Παρ΄ ότι η κρατική δαπάνη εκτοξεύτηκε, ο στόλος για τα ακριτικά νησιά παρέμεινε γερασμένος
500% αύξησε η Ν.Δ. τις επιδοτήσεις για την άγονη γραμμή, δίνοντας τη μερίδα του λέοντος σε τρεις εφοπλιστές
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ
Εισέπραξαν το μεγαλύτερο κομμάτι τηςπίτας των επιδοτήσεων της άγονηςγραμμής: από το 2003 έως το 2008 οι κ.κ.Φώτης Μανούσης, Γεράσιμος Αγούδημοςκαι Απόστολος Βεντούρης έλαβανπερίπου το 48% 200 «γόνιμων» εκατομμυρίων ευρώ. Και παρά τη μεγάληαύξηση των μισθώσεων, οι κάτοικοι των νησιών συνεχίζουν να ταλαιπωρούνταισε υπέργηρα πλοία που για ναδιανύσουν απόσταση 4 ναυτικών μιλίωνκάνουν έως πεντέμισι ώρες!
«Την περίοδο που δίνονται 100 εκατ. ευρώ για μισθώσεις πλοίων στην άγονη γραμμή κάναμε πάνω από 5 ώρες για να ταξιδέψουμε από τους Φούρνους στη Σάμο. Στους Φούρνους είχαμε πάει για την έρευνα που πραγματοποιούμε σχετικά με την παροχή θαλάσσιων μεταφορικών υπηρεσιών σε νησιωτικές περιοχές», λέει η κ. Μαρία Λεκάκου που διδάσκει στο Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. ..............
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:55 π.μ. - 17/4/2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου