Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Δήλωση Απόστολου Αγελαράκη, υποψήφιου βουλευτή Καβάλας ΠΑΣΟΚ για τα αποτελέσματα των απερχόμενων εκλογών

«Η 5η του Οκτώβρη δικαίωσε τις επιλογές του λαού μας, που με την ψήφο του έδωσε διέξοδο στα μεγάλα αδιέξοδα, καταδικάζοντας τη Νέα Δημοκρατία και τις πολιτικές της. Από σήμερα, ξεκινά μία μεγάλη προσπάθεια για την ανόρθωση της χώρας, για την έξοδο από την κρίση, που θα μας οδηγήσει σε καλύτερες μέρες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και το πολιτικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, που μου έκαναν την ύψιστη τιμή να με συμπεριλάβουν στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος, ένα ψηφοδέλτιο νίκης και αισιοδοξίας για τον τόπο μας. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους, σε έναν πολύ σύντομο και εξαντλητικό προεκλογικό αγώνα. Επιπρόσθετα, θα ήθελα να διαβεβαιώσω όλους τους συμπολίτες μου, πως δεν θα διαψεύσω την επιλογή τους και θα είμαι παρόν αγωνιζόμενος με όλες μου τις δυνάμεις για την επίλυση των μικρών και μεγάλων προβλημάτων του τόπου μας. Είναι η αρχή μίας νέας πορείας.»

Επιστροφή... [ στην αρχική... ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου