Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

International ...Ονουάτσι!

Σε ιστοσελίδα της πατρίδας του μίλησε ο Νιγηριανός άσος της Καβάλας Μπεντζαμίν Ονοουάτσι, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για τα τέρματα που έχει πετύχει, την φανταστική πορεία του ΑΟΚ και τον ...κολλητό του Γουίλσον Ορούμα.
πρωτάθλημα Μπεντζαμίν Ονουάτσι, ο οποίος εμφανίστηκε πολύ χαρούμενος για την τρελή ...κούρσα των «Αργοναυτών», ενώ τόνισε ότι στην Μακεδονική πόλη βρήκε την ... Ιθάκη του:
«Οι οπαδοί μας είναι εξαιρετικοί, οι συμπαίκτες μου απόλυτα συνεργάσιμοι και εγώ είμαι πολύ χαρούμενος που τα γκολ μου δίνουν το μέγιστο των βαθμών στην Καβάλα», ανέφερε ξεκινώντας ο Νιγηριανός σέντερ φορ κια συνέχισε λέγοντας:
«Πάμε καλά και αυτό που χρειάζεται είναι να διατηρήσουμε τον ρυθμό μας και να σπρώξουμε τους εαυτούς μας να κάνουν το βήμα παραπάνω»».
Τέλος, ο Ονουάτσι έκανε ειδική μνεία στον Γουίλσον Ορούμα, τονίζοντας:
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ένας τόσο έμπειρος παίκτης όπως ο Γουίλσον φορά τη φανέλα της ομάδας μας. Προσωπικά με βοηθά πάρα πολύ».

από [ gazzetta ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:54 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου