Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Bloggoτρυπίδες


Οι άνθρωποι ανήκουν στις κωλοτρυπίδες.
Όλες έχουν και από έναν.
Ως εκ τούτου, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση που μερικοί σκέφτονται σαν κωλοτρυπίδες.
Και επειδή είμαι Ελληνίδα, θα μιλήσω για τις Ελληνικές κωλοτρυπίδες
Τις συναντάς παντού.
Στη δουλειά, στο δρόμο, στο διαδίκτυο.
Ειδικά στο διαδίκτυο, η κλανιά πάει σύννεφο.
Παράδειγμα: λέει ο Χρυσοχοϊδης ότι όποιος απλώσει χέρι σε ξένη περιουσία θα συλλαμβάνεται. Πως θα καταργηθεί το άβατο στα Εξάρχεια.
Πως η αστυνομία υπάρχει για να προστατεύει τον πολίτη και την περιουσία του.
Πως θα γαμήσει στους Χούλιγκανς, το μουνί που τους πέταγε.
Και τον αποκαλεί ο άλλος στο blog του, φασίστα. Καλά κάνει.
Για μένα όμως δεν είναι φασίστας, αλλά του νιώθω και υποχρέωση, γιατί έχω μια φίλη στα Εξάρχεια και δεν πατάω επειδή δεν ξέρω σε τι φάση θα πέσω.
Πού να τρέχω με τις γόβες;
Οπότε, το γράφω στο μπλογκάκι του επαναστάτη και το υπογράφω:
" Καλά θα κάνει ο Χρυσοχοϊδης, από τη στιγμή που εγγυάται την ακεραιότητα του νομοταγή πολίτη. Θέλω επιτέλους να πάω να δω τη φίλη μου! Με τα αρχίδια, που λυσσάνε κάθε φορά ! "
Πάνω σε αυτό το σχόλιο, έρχεται μια κωλοτρυπίδα που δηλώνει αντιεξουσιαστής, και αρχίζει να με λέει αγάμητη και ό,τι άλλο σκατό του έρθει στο πληκτρολόγιο.
Βρε μαλάκα, πού ξέρεις εσύ αν γαμιέμαι ή δεν γαμιέμαι;
Δεν σου αρέσει η άποψη μου;
Χεστήκαμε! Γράψε τη δική σου, τεκμηρίωσε την αν μπορείς, κι άσε με στην ησυχία μου......
συνέχεια : Bloggoτρυπίδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου