Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009


Πέντε χρόνια τους κορόιδευαν με «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» και τώρα, αφού δεν μπορούν να τους ικανοποιήσουν τα αιτήματα, ας έχουν τουλάχιστον σεβασμό στα ροζιασμένα χέρια που δουλεύουν τη γη.

ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ Με υποσχέσεις έκλεψαν την ψήφο των αγροτών

Τoυ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ gpapachristos@dolnet.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 31 Ιανουαρίου 2009
Δεν θέλω να σας στενοχωρήσω, και πολύ περισσότερο να σας χαλάσω τη μέρα, διότι ένα Σάββατο έχετε κι εσείς, κρίμα δεν είναι; Αλλά δεν μπορώ να το κρατήσω για τον εαυτό μου. Δεν γίνεται να το σηκώσω μόνος μου το βάρος- αρκετά σηκώνω τελευταία, και να δω πώς θα τα καταφέρω τελικά. Αλλά ο Κώστας (ο κατάλληλος Κώστας) κάνει λάθη, πολλά λάθη. Βασικά αγνοεί ορισμένα αξιώματα της ζωής, τα οποία δεν μπορεί, τα ξέρει, πλην όμως μού δίνει την αίσθηση πως ό,τι θυμάται χαίρεται! 

Πατέρας είναι, χριστιανός ορθόδοξος είναι (δεν πρόκειται για «ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο», το ξέρω γιατί είχε πάει, αν θυμάστε, και υπέγραψε στην ουρά στο δημοψήφισμα του Χριστόδουλου για τις ταυτότητες), δεν μπορεί να μην έχει ακουστά το γνωστό «μην τάξεις του άγιου κερί και του παιδιού κουλούρι»! Ε, ο αγρότης είναι σαν το παιδί και τον άγιο. Έταξες του παιδιού κάτι (παιχνίδι, βόλτα, κουλουράκι, παιδική χαρά) και δεν το εκπλήρωσες; Κάηκες. Έταξες του αγίου κερί και δεν το πήγες στη χάρη Του; Καλύτερα να μη στο περιγράψω τι σε περιμένει, γιατί μετά θα με πεις θρησκόληπτο και προληπτικό, και δεν θέλω... 

Έβγαλαν στα μπλόκα την οργή τους
Έταξες του αγρότη για να του πάρεις την ψήφο και μετά ξέχασες τι του έταξες; Λυπάμαι, αλλά θα το δεις το τρακτέρ να έρχεται στη Ραφήνα, να σου κάνει το γκαζόν χωράφι για να βάλεις πατάτες, που είναι και η εποχή τους! Διότι πέντε χρόνια τους είχες στο μιλητό και στο «μην ανησυχείτε, παιδιά, ό,τι είπαμε ισχύει, ο λόγος μου συμβόλαιο». Συμβόλαιο, ναι, αλλά άκυρο. Μέχρι την τελευταία αράδα, εκεί που πέφτουν οι υπογραφές. Ό,τι τους είπες όλα αυτά τα χρόνια, είναι να γίνουν άσμα λαϊκό και πένθιμο, ικανό να ανταγωνιστεί το «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» που δεν είναι του Λευτέρη (γεια σου, Πρόεδρε), αλλά έχει κάνει καριέρα μεγάλη στα απανταχού μπουζουξίδικα της χώρας. Εγώ τους είδα τους ανθρώπους να βγάζουν την οργή τους στα μπλόκα. Δεν είδα έναν που να πει μια καλή κουβέντα για την κυβέρνηση και τις πολιτικές της. Έναν που να δηλώνει ότι είναι ευχαριστημένος με αυτό που κάνει. Γιατί δεν είναι. Κι επειδή άκουσα προχθές στη Βουλή διάφορους βουλευτές της κυβερνώσας, κυρίως, παράταξης να διαμαρτύρονται για τα μπλόκα και να χλευάζουν αυτούς τους ανθρώπους, ένα θα πω: αφού δεν μπορούν να τους ικανοποιήσουν τα αιτήματα, ας έχουν τουλάχιστον σεβασμό στα ροζιασμένα χέρια που δουλεύουν τη γη. Γιατί αυτοί δουλεύουν και δεν πληρώνονται. Πολλοί άλλοι εκ των «διαμαρτυρομένων» πληρώνονται για να (μας) «δουλεύουν»... 

Τις βάφτισαν αποζημιώσεις
Εμένα βασικά πες μου ό,τι θες. Θα το ακούσω, γιατί έχω μάθει να ακούω- δεν κάνω την αυθεντία, ποτέ δεν μου άρεσε. Ένα να μη μου κάνεις: να προσπαθήσεις να με «δουλέψεις», να μου κάνεις τον έξυπνο. Χαλιέμαι άσχημα. Το ίδιο και πολύς κόσμος. Κι η Κομισιόν πρώτα και κύρια. Που ακούει την
κυβέρνηση να λέει αυτά τα «κουφά», ότι τάχα μου τα 500 εκατομμύρια που δίνει στους αγρότες δεν είναι επιδοτήσεις, αλλά αποζημιώσεις για ζημιές των αγροτικών προϊόντων, και έχει στραβώσει σε βαθμό κακουργήματος. Αλλά και η κυβέρνηση, τι εφευρετικότητα! Συγγνώμη, έχουν σκεφτεί πώς θα το κάνουν αυτό το κόλπο; Θα βρεθούν ας πούμε γεωπόνοι να υπογράψουν βεβαιώσεις ότι πήγαν στο χωράφι του τάδε αγρότη, στο δείνα χωριό, και το βρήκαν κατεστραμμένο; Κι αν, λέμε αν, υπάρξει μια καταγγελία εις βάρος τους ότι υπογράφουν ψεύτικες βεβαιώσεις, ποιος θα πάει φυλακή; Ο υπουργός που καλύπτεται από ασυλία ή ο γεωπόνος; «Δουλευόμαστε» τώρα μεταξύ μας, μου φαίνεται... 
ΤΑ ΝΕΑ
ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου