Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Αχ Αντώνη τους.

Αντωνάκη μαζί σου.
Αν ήμουν νδκράτης συν παράγων, θα ξέσκιζα
τα σώβρακα μου, να μου βγεις αρχηγός.
Οχι τίποτις άλλο αλλά να δω τη δυναστεία Μήτσος-Τάκης,
να μη βρίσκει, γωνιά να βαρέσει την κεφάλα.
Αλλά εκείνο που μου σήκωσε την πεσμένη τρίχα μου
είναι η πλέρια ευαισθησία σου.
Καλά κάνεις και θα στηρίξεις τα stage.
Μέσα στους γνωστούς, τουλάχιστο, καμιά πενηνταριά
διορίστηκαν λίγο πριν χάσετε το πέναλτι.
Το ζήτημα δεν ήταν αν έπαιρναν 400τόσα όπουλα.
αλλά ότι έλπιζαν στα ...άλλα.
Και βγαίνεις εσύ ο μεραγλαντάν άντρας και λες
τι 'έλεγαν σ'αυτά τα παιδιά που τα εκπαίδευαν
πέντε χρόνια και δεν πήραν πρέφα ότι τα δούλευαν
καπλαντοβελόνα.
Βάλε δικηγόρους,βάλε τα δυνατά σου, τ' αδύνατα,
τα κουνημένα και ακούνητα να αποδείξεις πόσο
μαλάκες ήταν οι συμπορευόμενοι σου στο κόμα.
Δείξε πως ρίχνανε το δείκτη ανεργίας!
Απαίτησε ο δείκτης ανεργίας να ορίζεται, από το ΙΚΑ
όχι από τα stage.
Λάδωσε τους τις πετούγες!
Ζήτω στο νέο κόμα!
Ζήτω στον ΝΔΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΧΕΙΜΩΝΑ!

από [ Δύο με γύρο ]
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 8:30 μ.μ.- 24/10/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου