Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Ενστικτο

Ξυπνάει το πρωί ο αλεξιπτωτιστής και ετοιμάζεται να φύγει.
Τον προλαβαίνει η μάνα του στην πόρτα και του λέει
- Γιώργο γιόκα μου μην πέσεις σήμερα με το αλεξίπτωτο σε παρακαλώ, είδα το όνειρο, το μητρικό ένστικτο δεν κάνει λάθος.
- Άσε μας ρε μάνα πρωινιάτικα
Και φεύγει.
Στο αεροπλάνο ο αρχηγός πλησιάζει τον έναν αλεξιπτωτιστή
- Πήδα καμάρι μου, πήδα λεβέντη μου
Βουτάει το παιδί, πάει στον δίπλα
- Πήδα αστέρι μου, πήδα καμάρι μου
Βουτάει και ο άλλος και φτάνει η σειρά του ήρωα.
-Πήδα παλικάρι μου
-Εεε ξέρετε, σήμερα η μάνα μου ει..ει..είδε έ..ένα ο..όνειρο κ..και…
-ΤΙΙΙΙΙΙ ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΑΧΡΗΣΤΕ, ΝΑ ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΚΑΙ ΠΗΔΑ.
Πηδάει λοιπόν ο ήρωας, καθώς ζουμάρει το έδαφος κάνει την προσευχή του, τραβάει το σκοινί και το αλεξίπτωτο ανοίγει.. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα βλέπει μια φιγούρα να περνά με τρομερή ταχύτητα δίπλα του και ακούει μια κραυγή
- ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΣΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου