Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Βάπτισμα πυρός σε λιμάνια, ναυπηγεία

▅Σε 210 υπολογίζει τα εγκλωβισμένα κοντέινερ  της Sprider  Stores ο κ. Αθανάσιος Χατζηιωάννου, πρόεδρος  του ομίλου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιώργος Φιντικάκης Γιώργος Πουλερές

Σε μια πρώτη κρίσιμη δοκιμασία για την κυβέρνηση έχει μετατραπεί η παραχώρηση της εμπορικής εκμετάλλευσης του
λιμανιού του Πειραιά στην κινεζική Cosco, καθώς οι εργαζόμενοι εμφανίζονται διατεθειμένοι να επιμείνουν στηναπεργία τους που διανύει τη δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα και έχει μπλοκάρει την τροφοδοσία της αγοράς.

Τα πρώτα προβλήματα είναι ήδη εμφανή, καθώς πάνω από 10.000 κοντέινερ βρίσκονται εγκλωβισμένα στο λιμάνι, ενώ η ημερήσια απώλεια εσόδων για το Δημόσιο ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ, και σε μισό εκατομμύριο για τον ΟΛΠ.
Το θέμα τέθηκε χθες σε έκτακτη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου η αρμόδια υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, ενημέρωσε τους συναδέλφους της για τον πρώτο γύρο συνομιλιών που είχε με τους εργαζόμενους και με την Cosco, ενώ το απόγευμα συναντήθηκε με τον Κινέζο πρέσβη.
«Η κινεζική πλευρά εμφανίζεται διαλλακτική να συζητήσει τροποποιήσεις στην αρχική σύμβαση», δήλωσε η κ. Κατσέλη, στέλνοντας ένα μήνυμα στους απεργούς, προκειμένου να επιδείξουν και εκείνοι διαλλακτικότητα.
από [ ΤΑ ΝΕΑ ]
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:00 π.μ.- 15/10/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου