
Ger.
ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Λίγοι εξειδικευμένοι άφταστοι κι αναντικατάστατοι στη δουλειά τους (που καλά κάνουν και τα παίρνουν…) καιΑυτούς σε λίγο χρόνο ο λαός θα σας υποχρεώσει να τους μαζέψετε εσείς και ν΄ ακολουθήσετε μαζί, το, βέβαιο, δρόμο της εξαφάνισης και της λησμονιάς. Οι υπόλοιποι, οι χιλιάδες μισθοσυντήρητοι, οι πολύτεκνοι, η εργατιά , οι χαμηλοσυνταξιούχοι, οι ανάπηροι, σε τι φταίξανε και λυσσάξατε να τους κόψετε τη μπουκιά στη μέση ;
Αυτοί (οι περισσότεροι) που διορίστηκαν, κανακεύτηκαν και προωθήθηκαν στις πλάτες κάποιων αγυρτών πολιτικών σαν και του λόγου σας, οι οποίοι, ούτε δουλεύουν, ούτε – φυσικά - παράγουν και τριγυρνάνε τον περισσότερο χρόνο στα γραφεία σας και τους διαδρόμους σας !
Γιατί η πολιτική είναι πρόλογος και όχι εκ των υστέρων παρακμιακός επίλογος , παρακμιακός επιτάφιος, κλάμα (τα ακούς Λοβέρδο ;), πολιτικάντικο θέατρο, και εν τέλει υποκριτική χυδαιότητα.Εμείς στο πέρασμα από το 2010 στο 2011 θέλουμε (και θα βροντοφωνάξουμε όσο και όπου μπορούμε) ένα αναγεννητικό επιτάφιο.
Εσείς τόσα χρόνια μας αποδείξατε ότι το παλιό φοβάται –μισεί το λόγο.
Η απουσία συγνώμης εκ μέρους σας δηλώνει το αδιόρθωτο της πολιτικής σας ύπαρξης.
Γιατί οι μορφές εξουσίας και παραεξουσίας στην Ελλάδα έχουν ολοκληρωτικά καθεστωτικά χαρακτηριστικά. Είναι η πρώτη ολοκληρωτική και χρεοκοπημένη ολιγαρχία της Ευρώπης. Το έδειξαν τα αποτελέσματα των εκλογών.
Εκεί που η Τηλεκρατία, τα Λόμπυ, η Κλεπτοκρατία και η Κακιστοκρατία κατάργησαν τη Δημοκρατία. Δυστυχώς στον τόπο μας έχουμε το πλέον ΑΚΡΑΙΟ και προχωρημένο παράδειγμα αυτού του εκφυλισμένου προτύπου.
Το σύνθημα μπορεί να είναι ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Ούτε οι χειρότερες ολιγαρχίες και οι ολοκληρωτισμοί αλλά ούτε οι Οθωμανοί Πασάδες και οι Βενετσιάνοι ή Φράγκοι Κόντηδες έδειξαν τόσο κυνισμό και θράσος όσο οι golden Μπέηδες της κομματοκρατίας χωρίς αρχηγούς και χωρίς κόμματα.
Έτσι στο τέλος του πάρτι – στο μεγάλο φαγοπότι – λένε «τα φάγαμε μαζί». Ως πολιτική νομιμοποίηση ανακαλύπτουν στα εξήντα και εβδομήντα τους, συλλαβίζοντας, τη λέξη Πατρίδα και τη λέξη Ελλάδα. Το ανώτερο επίπεδο της χυδαιότητας και του λούμπεν, του υπόκοσμου δηλαδή.
Είναι να στρέψουν τις άλλες κοινωνικές ομάδες κατά των πολυτέκνων αγνοώντας τις συνέπειες όταν θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο η υπογεννητικότητα. Εκτός και αν θέλουν τους πολύτεκνους στα όρια της φτώχειας, ομήρους.
Είναι πλέον φανερό ότι θα καταγραφείτε στην ιστορία σαν η πιο αντιπολυτεκνική – αντικοινωνική ομάδα αγυρτών που πέρασε ποτέ από τον τόπο.
Από όλους τους συνταξιούχους όλων των ταμείων έχουν κόψει το ΕΚΑΣ και τους ζητάνε δικαιολογητικά τα οποία λένε θα ελέγξουν και μετά από πέντε μήνες θα το πάρουν όσοι δικαιούνται αναδρομικά.