάντα) με τη νέα επαναστατική γυμναστική στους αυλόγειρους των σχολείων με προδιαγεγραμμένο δρομολόγιο.
Μέγα πλήθος μέγα πάθος κατά του πολυνομοσχεδίου που ακόμη δεν δόθηκε στην δημοσιότητα.
Έλεος βρε αδέλφια !!!

Η Ελλάδα μας δια μέσω των αιώνων...!!!!




Από "ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ" Πέμπτη 22-4-2010 8.40 πμ

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Χωρίς σχόλια.....!!!!


Βρε παιδιά και πενήντα έξη τα εκατό; Να τον χαίρεστε.......

Ο Ανδρέας Παπαμιμίκος είναι ένα από τα στελέχη της ΟΝΝΕΔ που ήταν πάντα σε χαμηλό επίπεδο και τώρα βρίσκεται στο παιχνίδι της εξουσίας. Για όσους δεν θυμούνται, ο Ανδρέας Παπαμιμίκος ήταν στο προηγούμενο Εκτελεστικό Γραφείο πρόεδρος της Διοικούσας της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης. Παραιτήθηκε όμως μετά το πολιτικό θέμα που δημιουργήθηκε από την αποκάλυψη της «ΟΝΝΕΔ ΑΕ», του δικτύου δηλαδή μη κερδοσκοπικών εταιρειών που είχαν στήσει στη βόρεια Ελλάδα τα γαλάζια στελέχη για να εισπράττουν επιχορηγήσεις για εκδηλώσεις και δράσεις.

H «ΟΝΝΕΔ ΑΕ» δημιουργήθηκε λίγους μήνες μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον Κώστα Καραμανλή. Στις 20 Οκτωβρίου 2004 μία ομάδα ONNEΔιτών από τη Θεσσαλονίκη κατέθεσε στο Πρωτοδικείο ιδιωτικό συμφωνητικό σύστασης αστικής εταιρείας, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με την επωνυμία ONNEΔ Θεσσαλονίκης! Όπως προκύπτει από το καταστατικό της εταιρείας, ιδρυτικό μέλος της είναι ο πρόεδρος της οργάνωσης Aνδρέας Παπαμιμίκος, καθώς και άλλα ηγετικά στελέχη όπως η Xρυσούλα Λαμπριανίδου, μέλος του συντονιστικού συμβουλίου, ο Πέτρος Eγγλέζος, καθώς και άλλοι ΟΝΝΕΔίτες της Θεσσαλονίκης. H εταιρεία δήλωσε στη Δ’ ΔOY Θεσσαλονίκης αντικείμενο εργασιών τη «διάδοση πολιτικών ιδεών και θέσεων πολιτικού κόμματος», αντικείμενο το οποίο βεβαίως καλύπτεται πλήρως από την οργάνωση ONNEΔ.
Τότε η κεντρική διοίκηση της ΟΝΝΕΔ υποτίθεται ότι τον είχε «αδειάσει», ζητώντας παραίτηση και συγκροτώντας επιτροπή διερεύνησης της υπόθεσης. Δυστυχώς για τη διαφάνεια, και αυτό έχει σημειωθεί αρμοδίως, η ΟΝΝΕΔ «έθαψε» την επιτροπή που συγκρότησε και δεν ανακοίνωσε ποτέ κάτι σχετικό επί του πορίσματος των εσωκομματικών ερευνών.

Μετά την παραίτησή του ο Ανδρέας Παπαμιμίκος πέρασε από το ΔΣ της ΕΥΑΘ ΑΕ, όπου καταδικάστηκε για παρασιώπηση εγκλημάτων σε ποινή φυλάκισης τριών μηνών, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη και έχουν ασκήσει έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης. Μετά τον ανασχηματισμό του Ιανουαρίου του 2009 έγινε υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του Ευριπίδη Στυλιανίδη στο υπουργείο Μεταφορών!!!
Για την ιστορία στα «παραμάγαζα» που δημιούργησε η ΟΝΝΕΔ ήταν σε όλα μέσα. Αυτό σύμφωνα με τα στοιχεία των παραστατικών των Μη Κερδοσκοπικών Εταιριών:
1. ΟΝΝΕΔ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (μεταξύ των μελών του Δ.Σ. είναι και οι φοιτητές του ΠΑΜΑΚ, Εγγλέζος Πέτρος, Λαμπριανίδου Χρυσούλα, Πεζίκογλου Ευτύχης, Παπαμιμίκος Ανδρέας).
2. ΝΕΑΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (Η… αναβάπτιση της ΟΝΝΕΔ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) (μεταξύ των μελών του Δ.Σ. είναι και οι φοιτητές του ΠΑΜΑΚ, Εγγλέζος Πέτρος, Λαμπριανίδου Χρυσούλα, Πεζήκογλου Ευτύχης, Παπαμιμίκος Ανδρέας).
3. BALKAN A.I.D. (Θυγατρική 1) (μεταξύ των μελών του Δ.Σ. είναι και ο φοιτητής του ΠΑΜΑΚ Παπαμιμίκος Ανδρέας).
4. Πρωτοβουλία για την ΝΕΑΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ (Θυγατρική 2) (μεταξύ των μελών του Δ.Σ. είναι και οι φοιτητές του ΠΑΜΑΚ Εγγλέζος Πέτρος, Μιχαλιέρης Αθανάσιος).
5. Δίκτυο πρωτοβουλίας για τη Δημοκρατία στα ΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, (Θυγατρική 3).

Φθάνει η περιβόητη βοήθεια...απο το ΔΝΤ !!!!!



Από "μποστανι" Τρίτη 5 ४० πμ

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

«Επιτέλους... φτωχοί!»

...Να ξαναγίνουμε φτωχοί. Όπως ήμασταν πάντα. Όπως οι ήρωες των παλιών αναγνωστικών που οι γιαγιάδες έμοιαζαν με γιαγιάδες κι όχι με συνταξιούχες πόρνες. Όπου οι μπαμπάδες επέστρεφαν το μεσημέρι για να καθήσει ΟΛΗ η ελληνική οικογένεια στο τραπέζι και να φάει το σεμνό φαγητό -όσπρια πεντανόστιμα και ζαρζαβατικά με μαύρο ψωμί μοσχοβολιστό- ενώ η γάτα και ο σκύλος περίμεναν στωικά να 'ρθει η σειρά τους... Να ξαναγίνουμε φτωχοί όπως ήμασταν πριν σαράντα και πενήντα χρόνια. Τότε που ονειρευόμασταν εν μέσω γκρι, μπλε και μπεζ χρωμάτων (..........)
Μόνο λύσεις γήινες και πρακτικές -χωρίς ενστάσεις από τον Ρομπέν της ευαισθησίας, τον ΣΥΡΙΖΑ- θα αποκαταστήσουν την τρέλα και το χάος που υπαινίσσονται οι στατιστικές. (..........)
Μη φοβάστε τη φτώχεια. Η πατρίδα μας είναι ευλογημένη έστω κι αν δεν παράγει λαμαρίνες αυτοκινήτων ή καλής ποιότητας νάρκες και όπλα για τους τριτοκοσμικούς.
Θυμηθείτε την ευλογία του ελαιόλαδου, της κορινθιακής σταφίδας, του χαλβά Φαρσάλων, των εσπεριδοειδών, της σαρδέλας και των λατρεμένων ραδικιών. Λάδι, χόρτα, ελίτσες, λίγο τυρί και ψωμί ζεστό, να φρεσκάρουμε στο μνημονικό μας το παλιό αναγνωστικό του Δημοτικού. Το ξέρω πως είναι ζόρι να κόψουμε το σούσι απότομα, όμως ήρθε ο καιρός να αναβιώσουμε την όπερα της πεντάρας, της δεκάρας και των άλλων χρηστικών μας αξεσουάρ. Μια δοκιμή νομίζω πως θα μας πείσει, (……) ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ και ο θεός των μικρών πραγμάτων μαζί μας.
[Περικοπές] Από Ιωάννου Ξανθούλη

Η μεγάλη ιδέα !!!!


Από [Λογο...πλόκος]

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Τέτοιο Βάρος πως το άντεξες ..γιώργο; !!!

Ο Καρατζαφέρης απάντησε πολύ χοντρά στο χθεσινό καρφί του Παναγιωτόπουλου περί μεταμορφώσεων ! " Σε πήρα στην πλάτη να σε βγάλω βουλευτή! Θα βγάλω τις κασέτες!" Θα πέσει πολύ ... ..."ξύλο" μάλλον γιατί αυτό ήταν πολύ βαρύ ! Ο Χατζηνικολάου χαμογελούσε με νόημα!

Κυριακή 11 Απριλίου 2010

ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΕΜΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ; !!!

ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ...ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

Συνεχίζονται προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις οι έρευνες για την τρομοκρατία που άρχισαν τα ξημερώματα με προσαγωγές και κατ’ οίκον έρευνες στην Αττική και την περιφέρεια...
Σύμφωνα με αξιωματικούς της αστυνομίας, οι κινήσεις αυτές ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στο σοβαρό θέμα της τρομοκρατίας, το οποίο θα τραβήξει σε μάκρος και αναμένονται συνεχώς εξελίξεις.
Μέχρι στιγμής, ανακρίνονται στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία τουλάχιστον έξι άτομα, μεταξύ των οποίων και μία ή δύο γυναίκες που θεωρούνται μέλη τρομοκρατικής οργάνωσης. Στο σπίτι ενός στη Νέα Ιωνία, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, βρέθηκαν προκηρύξεις, ιδιόχειρα σημειώματα που αφορούν κείμενα τρομοκρατικής οργάνωσης καθώς και υλικό που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για κατασκευή βομβών. Έχει ερευνηθεί ακόμα ένα σπίτι στη Γαλάζια Ακτή και άλλα σε διάφορα σημεία της Αθήνας.

Οι προσαγωγές δεν έχουν εξελιχθεί σε συλλήψεις, αλλά αναμένεται ότι κατά τη διάρκεια της μέρας θα εκδοθούν εντάλματα σύλληψης από τους αρμόδιους εισαγγελείς οι οποίοι εποπτεύουν τις έρευνες। Το υλικό που έχει κατασχεθεί συγκρίνεται με υλικό που έχει βρεθεί στους τόπους τρομοκρατικών επιθέσεων, αλλά και στους χώρους που έχουν ερευνηθεί στο πρόσφατο παρελθόν προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχει συσχετισμός.


ΜΠΟΣΤΑΝΙ 6:51 μμ [fimotro]

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.!!! ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΝ..



Τον ακούσατε χθες για την πολιτική που θα ακολουθήσει ; Διατυμπάνισε, πως πρέπει να φύγουν κάποιοι από τη Ν.Δ. Όχι, βέβαια, γιατί με την πολιτική τους δράση και λειτουργία έκαναν ζημιά και προκάλεσαν κακό στη χώρα και το λαό της, αλλά, άκουσον – άκουσον, επειδή, λέει, «πλήγωσαν την παράταξη» !
Τα αποδιοπομπαία στελέχη δεν κατηγορούνται για τις εγκληματικές τους πολιτικές και πρακτικές σε βάρος των συμφερόντων της χώρας, αλλά γιατί οδήγησαν τη Ν.Δ. στην ήττα και την …πλήγωσαν !
Για ποια Ελλάδα, και ποιο λαό ; Η παράταξη, η Δεξιά, είναι το σημείο αναφοράς και το παραταξιακό συμφέρον είναι, πάντα (και τώρα), πάνω απ΄ όλα !!!!
Καμαρώστε τον !!!
Αύριο θα μας πλασσαριστεί ως σωτήρας!!!
Μποστανι 11/4/2010 9:50 πμ

Φιλοδοξίες Δημάρχου πριν τον Καλλικράτη....


Ρε μπαγάσα, πες μας την αλήθεια...
δεν είναι αδυναμία δεν είναι ανικανότητα,
δεν είναι ξεχρέωμα, δεν είναι δανεικά,
απλά γουστάρεις να ξεφτυλίζεσαι, έτσι;
Από [ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ]

Σάββατο 10 Απριλίου 2010

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ !!!.........


Τουλάχιστον το ΚΚΕ δεν μπαίνει σ΄ αυτά τα «χωράφια», μένοντας έξω από τις επί μέρους εξελίξεις και τα συμβαίνοντα στο «καπιταλιστικό γίγνεσθαι». Μένει στο ιδεολογικό επίπεδο και η κριτική του είναι στο σύστημα κι όχι, τόσο, στις πολιτικές που ασκούνται από τα «αστικά» κόμματα. Επίσης, ρίχνει το βάρος στο πως, γιατί και από ποιους φτάσαμε ως εδώ κι όχι στο πως θα υπάρξει αντιστροφή της πορείας του συγκεκριμένου μοντέλου της οικονομίας. Κατακριτέα, για μας, πολιτική στάση, πλην, όμως, καθαρή και σεβαστή…

Οι του ΣΥΡΙΖΑ σε πρακτικές pass partout, εμφανίζονται να ενσαρκώνουν το ρόλο «και με το χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα», αφού, μπαίνοντας στα «χωράφια», κάνουν κριτική σε συγκεκριμένες επιλογές και μέτρα της κυβέρνησης, σχετικά με τα spread, τα επιτόκια, την εξεύρεση δανείων κλπ, κλπ.
Ανάλογα με την περίσταση, τα μεγάλα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και της χώρας γενικότερα, υπάρχουν ή δεν υπάρχουν, οι ευρωπαίοι και η Ε.Ε. πότε φταίνε και πότε όχι, οι διεθνείς αγορές, τη μια είναι κακές και κερδοσκοπούν σε βάρος της Ελλάδας, την άλλη, όμως, είναι σημείο αναφοράς και μέτρο αξιολόγησης της πολιτικής της κυβέρνησης ! Και έτσι και γιουβέτσι, λοιπόν !...
Τόσες και τόσες φορές έχει διατυμπανιστεί, πως για το ξεσάλωμα των κερδοσκόπων και την άνοδο των spreads φταίει η οικονομική πολιτική του …ΠΑΣΟΚ, ως να υπονοείται πως υπάρχει μια άλλη πολιτική η οποία και τους κερδοσκόπους θα ημέρωνε και τα spreads θα χαμήλωνε…
Αφού, λοιπόν, ο τραχανάς απλώνεται σ΄ όλο το τραπέζι κι αφού η Μέρκελ π.χ., ναι μεν, παρουσιάζεται, ως εκφραστής μιας αποκρουστικής και καταδικαστέας πολιτικής, οι αντιδράσεις της, όμως, εκλαμβάνονται και ως βαρόμετρο των επιλογών του Παπανδρέου, οι διάφοροι Τσιπράδες, Λαφαζάνοι, Παπαδημούληδες, Χουντήδες κ.α. κάνουν το παιχνίδι τους από την …κερκίδα κι άμα λάχει, σηκώνουν και το λάβαρο της επανάστασης, με τσιτάτα του τύπου «…η χώρα οφείλει να αντισταθεί στις διεθνείς κεφαλαιαγορές και τα διευθυντήρια της Ε.Ε. και της «παγκοσμιοποίησης»…» !...
Αντίσταση και πάλη, λοιπόν, προκειμένου «…να αλλάξει ριζικά η πορεία, θέτοντας ως νέες προτεραιότητες την ανακοπή της ύφεσης, την ανάπτυξη, την παραγωγική ανασυγκρότηση, την κοινωνική δικαιοσύνη και το περιβάλλον…», πάντα, βέβαια, ενάντια στους εχθρούς των διεθνών αγορών και της Ε.Ε. , αλλά στα πλαίσια που χαράζουν και διαμορφώνουν, οι ίδιοι αυτοί «εχθροί», οι οποίοι, όμως, θα πρέπει ν΄ αλλάξουν (π.χ. η Ε.Ε.) και να γίνουν καλοί και φίλοι ( με τους δανειστές μας να μας χαρίζουν τα χρέη…) !
Μάλλον ο Θεός πρέπει να βάλει το χέρι του γι αυτό και μάλλον όλ΄ αυτά δικαιολογούν την πορεία και την απήχησή τους στο λαό !...

Μποστάνι 10/4/2010 10:49 πμ Από [Λογοπλόκος]

ΕΞΗ ΜΗΝΕΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !!!!




Από [Λογοπλόκος]

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Στοκάνθρωποι με υψηλές αμοιβές !!!



Απο μποστανι

Συντάξεις και στους πεθαμένους ......

Γράφαμε προχθές για τις συντάξεις με πλασματικά ένσημα...(βλέπε απο Βουλγαρία κλπ) και να που ήρθαν στη δημοσιότητα και συντάξεις σε πεθαμένους !!!!
Έτσι έχουν τα πράγματα όταν επικρατεί μπάχαλο παντού....Και η κάθε διοίκηση ταμείου περιμένει να τις δηλώσουν οι χήρες -(οι) την απώλεια του συντρόφου.
Αλήθεια γιατί εμεις τόσα χρόνια περιμέναμε να πάνε καλά οι συντάξεις;
Γιατί ακόμη δεν απαιτούμε εξηγήσεις εδώ και τώρα;
Πάλι θα επαναπαυθούμε στους καναπέδες;
Πέμπτη 8-4 - 2010 8 : ३० μμ Από το μποστάνι

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ....



Απο logoplokies

Τρίτη 6 Απριλίου 2010

ΣΑΡΑΝΤΑ ΜΕΡΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ……..ΚΑΙ…….

Πέρασαν, ήδη, σαράντα μέρες από την «εις Κύριον εκδημίαν» κατά την εκκλησία αγαπημένε αδελφέ και η μνήμη σου, για όσους είχαν την τύχη να σε γνωρίσουν από κοντά και να συνδεθούν μαζί σου, παραμένει ζωντανή και σίγουρα θα παραμείνει τέτοια όσος καιρός και αν περάσει.
Δεν θα ασχοληθώ εδώ με την επιστημοσύνη και το έργο σου , γιατί άλλοι αναφέρθηκαν και θα αναφερθούν διεξοδικά σ αυτά.
Θα ήθελα μόνο, κινούμενος περισσότερο από συναισθηματική διάθεση, να επισημάνω μερικές αξιομνημόνευτες πτυχές της προσωπικότητάς σου, που δείχνουν ότι πρόκειται - χωρίς υπερβολή - για ένα πνευματικό ανάστημα και για ένα ιδιαίτερα καλλιεργημένο ψυχικά άνθρωπο, με σπάνιο ήθος, με βαθιά και βιωματική πίστη στη δημοκρατία, με απλότητα και ταπεινότητα και με τη γνωστή σε όλους ευγένεια και καλοσύνη σου, που ανυπόκριτα εξεδήλωνες όχι μόνο προς τους φίλους και συναδέλφους σου αλλά και προς κάθε συνάνθρωπό σου.
Αρκει να αναφερθώ προς απόδειξη των ισχυρισμών μου στην ένθετη φωτογραφία που δημοσίευσε το Βήμα το 1998 στην επέτειο του Πολυτεχνείου (ο ίδιος σε κύκλο και με μαύρο ζιβάγκο) και με το ακόλουθο λιτό κείμενο που δημοσίευσες στο Blog σου δείγμα ήθους και αξιοπρέπειας.


Κάθε χρόνο τούτη τη μέρα, θέλω να γράψω κάτι για εκείνες τις μέρες που συγκλόνισαν τα εφηβικά μου χρόνια.
Σκέφτομαι όμως τους παρείσακτους κι ανώνυμους συναγωνιστές, που προδοθήκανε τα όνειρά τους, χωρίς όμως ποτέ να εξαργυρώσουν τον αγώνα τους (όπως κι εγώ, και φυσικά δεν περιμένουμε τίποτα μα τίποτα προσωπικά)... και σιωπώ.
Νάκος.
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:10 μ.μ.- 17/11/2009

Ο θάνατος είναι βέβαια η κοινή μοίρα όλων των ανθρώπων, είναι το μόνο που κανείς δεν μπορεί να αποφύγει.
«Άιδα μόνον φεύξιν ουκ επάξεται» (ο άνθρωπος), μας λέει και ο αρχαίος τραγικός ποιητής. Δεν κάνει δε (ο θάνατος) καμιά εξαίρεση, είτε καλός είναι ο άνθρωπος είτε κακός, «αλλά ίσον εαυτόν παρέχει πάσιν».
Ο θάνατος, όμως, σε άλλους ανθρώπους επέρχεται βίαια, όπως π.χ. συμβαίνει με τους στον πόλεμο πεσόντες, σε άλλους ακαριαία (ανακοπή, θρόμβωση αορτής, οξύ πνευμονικό κλπ) και σε άλλους λόγω φυσιολογικής φθοράς (γήρατος) ή λόγω νόσων και κακουχιών.
Αυτός ο τελευταίος είναι συχνά πολύ επώδυνος και αποτελεί πράγματι φοβερή δοκιμασία για την αδύναμη ανθρώπινη φύση.
Εσύ Νάκο έφυγες για το μεγάλο ταξίδι με το δεύτερο (ανακοπή) που είναι πολύ ανώδυνο για σένα αλλά πολύ επώδυνο για αυτούς που αφήνεις….
Η δημιουργική σου φλόγα έσβησε μαζί με την τελευταία πνοή της ζωής σου. Και το ακόμη πιο αξιοσημείωτο και αξιοθαύμαστο είναι ότι είχες το κουράγιο και τη διάθεση, από αυτό εδώ το δημιούργημά σου (ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ) να αναρτήσεις άρθρο, όταν πια το μοιραίο σε άγγιξε.
Ήταν Σάββατο 27 του Φλεβάρη. Το θλιβερό άγγελμα έφτασε στ αυτιά μου. Ο αδελφός μου, ο ξεχωριστός και θαυμάσιος αυτός άνθρωπος, «εξεμέτρησε το ζην» και παρέδωσε την αγαθή ψυχή του στα χέρια των αγγέλων.
Περιττό να σου πω ότι ο πόνος και η θλίψη άγγιξαν κατάβαθα τις ψυχές όλων των φίλων και γνωστών σου, που δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ο αγαπημένος τους φίλος έφυγε, για πάντα, από κοντά τους.
Πώς να βρει η ψυχή γαλήνη αδελφέ ?
Μια απόπειρα έκανα με το βύθισμα στο κείμενο «Περί Ψυχής» του Πλάτωνα, τα λόγια παρηγοριάς του Σωκράτη στους φίλους του τις ύστατες ώρες της ζωής του.
Είναι η άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος, ότι προορισμός μας είναι ο Θάνατος έτσι κι αλλιώς…
Κι όμως , όταν η απουσία είναι τόσο μεγάλη, όταν ο πόνος είναι τόσο βαθύς, κανείς και τίποτα δεν μπορεί να σε παρηγορήσει…
Ξυπνάω , μιλάω , αστειεύομαι κάποιες φορές, εργάζομαι , συζητάω, φροντίζω να τρέφω την οικογένεια και τον εαυτό μου, φροντίζω το σαρκίο μου, κοιμάμαι ….
Όλα όμως μηχανικά, δίχως το παραμικρό ίχνος ευχαρίστησης, ικανοποίησης, απόλαυσης …
Δυστυχώς η ψυχή δεν συμμετέχει , παρακολουθεί εκ του μακρόθεν… και κουνά το κεφάλι απαξιωτικά, γνωρίζει ότι ο πανδαμάτωρ χρόνος θα επουλώσει την αιμορραγούσα πληγή, αλλά το σημάδι θα παραμείνει, τίποτα δεν είναι ικανό να το σβήσει…
Η απουσία , η κενή θέση στο σπίτι , στο τραπέζι (όποτε οι συνθήκες ζωής μας το επέτρεπαν), στην καρδιά μου …
Τα λόγια που ειπώθηκαν και δεν μπορούν να γυρίσουν πίσω και άλλα που έφτασαν στα χείλη αλλά δεν βγήκαν …
Καλό βράδυ !!!
Αγαπημένε αδελφέ αναπαύου εν ειρήνη.

ΥΓ
Πρέπει, όμως, να σου πω ότι για σένα ισχύουν τα λόγια του αρχαίου ρήτορα
«Οι (δηλ. οι άνθρωποι σαν εσένα) πενθούνται μεν γιά τη φύση ως θνητοί, υμνούνται δε ως αθάνατοι για την αρετή».
Αιωνία σου η μνήμη αδελφέ μου

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Σε πλασματικά ασφαλισμένους αλλοδαπούς σωρηδόν συντάξεις!!

Σε πλασματική επιβάρυνση των ασφαλιστικών ταμείων από αλλοδαπούς καταλήγουν τα στοιχεία που διαθέτει το ΙΚΑ σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου. Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτονται, ο αριθμός των αιτήσεων για συνταξιοδότηση Βούλγαρων εργαζομένων, τριπλασιάστηκε απότομα τους τελευταίους μήνες, προκαλώντας την εύλογη απορία της αρμόδιας Διεύθυνσης του ΙΚΑ.
Από τη σχετική έρευνα έγινε γνωστό ότι αλλοδαποί που βρίσκονται κοντά στο όριο της συνταξιοδότησης, προερχόμενοι από τις Βαλκανικές χώρες, δηλώνουν εικονικά ως τόπο μόνιμης διαμονής την Ελλάδα και όταν συνταξιοδοτηθούν, λαμβάνουν ολόκληρη τη σύνταξη από τα Ταμεία.
Οι Βούλγαροι και Ρουμάνοι, εκμεταλλευόμενοι το δικαίωμα της ελεύθερης διέλευσης στη χώρα μας από 1/1/09, δηλώνουν ψεύτικη διεύθυνση κατοικίας εντός της Ελληνικής επικράτειας, συμμετέχοντας σε σχετικά κυκλώματα που τους εξασφαλίζουν συντάξεις γήρατος, καθώς και κάθε μορφής επιδόματα (παραπληγίας, τυφλότητας κλπ), μέσω του ελληνικού συστήματος ασφάλισης, εξασφαλίζοντας υψηλές αποδοχές σε σχέση με τα δικά τους δεδομένα (αφού οι συντάξεις στις χώρες αυτές κυμαίνονται μεταξύ 40- 130 Ευρώ.
Είναι κοινό μυστικό στο κεντρικό ΙΚΑ της Αριστοτέλους στην Θες/νίκη ότι τα τελευταία χρόνια υπήρχε βιομηχανία παραγωγής συντάξεων των ανωτέρω κυκλωμάτων….
Αλήθεια δεν θα βάλετε κανένα μέσα πάλι κύριοι;
Τα χρήματα δεν θα τα απαιτήσετε πίσω;
Ποιος έδινε τις πλαστές βεβαιώσεις παραμονής στην Ελλάδα;
Ποιος έδινε τα πλασματικά ένσημα ;
ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ

Champions League προημιτελικά

Τα δυο πρώτα παιχνίδια της φάσης των 8 για το Champions League όπου Μπάγερν και Λυόν πήραν προβάδισμα για την πρόκριση στα ημιτελικά κερδίζοντας 2-1 και 3-1 Μάντσεστερ Γ. και Μπορντό αντίστοιχα.





Αγανακτισμένη παρέμβαση από έναν Έλληνα πολίτη!!!



Ε, ναι λοιπόν φταίω εγώ.

Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω το μεγαλείο της δημοκρατίας που ζω, η οποία ρίχνει το φταίξιμο σε μένα τον δημόσιο υπάλληλο και εκπαιδευτικό που μετά από 12 χρόνια παίρνω 1300 ευρώ και πρέπει να πληρώσω εγώ.

Φταίω εγώ που δεν είμαι πατριώτης όπως οι κ.κ βουλευτές που δεν έχουν υπηρετήσει ποτέ οι περισσότεροι στο στρατό αλλά όμως νοιάζονται.

Φταίω εγώ που δεν μπορώ να καταλάβω ότι δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου βουλευτές, υπάλληλοι της βουλής, φοροφυγάδες, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, πρόεδροι ποδοσφαιρικών ομάδων, ιδιοκτήτες εφημερίδων και τηλεοπτικών μέσων, είναι όλοι πιο ίσοι στα προνόμια από τους υπόλοιπους και ίσως και πιο πατριώτες και για αυτό δεν θίγονται από τα μέτρα.

Φταίω εγώ που δεν λέω να κατανοήσω τους εθνικούς λόγους για τους οποίους οι δικηγόροι, οι έμποροι κλπ δεν καταβάλλουν ΦΠΑ, οι υπάλληλοι της βουλής παίρνουν 16 μισθούς.

Φταίω εγώ ο δημόσιος υπάλληλος που εκατομμύρια ευρώ δίνονται σε θνησιγενείς και μεταθανάτιες εφημερίδες μέσω κρατικών χρημάτων και σε ποδοσφαιρικές ομάδες.

Φταίω εγώ ο εκπαιδευτικός γιατί αντί να κάνω ιδιαίτερα και να μην έχω οικονομικό πρόβλημα περιμένω να μου δώσει μισθό το κράτος.

Φταίω εγώ γιατί δεν μπορώ να αντιληφτώ ότι πρέπει να δώσω ως πατριώτης και το 13 μισθό για να μπορούν οι εργολάβοι να φτιάχνουν δρόμους με τριπλάσιο κόστος από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Για να μπορούν οι ίδιοι εργολάβοι να εισπράττουν υπέρογκα ποσά από τα διόδια και μετά μέσα από τις εφημερίδες τους και τους σταθμούς τους να στοχοποιούν τους δημόσιους υπαλλήλους για το χάλι της οικονομίας. Για να μπορούν να προβάλλουν και να προωθούν τους πολιτικούς της αρεσκείας τους. Αλήθεια πόσοι Έλληνες εργάστηκαν στα μεγάλα έργα;

Φταίω εγώ που δεν νοιώθω πατριώτης για να δώσω και το 12ο μισθό στο κράτος για να μην αποδίδει κανένας καναλάρχης ασφαλιστικές εισφορές αγγελιόσημα και κάθε ιδιοκτήτης εφημερίδας να μπορεί να έχει αφορολόγητο ποσό από τον τζίρο του και να μπορούν συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι να είναι στη μισθοδοσία υπουργείων.

Φταίω εγώ που δεν έχω Πόρσε καγιεν και offshore εταιρεία όπως όλοι οι καλοί πατριώτες και που πιστεύω ότι νόμιμο είναι μόνο ότι είναι και ηθικό

Φταίω εγώ ο προδότης της πατρίδας που δεν δίνω και τον 11ο μισθό μου για να μπορούν οι τράπεζες να δηλώνουν πριν λίγα χρόνια αστρονομικά κέρδη τετραπλάσια σε σχέση με τις ευρωπαϊκές και μόλις τα στελέχη τους έπεσαν έξω να τους δίνει το κράτος 22 δις . Βλέπετε για να πλουτίσουν λίγοι πατριώτες τραπεζίτες πρέπει όλοι εμείς για 2 δις να φάμε παντεσπάνι.

Φταίω εγώ ο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος που το κράτος χαρίζει δις σε φαρμακευτικές εταιρείες για εθνικούς λόγους και δεν συλλαμβάνει λαθρέμπορους καυσίμων όταν είναι πρόεδροι ΠΑΕ.

Φταίω εγώ που δεν είμαι τόσο πατριώτης για να βοηθήσω με το μισθό μου τους εργατικούς επιχειρηματίες του ιδιωτικού τομέα που έχουν τη χαμηλότερη φορολογία στην Ευρωζώνη και δεν φορολογούνται τα μερίσματά τους.

Φταίω εγώ λοιπόν που λόγω έλλειψης πατριωτισμού δεν μπορώ να αντέξω το γεγονός ότι για το κράτος εγώ ο εκπαιδευτικός των 1300 ευρώ θεωρούμαι δαπάνη περικοπτέα και ίσως και σπατάλη.

Για όλους αυτούς τους λόγους προχωρώ κι εγώ στα δικά μου επώδυνα πλην όμως αναγκαία μέτρα για την ανόρθωση της οικονομίας μας και παροτρύνω και όλους όσους νοιώθουν το ίδιο να τα ακολουθήσουν για το δύσκολο χρονικό διάστημα που έρχεται.

Προτείνω λοιπόν σε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους μέχρι να μας δώσουν πίσω τα χρήματα που μας παίρνουν τώρα ή μέχρι να φυλακιστούν κάποιοι πολιτικοί ή να δημευτούν περιουσίες φοροφυγάδων να θυμούνται τα εξής:

1. Δεν αγοράζω τίποτα πέρα από τα απολύτως αναγκαία. Για τα υπόλοιπα εάν δεν μου κάνουν επί τόπου έκπτωση 20% όσο και η απώλεια του εισοδήματός μου δεν τα αγοράζω. Ας κινηθεί η αγορά από τους τίμιους και εργατικούς υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα.

2. Δεν βγαίνω έξω για καφέ εάν δεν μειώσουν κατά 20% την τιμή του. Το ίδιο και για το σινεμά θέατρο και λοιπά.

3. Δεν αγοράζω εφημερίδα για λόγους τάξης καθώς όλες μας θεωρούν την αιτία του κακού αλλά και γιατί επιδοτούνται από το κράτος.

4. Δεν επιβραβεύω με τηλεθέαση δημοσιογράφους που επιχαίρουν ως είναι φυσικό σε μίσθαρνα γλοιώδη υποκείμενα οικονομικών συμφερόντων.

5. Δεν πιστεύω κανένα δημοσιογράφο αν δεν αποκαλύψουν ποιοι και πώς καταχράστηκαν δις την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων. Αν δεν μας πουν πόσοι Έλληνες εργάτες επωφελήθηκαν των μεγάλων έργων και εάν καταβλήθηκαν οι εργατικές εισφορές. Εάν δεν μας πουν πόσα διόδια έπρεπε να πληρώνουμε και τι είδους κομπίνα γίνεται με τους εργολάβους που παίρνουν διόδια πριν κατασκευάσουν τους δρόμους. Εάν δεν μας αποκαλύψουν ποιοι δημοσιογράφοι πληρώνονται από υπουργεία.

Παρόλο που δε πιστεύω ότι θα εισακουσθώ προτείνω στην κυβέρνηση τα εξής μέτρα περιμένοντας να μας πει και κάποιος πόσα δις θα απέφεραν:

1. Φορολόγηση 1% των χρηματιστηριακών συναλλαγών.

2. Φορολόγηση 40 % των επιχειρήσεων.

3. Φυλάκιση για όσους δεν αποδίδουν ΦΠΑ

4. Φόρος 5% επί των στρατιωτικών δαπανών.

5. Παύση χρηματοδότησης ΠΑΕ και ΚΑΕ.

6. Παύση χρηματοδότησης ιδρυμάτων πρωθυπουργών.

7. Παύση χρηματοδότης εφημερίδων και ιδιωτικών καναλιών με κρατική διαφήμιση

8. Οι πλούσιοι που φυλάσσονται από αστυνομικούς να καλύπτουν και τη μισθοδοσία τους

9. Οι επιχειρηματίες να συμβάλλουν και αυτοί επώνυμα αν όχι με 20% τουλάχιστον με 10% έκτακτη εισφορά ως καλοί πατριώτες που δεν είμαστε εμείς οι δημόσιοι υπάλληλοι.

10. Φόρος 10% στα έσοδα από τα διόδια χωρίς να αυξηθεί η τιμή γιατί οι εργολάβοι είναι και οι περισσότερο πατριώτες από όλους.

ΦΤΑΙΩ ΚΙ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Και το στόλισμα το κατάλληλο κατά ....Λουκα



Χωρίς λόγια

Μαζεύτε τη Δραγώνα, γιατί η υπομονή μας εξαντλήθηκε!

Από το "πρώτο θέμα" διαβάσαμε:
Η Θάλεια Δραγώνα απειλεί να διώξει την ηρωική δασκάλα του Έβρου!
Την ώρα που η υπουργός Παιδείας βράβευε τη θυγατέρα του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου Χαρά Νικοπούλου, η ειδική γραμματέας του υπουργείου εξαπέλυε αδιανόητη επίθεση εναντίον της, ζητώντας της να «μαζευτεί».
Στο στόχαστρο της ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας κυρίας Θάλειας Δραγώνα βρίσκεται η δασκάλα του μειονοτικού σχολείου Μεγάλου Δερείου Έβρου κυρία Χαρά Νικοπούλου, επειδή υποστηρίζει με σθένος πως οι Πομάκοι μαθητές της δεν είναι Τούρκοι.
Η κυρία Δραγώνα επιτέθηκε φραστικά κατά της εκπαιδευτικού, κόρης του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου, προειδοποιώντας τη με «επίσπευση» της μετάθεσής της από τον Έβρο...
Και ρωτάμε εμείς αν αληθεύουν τα παραπάνω:
Κυρία Δραγώνα μήπως είστε από άλλη εποχή που ο Ελληνικός λαός έχει περάσει αντιστρεπτή ;
Μήπως κάποιοι πρέπει να σας μαζέψουν γιατί υποτίθετε ότι είστε μέλος μιας παράταξης που έχει συνδέσει την ιστορία της με αγώνες για τη δημοκρατία και το σοσιαλισμό;

Πολίτες σε δράση

Επειδή θεωρούμε ότι οι πολίτες έχουμε υποχρέωση να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα κατά της βίας που έκοψε το νήμα της ζωής από ένα παιδί 15 μόλις χρονών.
Επειδή για μια σειρά χρόνων έχουμε γίνει μάρτυρες παρόμοιων περιστατικών παράλογης βίας που είτε σκότωσε είτε τραυμάτισε συμπολίτες μας.
Επειδή πιστεύουμε ότι η βία δεν είναι η απάντηση όποια κι αν είναι η ερώτηση.
Επειδή πιστεύουμε ότι τα γκαζάκια είναι για καφέ και όχι για αποστολή μηνυμάτων.
Επειδή η καθολική και απερίφραστη καταδίκη οδηγεί στην απομόνωση και την απαξίωση την φιλοσοφία της δύναμης και της βίας:
Σας καλούμε όλους σε μιαν αλλιώτικη διαμαρτυρία.
Χωρίς πανό, και μεγάφωνα. Πάρτε ένα κεράκι και σταθείτε όλοι στο μπαλκόνι του σπιτιού σας προς το δρόμο την Μ Τετάρτη το βράδυ στις 9 μμ για ένα λεπτό κι ελάτε να απαιτήσουμε να μην υπάρξει άλλος νεκρός.
Ελάτε να στείλουμε τη δική μας προκήρυξη.

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Μας ακούς αδελφέ;



Αν ακόμη τα λόγια μας ηχούν στο δρόμο για το τελευταίο σου ταξίδι …έχουμε σήμερα να σου πούμε καλά νέα αδελφέ……
Θυμάσαι που έλεγες ότι ήρθε η χρονιά των πτυχίων; Με τη σοφία που σε διέκρινε σωστά πρόβλεψες. Έχουμε λοιπόν να σου πούμε ότι σήμερα ορκίστηκαν γιατροί τα δύο αγαπημένα σου ανίψια ο Θάνος κι η Μάνια.
Σύντομα σε εύλογο χρόνο ακολουθεί ο Αριστοτέλης.
Είμασταν όλοι εκεί . Πρώτα ο αγαπημένος μας πατέρας , ο Μπάμπης, η Ελένη, η Βιβή, η Χρυσούλα, η Νανώ , ο Αριστοτέλης, ο Κώστας , ο Σταύρος…. Όμως η άδικη αναχώρησή σου έκανε αισθητή την απουσία σου απ αυτή τη χαρά που τόσο περίμενες…
Άδικη γιατί έζησες με αρχές και αξίες που τις τήρησες απαρέγκλιτα σε όλη σου τη ζωή, τη δυστυχώς – για όλους μας και πολύ περισσότερο για τα παιδιά σου – τόσο σύντομη.
Άδικη , γιατί τόσο πρόωρα σε ανάγκασε να παρακολουθείς από μακριά τις χαρές που έρχονται…..
Γι αυτό φωνάζουμε δυνατά γιατί πιστεύουμε ότι μας ακούς αδελφέ.
Ακούς τα νέα που έχουμε να σου πούμε….;

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Θυμάσαι αδελφέ;…

Κάθε μέρα που περνά ο πόνος βαραίνει γιατί ......θες τα ονείρατα, θες οι αναμνήσεις δεν μας αφήνουν
Είναι βαριά η θλίψη αδελφέ, γιατί όλοι σ' αγαπούσανε και τα λόγια γίνονται κόμπος και λυγμός και βγαίνουν ασυνάρτητα χωρίς νόημα, σπαράγματα ψυχής, στο χαμό σου για πάντα.
Και είναι αυτό το για πάντα που κάνει τον πόνο αβάσταχτο, κάνει όλους μας να σωπαίνουμε, αναλογιζόμενοι το μυστήριο της ζωής, το μυστήριο του θανάτου.
Δε θα μπορέσω να αποφύγω να γίνω λίγο περισσότερο προσωπικός, γιατί φέρνω πίσω στη μνήμη μου τις πρώτες εντυπώσεις μας από την Αθήνα της μεταπολίτευσης.
Θυμάσαι, Νάκο; Εκεί στην Πλάκα, στη γειτονιά των αγγέλων, τότε που νομίζαμε, πως μπορούσαμε και εμείς να έχουμε συμβολή στο να γίνει ο κόσμος καλύτερος. Κι ανταλλάσσαμε γνώμες και ιδέες σε ατέλειωτα βραδινά τραπέζια συσκέψεων, για να καταλήξουμε, συνεχίζοντας τις ζωηρές κουβέντες μας σε κάποιο κοντινό ταβερνάκι και να πνίξουμε τη θέρμη της συζήτησης, συμφωνώντας πως λύση δεν υπάρχει.
Να κι ένας ακόμα λόγος που είμαι ο ακατάλληλος άνθρωπος να μιλήσω για σένα, αδελφέ.
Σ' αγαπούσα πολύ και τα λεγόμενά μου δεν έχουν το κριτήριο της αντικειμενικότητας και της ακρίβειας.
Θα κατάλαβες φαντάζομαι, μέχρι τώρα, πως δεν μιλώ για σένα, για τα χαρίσματα και τα χαρακτηριστικά σου, αλλά πολύ περισσότερο προσπαθώ να βγάλω και να ξεσκεπάσω τη δική μου ψυχή, τι αισθάνομαι μπρος στην αδόκητη αναχώρησή σου.
Τα χρόνια περάσανε από τότε αδελφέ, ο κόσμος δεν έγινε ποτέ καλύτερος, εμείς μεγαλώσαμε χωρίς ποτέ να βρούμε λύσεις στα προβλήματα που μας ταλάνιζαν που ταλανίζουν αιώνες τους ανθρώπους όπου γης.
Τώρα εσύ έφυγες και πήγες να βρεις ο ίδιος τους αγγέλους, ίσως για να τους πεις πως λύσεις δεν υπάρχουν εδώ στη γη, ας κάμουν ό,τι μπορούν αυτοί από τον ουρανό.
Έφυγες και έπνιξες στον πόνο την αγαπημένη σου σύζυγο και τα παιδιά σου τον Αριστοτέλη και τη Χρυσούλα
Κι άφησες όλους εμάς αδερφούς και φίλους να κοιταζόμαστε ανήμποροι, να αρθρώσουμε λόγια, βυθισμένοι στη σιωπή και τη βουβαμάρα.
Αν το ταξίδι, αδελφέ, είναι πεζοπόρο, όπως η εκκλησία μας το θέλει, εσύ ο Μουσθενιώτης, ο μαθημένος στις κακοτράχαλες πλαγιές των βουνών της γενέτειράς σου, εκεί που περπάταγες στις ψημένες από τον ήλιο πέτρες δεν θα δυσκολευτείς.
Κι αν όμως το ταξίδι είναι θαλασσινό, όπως το περιέγραφε η αρχαιοελληνική μας παράδοση, με πλεούμενο να διαπλέεις την Αχερουσία λίμνη εν πλω προς τις πηγές του Αχέροντα, πάλι εσύ που τσαλαβούτησες στα καταγάλανα νερά του Κόλπου της Νέας Περάμου , δεν θα' χεις πρόβλημα να κουμαντάρεις τη βάρκα.
Εμείς που μένουμε «οι ζώντες, οι περιλυπόμενοι» θα σ' αποχαιρετάμε κουνώντας σου το μαντίλι
ΥΣ Ένα πραγμα σε υποσχόμαστε:
Θα συνεχίσουμε πάνω στις ίδιες αρχές κι αξίες τόσο στο ΜΠΟΣΤΑΝΙ όσο και στη ζωή.
Αρχές κι Αξίες που δίδαξες στα παιδιά σου....και με τον τρόπο ζωής σου σε πολλούς.

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

τίποτα δεν πάει χαμένο..

…Πέρασαν 10 ημέρες από την τελευταία ανάρτηση από τον blogger του “ΜΠΟΣΤΑΝΙ” και αυτό διότι λίγες ώρες αργότερα αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος έφυγε εντελώς ξαφνικά από την ζωή χωρίς να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας, από ανακοπή καρδιάς. Μπορούμε να γράψουμε χιλιάδες λόγια και να μην πούμε τίποτα για την αρτιότητα του χαρακτήρα του, την ομορφιά της ψυχής του και την λεβεντιά τ ης παρουσίας του. Ήταν ένας πολυτεχνίτης, βαθιά δημοκρατικός αγωνιστής, με τετράγωνη λογική και με το χάρισμα της ρητορείας που τα λόγια του τα έκανε πράξη και τρόπο ζωής. Ακολουθεί ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα με την αγαπημένη μας φωτογραφία του.



Ο Γιάννης Α. Βλάχος ( Νάκος ) γεννήθηκε στις 23-09-1955 στη Μουσθένη Καβάλας.

Εκεί τελείωσε και το δημοτικό σχολείο. Φοίτησε στα Γυμνάσια Ποδοχωρίου και Ελευθερούπολης απ’ όπου και αποφοίτησε το 1973.Το ίδιο έτος εισήχθηκε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στη σχολή Μηχανολόγων & Ηλεκτρολόγων Μηχανικών απ’ όπου και αποφοίτησε. Αφού τελείωσε τις σπουδές του και τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, από το 1981 άσκησε το επάγγελμά του σαν ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός στην Καβάλα.

Ήταν παντρεμένος με την μητέρα μας Αναστασία Αγανίδου και πατέρας δύο παιδιών 25 και 22 ετών και συντάκτες του κειμένου αυτού.

Σαν μηχανικός ασχολήθηκε κύρια με βιομηχανικά - ιδιωτικά έργα και διατηρούσε ένα από τα πιο σύγχρονα και οργανωμένα τεχνικά γραφεία στην Καβάλα. Επενδύσεις, υπαγωγή τους σε αναπτυξιακούς νόμους και προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν ένα από τα κύρια αντικείμενα του γραφείου του. Τα έργα που εκτελούσε ήταν Η/Μ μελέτες και επιβλέψεις, οικονομοτεχνικές μελέτες, εγκαταστάσεις- κατασκευές.

Παράλληλα, διατέλεσε για πάνω από 8 έτη έκτακτος καθηγητής του Τ.Ε.Ι. Καβάλας (1983-1990 και 2004-2006) στα τμήματα Μηχανολογίας- Ηλεκτρολογίας- Χημικών Πετρελαίου και Διοίκησης.

Όσο αφορά την κομματική και συνδικαλιστική του δράση, επιγραμματικά μόνο αναφέρουμε :

- Από το 1974 μέχρι και το 1982 ήταν μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και τα επόμενα χρόνια της ζωής του φίλος του Κινήματος.

- Μέλος της Π.Α.Σ.Π. στη σχολή των Μηχανολόγων & Ηλεκτρολόγων του Ε.Μ.Π.

- Υπεύθυνος Νεολαίας στη Σ.Ε. Κορυδαλλού- Β΄ Πειραιά

- Υπεύθυνος Νεολαίας της Νομαρχιακής Επιτροπής Β΄ Πειραιά

- Ιδρυτικό μέλος και Γ.Γ. επί σειρά ετών του συλλόγου Μουσθενιωτών στην Αθήνα και παραρτήματός του στη Θεσσαλονίκη με πλούσια δράση και προσφορά στην περιοχή γενικότερα

- Γ.Γ. του Δ.Σ. των έκτακτων εκπαιδευτικών του Τ.Ε.Ι. Καβάλας

- Ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του Συλλόγου Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, των Νομών Καβάλας- Δράμας- Ξάνθης

- Υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου Πιερέων και ιδρυτής της Ανεξάρτητης Κίνησης Πολιτών (Α. Κι. Π.)

- Υπήρξε για 8 έτη Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Πιερέων και για τρία χρόνια Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.

- Τα τελευταία χρόνια υπήρξε μέλος της Τ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ. του Δήμου Ελευθερών.

Υ.Γ. Πάντα μας έλεγε:

“Μη φοβάστε τη ζωή

Να κάνετε αυτό που αγαπάτε

Να μη φοβάστε να εκφράζετε την άποψή σας

Να πορεύεστε με ηθική κι αξιοπρέπεια”


Θα ΄σαι πάντα στην καρδία και στο μυαλό μας..

Τα παιδία σου που λάτρευες

Αριστοτέλης - Χρυσούλα