Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Νορβηγός

Θάνος Παπαδόπουλος

ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Δεν θα ΄θελα με τίποτα να είμαι Νορβηγός. Και να ζω σε μια χώρα που όταν όλος ο κόσμος έχει βυθιστεί στην κρίση, αυτοί έχουν ανάπτυξη και καλοπερνάνε: χωρίς ελλείμματα, ανεργία και διαφθορά. Και γιατί παρακαλώ; Επειδή, λέει, όταν οι άλλοι δανείζονταν για να σπαταλούν, αυτοί αποταμίευαν και έκαναν επενδύσεις. Μα, είναι χώρα αυτή; Είναι λαός αυτός που αναγκάζει τους υπουργούς να ζητούν συγγνώμη ή και να παραιτούνται για μια τροχαία παράβαση ή γιατί αγόρασαν τσίχλες για τη γραμματέα τους με τη βουλευτική πιστωτική κάρτα; 

Όχι, κύριε, χίλιες φορές όχι! Εγώ θέλω να είμαι Έλληνας, Βαλκάνιος, αρειμάνιος και καραμπουζουκλής. Να έχω ελλείμματα, ανεργία και ένα δημόσιο χρέος 260 δισ. που απειλεί να καταπιεί τη χώρα και τον λαό. Θέλω διαφθορά, τοξικά ομόλογα, Siemens, Βατοπέδι. Να έχω υπουργούς ταμίες του κόμματος, καλόγερους που κλέβουν τη γη των αγροτών, ληστές που φεύγουν με ελικόπτερο από τις φυλακές. Θέλω γιατρούς που κλέβουν τα Ταμεία γράφοντας φάρμακα για τον προστάτη σε νεκρές γυναίκες, μπάτσους που γλεντάνε στα σκυλάδικα μαζί με εμπόρους ναρκωτικών. Επιχειρηματίες που χρεοκοπούν τις εταιρείες για να καλύψουν τις απάτες τους. Διεφθαρμένους δικαστές, δικηγόρους, συμβολαιογράφους, πολεοδόμους, δημοσιογράφους. 

Ναι! σ΄ αυτόν τον παράδεισο των ληστών και των απατεώνων θέλω να ζω! 
από ΤΑ ΝΕΑ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ  -  1:37 μ.μ.  - 18/05/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου