Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Χωρίς το πείσμα και τη λάμψη της Μελίνας Μερκούρη, δεν θα υπήρχε Μουσείο της Ακρόπολης


Η πρώτη που έκανε όνειρο ζωής και πίστεψε με πάθος τη δημιουργία του νέου Μουσείου της Ακρόπολης, υπηρετώντας με πείσμα και αφοσίωση αυτό το σκοπό, που ήταν στενά συνδεδεμένος με την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα, ήταν η αλησμόνητη Μελίνα Μερκούρη.
Είναι αναμφισβήτητο γεγονός και βαθιά ριζωμένο σε όλες τις συνειδήσεις, πως χ
ωρίς την Μελίνα δεν θα φτάναμε σήμερα στα εγκαίνια του Μουσείου, όσο κι αν μερικοί τον τελευταίο καιρό προσπαθούν να παραχαράξουν την ιστορία και να διαγράψουν την προσφορά της. Χάρη στο πείσμα και την επιμονή της Μελίνας, το όνειρο της αγκαλιάστηκε απ’ όλους τους Έλληνες και με το διεθνές κύρος και την λάμψη της, κατόρθωσε να κάνει το θέμα των γλυπτών και του Μουσείου, παγκόσμιο!
Το 1988 άρχισε τις απαλλοτριώσεις στην περιοχή και ένα χρόνο αργότερα προκήρυξε τον πρώτο διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για το Μουσείο της Ακρόπολης. Το 1993, όταν επανήλθε το ΠΑΣΟΚ στη κυβέρνηση και η Μελίνα στο υπουργείο Πολιτισμού, το θέμα του Μουσείου ήταν στις προτεραιότητες της. Μετά από πολλές περιπέτειες και καθυστερήσεις και την ανασκαφή που προηγήθηκε στον χώρο, ο θεμέλιος λίθος του Μουσείου τέθηκε το 2003.
Το βίντεο είναι ένα μικρό αφιέρωμα στην προσφορά της Μελίνας Μερκούρη στους αγώνες της για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα!...
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 6:28 μ.μ. - 20/06/2009

QUIZ: Από πότε απαγορεύεται το κάπνισμα σε Δημόσιους χώρους?...

(Κλίκ για μεγένθυση φωτό εγγράφου)

Απάντηση: Από το 1856 με ΔΙΑΤΑΓΜΑ του Όθωνα & ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ , "Περί απαγορεύσεως του καπνίζειν εντός των δημοσίων γραφείων και καταστημάτων".
Φέτος κλείνουμε 153 χρόνια, κι ακόμα διαπραγματευόμαστε την συμμόρφωση στις εντολές Υπουργών Βασιλιάδων και Θεών...

από nonews & ΛΗΜΕΡΙ

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 6:11 μ.μ. - 20/06/2009

Θα κάνει ανασχηματισμό ;

Βλέποντας και κάνοντας !!!
από ΤΟ ΓΡΕΚΙ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 5:49 μ.μ. - 20/06/2009

Μουσειο Ακροπολης. Λιγο πριν τα εγκαινια……

από ΑΣΗΜΩΝΗΣ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 5:16 μ.μ. - 20/06/2009

ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ !!!...



ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 4:57 μ.μ. - 20/06/2009

ΝΑΙ στις πρόωρες εκλογές.

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 4:51 μ.μ. - 20/06/2009

ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΣ

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γιώργος Σανιδάς παρήγγειλε εγγράφως στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών να προσδιοριστεί σύντομα η δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών των 26 κατηγορουμένων για την παράνομη αγοραπωλησία δασικής έκτασης 1.000 στρεμμάτων στην Αιξωνή της Γλυφάδας. Ο κ. Σανιδάς στο έγγραφό του υπενθυμίζει ότι το υπ' αριθμόν 2499/2008 παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών για τους 26 είναι αμετάκλητο, καθώς η υπόθεση έχει να κάνει με αδικήματα σε βάρος του Δημοσίου. Κατόπιν αυτού οι κατηγορούμενοι δεν έχουν το δικαίωμα (δυνατότητα) να ασκήσουν αναίρεση κατά του βουλεύματος. Παρ' όλα αυτά η δίκη δεν έχει προσδιοριστεί έως τώρα, καθώς τρεις από τους κατηγορουμένους έχουν ασκήσει αναιρέσεις. Οι 26 παραπέμπονται για σειρά αδικημάτων, τα οποία κατά περίπτωση αφορούν απάτη κατά του Δημοσίου, υφαρπαγή ψευδούς βεβαιώσεως, πλαστογραφία, καθώς και για ηθική αυτουργία στις παραπάνω πράξεις.
ΤΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ :

Οι κατηγορούμενοι που παραπέμπονται σε δίκη είναι οι συμβολαιογράφοι Σωτηρία Κατσαγιάννη, Δημήτρης Μητρέλης, Κωνσταντίνος Μητρέλης, Σταύρος Παπαδογεωργής, Δέσποινα Σεχιώτη, Μαρία Σοφού, Αθηνά Τσατσαρώνη, οι δικηγόροι Γεώργιος Αβραμόπουλος, Βασίλης Αγιασοφίτης, Κωνσταντίνος Λιδορίκης, Αλέξανδρος Λυκουρέζος, Σπήλιος Παπαθανασόπουλος, Δημήτρης Παρασκευόπουλος - Κόλλιας, Πέτρος Σφαλακάτος, ο μηχανικός Θωμάς Παλαιογιάννης, οι επιχειρηματίες Τζον Κωνσταντινίδης, Κωνσταντίνος Γεωργίου και η σύζυγός του Αγγελική Χριστοδουλάκη και οι ιδιώτες Θεόδωρος Δουσαϊτης, Κωνσταντίνος Μανιόπουλος, Γιώργος Μπασούκος, Ιωάννης Σκιτζής, Χρήστος Τοπούζης, Αναστάσιος Πρίτσας, Δημήτρης Εμμανουηλίδης.
Η υπόθεση έγινε γνωστή κατά τη διερεύνηση του "παραδικαστικού κυκλώματος", όταν οι εφέτες ανακριτές εντόπισαν ύποπτη δικαστική απόφαση της καταζητούμενης πρώην ανακρίτριας, Αντωνίας Ηλία.
από adiakritos
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 4:38 μ.μ. - 20/06/2009

13 χρόνια χωρίς Αντρέα...

Μνημόσυνο στο παρεκκλήσι των Αγίων Θεοδώρων στο Α' νεκροταφείο, έκανε η οικογένεια του Ανδρέα Παπανδρέου, για τα 13 χρόνια από το θάνατό του.
Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου πήγε και άφησε λουλούδια στον τάφο της Μελίνας και του παππού του Γεωργίου Παπανδρέου.

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 4:29 μ.μ. - 20/06/2009

ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ.

Του Γιάννη Ιωάννου

από ΕΘΝΟΣ

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 4:18 μ.μ. - 20/06/2009

ΕΘΝΟΣ Γ Ν Ω Μ Η : Χωρίς σχέδιο και προετοιμασία

ΣΕ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ εξελίχθηκε τελικά η επικοινωνιακού χαρακτήρα προσπάθεια του Κ. Καραμανλή ν ασχοληθεί με τη λαθρομετανάστευση. Και δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τα μέτρα που υποτίθεται ότι προγραμματίζει η κυβέρνηση αποδεικνύονται ατελέσφορα. Είναι και το γεγονός ότι η απόπειρά του να προκαλέσει το ενδιαφέρον της Ευρωπαϊκής Ενωσης δεν απέδωσε τίποτα το ουσιαστικό, ώστε να μπορεί βάσιμα να ισχυριστεί ότι η παρέμβασή του θα συμβάλει για να ληφθούν από τις Βρυξέλλες μέτρα και πρωτοβουλίες που θα περιορίσουν έστω το κύμα των λαθρομεταναστών.

ΓΕΝΙΚΕΣ και αόριστες ήταν οι αναφορές για το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης στο κείμενο των συμπερασμάτων. Μόνο η Μάλτα αποκόμισε συγκεκριμένες και ουσιαστικές δεσμεύσεις που θα τη βοηθήσουν ν αντιμετωπίσει το πρόβλημά της. Για τη χώρα μας τίποτα το ουσιαστικό και το δεσμευτικό δεν προέκυψε.

ΚΑΙ ΔΕΝ θα μπορούσε, άλλωστε, και να προκύψει, αφού και στην περίπτωση αυτή καμία προεργασία δεν είχε συντελεστεί, καμία συμμαχία δεν είχε επιδιωχθεί και όλα είχαν αφεθεί στην τύχη τους, όπως κατά κανόνα κάνει η κυβέρνηση Καραμανλή, όταν κινείται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

ΦΥΣΙΚΑ το γνώριζαν ότι διαφορετικά θα έπρεπε να έχουν ενεργήσει. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, η παράλειψη ήταν, υπό μία έννοια, δικαιολογημένη. Δεν ήταν, βλέπετε, στις προθέσεις τους ν απασχολήσουν τη διάσκεψη κορυφής με τα προβλήματα που προκαλεί η λαθρομετανάστευση. Το πολύ να ψέλλιζε ο πρωθυπουργός μερικά λόγια, εκμεταλλευόμενος τη σχετική πρωτοβουλία της Ιταλίας, αλλά τίποτα περισσότερο. Αν υποχρεώθηκε να κάνει κάτι παραπάνω, αυτό οφείλεται στο εκλογικό στραπάτσο της προπερασμένης Κυριακής και στην επιθυμία του να περιορίσει τις διαρροές του κόμματός του προς τον ΛΑΟΣ.

ΑΛΛΑ εκείνο που έχει σημασία είναι ότι το πρόβλημα παραμένει. Και δεν υπάρχει περίπτωση ν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά, αν σ' αυτό δεν συμβάλει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Αρα η σκυτάλη περνά υποχρεωτικά στην επόμενη κυβέρνηση της χώρας. Που ας ελπίσουμε ότι δεν θα αρκείται μόνο σε μεγαλοστομίες.

από ΕΘΝΟΣ

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 4:12 μ.μ. - 20/06/2009

TΡΑΓΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ στη Ν. Πέραμο Καβάλας.

Σήμερα στις 6 μ.μ. γράφεται ο επίλογος του τραγικού ατυχήματος που έγινε στις 2:00 περ. π.μ. σήμερα στη Ν Πέραμο Καβάλας, για το οποίο σας ενημερώσαμε με προηγούμενη ανάρτηση (http://mpostani.blogspot.com/2009/06/blog-post_20.html)

Τον άτυχο 26χρονο Θοδωρή Τ. που εξέπνευσε στο ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο Νασοκομείο Καβάλας, αποχαιρετούν γονείς, συγγενείς, φίλοι και όλη η κοινωνία του Δ. Ελευθερών στις 6:00 μ.μ. στη Ν. Πέραμο.
Είναι μια μεγάλη απώλεια για τη Ν. Πέραμο, αυτός ο πάντα χαμογελαστός νέος με τον αδαμάντινο χαρακτήρα.

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 3:58 μ.μ. - 20/06/2009


ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ

από ΤΑ ΝΕΑ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:47 π.μ. - 20/06/2009

Τέλος σχολικής χρονιάς

Της ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ

ela@ath.forthnet.gr


- ΤΕΛΕΙΩΣΕ η σχολική χρονιά κι ακόμα να το συνειδητοποιήσω!
- Εμένα θα το πεις; Βλέπω το παιδί στο σπίτι και του βάζω θερμόμετρο για τα δέκατα. Νομίζω πως είναι άρρωστο.
- Πάει κι αυτό, Βαγγελίστρα μου. Πάει, τέλειωσε, είναι πίσω μας!
- Πίσω μας, πίσω μας, πίσω μας, πίσω μας!
- Γιατί το επαναλαμβάνεις;
- Για να το εμπεδώσω!
- Ο γιος σου;
- Ζει! Η κόρη σου;
- Δεν θυμάται! Από την κούραση των εξετάσεων είναι σαν ζόμπι το πουλάκι μου.
Προχτές πήρε μια σοκολάτα, έβγαλε το χαρτί, πέταξε τη σοκολάτα στο καλάθι κι έφαγε το περιτύλιγμα!
- Εμένα ο δικός μου μπήκε στην ντουλάπα να κατουρήσει κι αναρωτιόταν πού πήγε ο καμπινές!
- Από το άγριο χάραμα μέχρι τη μαύρη νύχτα, ιδιαίτερα, φροντιστήρια, μαθήματα, ασκήσεις, επαναλήψεις, κεφάλαια, χρονολογίες, ονόματα, διευθύνσεις, πλανήτες, αστεροειδείς, χημικοί τύποι, ημίτονα, συνημίτονα, ελάχιστοι κοινοί πολλαπλάσιοι, άλατα, οξέα, αμινοξέα, συντακτικό... όλα ένα τουρλουμπούκι στο μυαλό τους.
- Και στο καπάκι να αρπάζονται η Αντιγόνη με τον Κρέοντα μαλλί με μαλλί για τον οικογενειακό τάφο!
- Μια στα τόσα, τηλεφωνούσε καμιά φίλη της. Να ρωτήσει κάτι για τα μαθήματα δηλαδή! Όχι για να βρεθούν, να πουν καμιά σαχλαμάρα, να πάνε ένα σινεμά, να πάρουν μια ανάσα, μια εισπνοή, ΤΟΝ ΔΙΑΙΡΕΤΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!
- Α πα πα, τέτοιες κραιπάλες δεν τις επιτρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα...
- Διαλυμένα τα μανάρια μου. Φωνή δεν έβγαινε απ΄ το λαρύγγι τους. Σήκωνα το ακουστικό, άκουγα μια τεράστια παύση κι έδινα το τηλέφωνο στο παιδί. Παρέδιδα το ένα ερείπιο στο άλλο! Πώς συνεννοούνταν μες στη μούγκα, απορώ και εξίσταμαι.
- Η σιωπή των Αμνών!
- Με την Παιδεία ως Χάνιμπαλ Λέκτορ!
- Στο δε άγχος να μην επεκταθώ!
- Άγχος! «Θα γράψω καλά, θα πέσουν τα SΟS, θα λύσω την άσκηση, θα μείνω σε μάθημα, θα πάρω τη βάση, θα είναι εύκολα, θα είναι μανίκι, θα προλάβω να τελειώσω»;
- Το άγχος πλέον δεν αποτελεί αφηρημένη έννοια. Τύπου «αγάπη, μίσος, φιλοπονία, φυγοπονία» και τα ρέστα παγωτό! Το άγχος έχει αποκτήσει υπόσταση στερεού σώματος. Το βλέπεις, το αγγίζεις, το μυρίζεις, μπορείς να το κόψεις με το μαχαίρι!
- Το νευρικό τους σύστημα κουτουλάει στους τοίχους...
- Εμένα θα μου πεις; Που είναι μες στις γούβες τα ντουβάρια μου;
- Ήθελα να ΄ξερα οι εκάστοτε υπουργοί Παιδείας, τι διάολο άκληροι όλοι τους; Αυτοί παιδιά δεν έχουν;
- Και να έχουν, δεν τα βλέπουν ποτέ. Είναι πολύ απασχολημένοι να βελτιώσουν το εκπαιδευτικό σύστημα!
- Πάντως δεν φταίει μόνο το σύστημα. Είναι και κάτι γονείς μπουμπούκια...
- Ολάνθιστα! Αντί να βάζουν πάνω απ΄ όλα την ψυχική ισορροπία των παιδιών τους, τα μετατρέπουν σε μπακαλόγατους. Με το τεφτέρι να υπολογίζουν βαθμούς και μέσους όρους. Διότι ως γνωστόν, σ΄ αυτή τη ζωή διαπρέψανε μόνο όσοι έχουν απολυτήριο από 18 και πάνω! Από 18 και κάτω πουλάνε εμφιαλωμένα στα φανάρια!
- Κι όλα αυτά γιατί; Για να ψάχνουν στα κορνιζάδικα σε ποιο πλαίσιο θα βάλουν αργότερα το πανεπιστημιακό δίπλωμα. Θα ρίξω εγώ το παιδί μου στα αγχολυτικά για το πρώτο τυχόν συνημίτονο!
- Πάντως στο σχολείο παίρνουν εφόδια, δεν μπορείς να πεις!
- Όχι, δεν μπορώ πω! Εγώ προχθές το σοτάρισα το εφόδιο και το έσβησα με κόκκινο κρασί, αλλά μου άρπαξε λίγο στο ψήσιμο. Δεν με παρατάς κι εσύ, λέω εγώ; Που θα πάει το παιδί μου να ψάξει για δουλειά και στο ίντερβιου θα το ρωτήσουνε, τι; Ποια είναι τα υπεροξειδιοσώματα;
- Το ΄χω, το ΄χω: Τα υπεροξειδιοσώματα είναι μικρά σφαιρικά κυστίδια που περιβάλλονται από στοιχειώδη μεμβράνη και περιέχουν οξειδωτικά ένζυμα που βοηθούν διάφορες μεταβολικές εργασίες. Ενώ τα λυσοσώματα περιέχουν υδρολυτικά ένζυμα που βοηθούν στην πέψη μεγαλομοριακών ουσιών ενδοκυτταρικής ή εξωκυτταρικής προέλευσης που έχουν εισβάλει στο κύτταρο με τη διαδικασία της ενδοκύττωσης!
- ΟΚ, σε πήρανε στο Δημόσιο!
- Τουλάχιστον πάει η χρονιά! Αρχίζουν οι διακοπές.
- Όχι για όλους. Στις δυο τελευταίες τάξεις του λυκείου, τα παιδιά τον πάνε ακατούρητο όλο τον Ιούλιο. Από φροντιστήριο σε φροντιστήριο τρέχουν μέσα στους πέντε καύσωνες.
- Και μετά λέμε: «Περίεργο πράγμα... Σαν μια επιθετικότητα του βγαίνει του παιδιού».
- Η εφηβεία.
- Και η μαλακία. Όχι των παιδιών! Των «μεγάλων». Που είναι τόσο δα μικροί!
- Καλές- λέμε τώρα- διακοπές!
- Και καλό- λέμε τώρα- καλοκαίρι!
από ΤΑ ΝΕΑ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:31 π.μ. - 20/06/2009

Ακρωτηριασμός

Η ολοκλήρωση και λειτουργία του Μουσείου Ακρόπολης αποτελεί αναμφισβήτητα σταθμό στην πολιτιστική ιστορία της χώρας.
ΕΝΑ έργο που έλειπε από την Αθήνα, την Ελλάδα συνολικά, η δημιουργία του οποίου αποτέλεσε όνειρο και όραμα πολλών γενεών.
ΠΕΡΑΣΕ από πολλές περιπέτειες, χρειάστηκε να ξεπεραστούν γραφειοκρατικές διαδικασίες, οικονομικές δυσκολίες, επιστημονικές διαφορές και πολιτικά πισωγυρίσματα, μέχρι να φθάσουμε στα αυριανά επίσημα εγκαίνιά του.
ΤΟ ότι στεγάζει μερικά από τα σπουδαιότερα έργα τέχνης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, γνωστά σε όλο τον κόσμο, αναδεικνύει τη σημασία του και το κατατάσσει ανάμεσα στα σημαντικότερα Μουσεία του κόσμου.
ΤΕΛΟΣ καλό, όλα καλά λοιπόν; Όχι ακριβώς. Το Νέο Μουσείο μπορεί να αποτελεί, παρά τις επί μέρους αντιρρήσεις, έναν θαυμάσιο αρχιτεκτονικό και πολιτιστικό χώρο, ωστόσο προκαλεί μελαγχολία καθώς μοιάζει ακρωτηριασμένο.
ΓΙΑΤΙ ένα Μουσείο Ακρόπολης δεν είναι πλήρες, δεν μπορεί να είναι πλήρες, χωρίς τα τμήματα του Παρθενώνα που έχουν κλαπεί, με βάναυσο τρόπο, και βρίσκονται στο Λονδίνο.
ΟΣΟΙ έχουν ήδη επισκεφθεί το Νέο Μουσείο εντυπωσιάζονται μεν από τα εκθέματα, από την αρμονική σύνδεσή του με τον βράχο της Ακρόπολης, την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών, αλλά προβληματίζονται για τα κομμάτια που λείπουν.
ΜΕΧΡΙ σήμερα η βρετανική κυβέρνηση και η διοίκηση του Βρετανικού Μουσείου επικαλούνταν την έλλειψη κατάλληλου χώρου για να στεγαστούν τα κλεμμένα τμήματα και δεν δέχονταν να μας τα επιστρέψουν.
ΤΩΡΑ πια καμιά δικαιολογία δεν στέκει.
Και η κυβέρνηση οφείλει να ξαναθέσει, πιο επιτακτικά, το αίτημα της Μελίνας Μερκούρη για επιστροφή των μαρμάρων που άρπαξε ο λόρδος Έλγιν.
ΟΠΩΣ οφείλει να αξιοποιήσει και να αναδείξει το Νέο Μουσείο ως κέντρο πολιτισμού διεθνούς ακτινοβολίας και αναφοράς.
από ΤΑ ΝΕΑ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:28 π.μ. - 20/06/2009

Εναλλακτικά Σαν τρελό φορτηγό

του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ


ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ τη Ν.Δ. σαν τρελό φορτηγό με φρένα φθαρμένα. Κατεβαίνει έναν δρόμο φιδωτό. Στο τιμόνι ο Κώστας Καραμανλής με τον αγκώνα έξω από το παράθυρο, καμιά φορά καπνίζει ένα τσιγάρο, καμιά φορά όχι. Φαίνεται απαθής. Αλλά σε κάθε στροφή όλο και πετιέται κανένα τάσι από τις ζάντες ήακόμη χειρότερα- πέφτουν κορμιά από την καρότσα. Το ντεραπάρισμα δείχνει να είναι θέμα χρόνου.
Αυτή είναι- με όρους γραφικούς- η εικόνα της συμπολίτευσης. Μια φρενήρης κούρσα που υποβάλλει την αυξανόμενη αίσθηση απώλειας ελέγχου.
ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ο οδηγός; Εχθροί και φίλοι δυσκολεύονται να διαβάσουν τον Καραμανλή. Θα κατέβει όσο το όχημα μπορεί να σταματήσει; Ή θα αφεθεί να πέσει μαζί με το φορτηγό σε κανέναν γκρεμό;
Φαίνεται πως τους τελευταίους μήνες το Μαξίμου είχε διαρκώς έναν σχεδιασμό πρόωρων εκλογών που αδυνατούσε να υλοποιήσει, καθώς η διαφορά με το ΠΑΣΟΚ άνοιγε. Φαίνεται ακόμη πως ο Πρωθυπουργός πήρε επάνω του τις ευρωεκλογές, υπολογίζοντας να πάει το σκορ κοντά στο 2%. Με το ΠΑΣΟΚ σε σοκ και εσωστρέφεια, οι πρόωρες βουλευτικές κάλπες του Σεπτεμβρίου φαίνονταν υπολογισμένο ρίσκο- αν ο Καραμανλής τελικά τις αποφάσιζε.
ΩΣΤΟΣΟ, η 7η Ιουνίου 2009 τα άλλαξε όλα. Με αρνητικό αποτέλεσμα της τάξεως τεσσάρων μονάδων και βάλε, δεν πας εύκολα την παράταξή σου στις εκλογές. Το συμπέρασμα από την εκδήλωση του «Φόρουμ 2020» του Νίκου Καραχάλιου- που έβαλε στο ίδιο τραπέζι πολιτικούς όπως ο Ανδρέας Λοβέρδος και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και δημοσκόπους- είναι πως η διαφορά στις βουλευτικές θα μπορούσε να είναι έξι μονάδες, αν η αποχή «ψηφίσει» με την αναλογία ποσοστών που είχαν τα κόμματα στις ευρωεκλογές.
Με τέτοιους όρους, η αδράνεια του Καραμανλή καθρεφτίζει το πολιτικό του αδιέξοδο. Σε πρώτη φάση, η κυβέρνηση προσπαθεί να πάρει πίσω την ατζέντα ασφάλειας και μετανάστευσης από τον ΛΑΟΣ. Πρόκειται όμως περισσότερο για σπασμωδική κίνηση και λιγότερο για ολοκληρωμένο σχέδιο. Την ίδια ώρα η ακινησία του Πρωθυπουργού εκλαμβάνεται - σωστά- ως πολιτική αδυναμία από τύπους σαν τον Γιάννη Μανώλη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ τον χρόνο των εκλογών είναι ένα άλλο ερώτημα που τριβελίζει την πλειοψηφία: πώς θα ανοίξει ξανά η Ολομέλεια της Βουλής; Εκτός αν αυτό θα γίνει για να δοθεί η ευκαιρία σε Μανώλη και Σία να ρίξουν την κυβέρνηση. Κάτι που θα απαλλάξει τον Καραμανλή από την ευθύνη της απόφασης.
από ΤΑ ΝΕΑ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:20 π.μ. - 20/06/2009

Στο...ύψος τους οι περιζήτητες Σχολές

Περισσότεροι κατάφεραν να περάσουν τη βάση του «10», αλλά οι κενές θέσεις στα περιφερειακά ΤΕΙ θα παραμείνουν πολλές


22.000 υποψήφιοι κάτω από τη βάση


Συγκράτηση βάσεων στα Τμήματα αιχμής και άνοδο στις Σχολές μεσαίας ζήτησης δείχνουν οι βαθμολογίες.


ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:05 π.μ. - 20/06/2009

ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ. Προσοχή μεγάλη και μη τρέχετε...

Ένας νέος τραυματίστηκε πάρα πολύ σοβαρά, πρίν από λίγη ώρα στη Ν. Πέραμο Καβάλας, όταν η μεγάλου κυβισμού μηχανή που επέβαινε συγκρούστηκε με τζίπ που του έκλεισε το δρόμο, βγαίνοντας από παράδρομο.
Ο νέος είναι κάτοικος Ν. Περάμου Καβάλας και ο οδηγός του τζίπ κάτοικος Ν, Ηρακλείτσς Καβάλας.
Ο νέος δεν φορούσε προστατευτικό κράνος δυστηχώς και ο οδηγός του τζίπ μετά το ατύχημα, σοκαρισμένος εγκατέλειψε το όχημά του και έφυγε.
Το ατύχημα έγινε στις 2:οο π.μ. σήμερα στη διασταύρωση Νίκης (κεντρικός παραλιακός δρόμος) και Αγ. Νικολάου.
Γι αυτό μεγάλη προσοχή όταν οδηγείτε, κράνος απαραίτητα οι δικυκλιστές και ελεγχόμενη ταχύτητα...

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 3:54 π.μ. - 20/06/2009

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

σχολιασμός της επικαιρότητας | 19/06/09

1. Προκλητικοί

Το Μουσείο της Ακρόπολης και η προσπάθεια επιστροφής των μαρμάρων του Παρθενώνα ήταν, είναι και θα είναι εθνική υπόθεση. Αλλά κάποιοι προκαλούν. Προκαλούν τη νοημοσύνη εκατομμυρίων Ελλήνων που έχουν μνήμη. Περισσότερα...

2. ΟΤΕ. Το ξεπούλημα συνεχίζεται. Αναιρούν τώρα και αυτά που έλεγαν πέρσι…

Κ. Καραμανλής, 16/5/2008, αναφερόμενος στη συμφωνία Ελληνικού Δημοσίου – Deutsche Telekom: «Με την ενεργοποίησή της, κάθε πλευρά θα έχει το 25% συν μία μετοχή…Επαναλαμβάνω, δεν είναι στις προθέσεις της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε περαιτέρω μείωση της συμμετοχής του Δημοσίου στον ΟΤΕ».

Γ. Αλογοσκούφης, 18/6/2008, συζήτηση στη Βουλή για τη συμφωνία Ελληνικού Δημοσίου και Deutsche Telekom: « Συνειδητή μας επιλογή να επιδιώξουμε τουλάχιστον στα πρώτα τρία χρόνια λειτουργίας αυτής της στρατηγικής συμμαχίας να υπάρχει μια ισορροπία και στη μετοχική σύνδεση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του στρατηγικού εταίρου»

Ένα χρόνο μετά δίνουν ακόμη 5% των μετοχών του Δημοσίου στους Γερμανούς, αναιρώντας αυτά που έλεγαν πέρσι. Περισσότερα...

3. Ζήτημα ονομασίας Σκοπίων

Η σημερινή κυβέρνηση υπονομεύει τη διαπραγματευτική μας θέση για να κάνει δημόσιες σχέσεις. Περισσότερα...

4. «Δεύτερη ευκαιρία» σε υπερχρεωμένους δανειολήπτες.

Ολοκληρώθηκε χθες η δημόσια διαβούλευση για την πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ για μία «δεύτερη ευκαιρία» σε χιλιάδες πολίτες που έχουν αποδεδειγμένη αποπληρωμής των χρεών τους. Συνεχίζουμε να ξεδιπλώνουμε το σχέδιό μας, δίνοντας υπεύθυνες λύσεις σε πραγματικά, καθημερινά προβλήματα. Περισσότερα...

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 8:41 μ.μ. - 19/06/2009

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !...

από ΛΟΓΟΠΛΟΚΙΕΣ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 7:27 μ.μ. - 19/06/2009

Δεν της βγαίνει και εξαπέλυσε…

… Κυριάκο και Γεράσιμο να κάνουν κριτική στην κυβέρνηση !!!


από ΤΟ ΓΡΕΚΙ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 5:38 μ.μ. - 19/06/2009


ΣΟΥΞΕ !!!...








(κλικ για μεγένθυση)
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 5:18 μ.μ. - 19/06/2009

ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΡΕΖΙΛΗΔΕΣ !

Υποχρέωσαν τον Σαμαρά ν΄ αλλάξει το μήνυμά του για το Μουσείο!...


Πρόκειται για την απο-κρουστικότερη έκδοση της ελληνικής φυλής, για τους πιο ρεζίληδες ανθρώπους, που με την ύπαρξή τους και – κυρίως – τη δράση τους ντροπιάζουν τη χώρα και το έθνος.
Δεν χάνουν ευκαιρία, που να μη προβάλουν, με τις πράξεις τους, την ελεεινή φύση τους, το απύθμενο θράσος τους, την εμετική νοοτροπία τους…

Για να παρεισδύσουν από το παράθυρο, οι, αιώνια, δεξιοί αγύρτες, σ΄ ένα ακόμα εθνικό επίτευγμα, από το οποίο ήταν απόντες, πλημμύρισαν την ειδησεογραφική πιάτσα με την προπαγάνδα τους, παρουσιάζοντας το νέο Μουσείο της Ακρόπολης ν΄ αποτελεί, τάχα, απόφαση του Καραμανλή του γέρου…
Ταυτόχρονα, μόλις χθες, έβαλαν τον Σαμαρά και άλλαξε τον χαιρετισμό του, στην ιστοσελίδα του νέου Μουσείου της Ακρόπολης, μόνο και μόνο για να βάλουν τη «βρωμερή ουρά τους» και σ΄ αυτό το μεγάλο έργο του ΠΑΣΟΚ και της μεγάλης Μελίνας.
Ιδού τι περιείχε, στην πρώτη ενότητά του, το μήνυμα του Υπουργού Πολιτισμού, μέχρι χθες :

«…Σας καλωσορίζουμε στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης.188 χρόνια από την επίσημη ανακήρυξη της Ελληνικής Ανεξαρτησίας και 27 χρόνια από τη μεγάλη πρωτοβουλία της αξέχαστης Μελίνας Μερκούρη, ένα χρέος εκπληρώνεται κι ένα όνειρο πραγματοποιείται.* Το χρέος ενός ολόκληρου Έθνους απέναντι στην κληρονομιά του.* Και τ’ όνειρο της Μελίνας, που έγινε πλέον όνειρο όλων των Ελλήνων.Το Μουσείο της Ακρόπολης!Το υπέρτατο μνημείο του Αρχαίου Κλασικού Πολιτισμού αποκτά το δικό του Μουσείο – επιτέλους!...».

Να πως υποχρεώθηκε να το αλλάξει, μετά την παρέμβαση της δεξιάς αγυρτείας :

«…Σας καλωσορίζουμε στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης.188 χρόνια από την επίσημη ανακήρυξη της Ελληνικής Ανεξαρτησίας, 33 χρόνια από τη διορατική απόφαση του Κωνσταντίνου Καραμανλή για την ανάγκη ανέγερσης του νέου Μουσείου στο σημερινό του χώρο και 27 χρόνια από την πρωτοβουλία της αξέχαστης Μελίνας Μερκούρη, ένα χρέος εκπληρώνεται κι ένα όνειρο πραγματοποιείται. *Το χρέος ενός ολόκληρου Έθνους απέναντι στην κληρονομιά του. Το Μουσείο της Ακρόπολης!Το υπέρτατο μνημείο του Αρχαίου Κλασικού Πολιτισμού αποκτά το δικό του Μουσείο – επιτέλους!...».

Οι ρεζίληδες ! Δεν λογαριάζουν τίποτα, δεν υπολογίζουν κανένα. Οι άχρηστοι και οι απόντες, χώνουν τη βρωμερή μούρη τους παντού κι ας απουσίαζαν από παντού !...
από ΛΟΓΟΠΛΟΚΙΕΣ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 3:15 μ.μ. - 19/06/2009

Έτσι εξηγείται...

από atsarantos
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 3:07 μ.μ. - 19/06/2009

Ολα εδώ πληρώνονται

από ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 2:39 μ.μ. - 19/06/2009

ΚΛΕΦΤΗΣ ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ

Οι αυλοκόλακες και τα πληρωμένα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ προσπαθούν να βάλουν στο κάδρο των εγκαινίων του νέου μουσείου της Ακρόπολης τον θείο Καραμανλή (δεν εξαιρείται και ο Παντερμαλής). Διαδίδουν από εδώ και από εκεί ότι το μουσείο ήταν όραμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή και κολλάνε το όνομά του μαζί με αυτό της Μελίνας Μερκούρη οι ιερόσυλοι. Ποιο όραμα; Όραμα είχε και ο Ιούλιος Βερν και έγραψε το «από την Γη στην Σελήνη» αυτό δεν σημαίνει ότι έκανε και το ταξίδι.
Να σταματήσουν τις αθλιότητες οι δεξιοί, που κάθε φορά προσπαθούν να κλέψουν κάτι από την δόξα και την λάμψη των άλλων.
από stelios-kolopaido
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:35 μ.μ. - 19/06/2009

«Στου Φεγγαριού τις Διαδρομές» στο Δήμο Ελευθερών Καβάλας

Ιδιαίτερα πλούσιο είναι και φέτος το πρόγραμμα των καλοκαιρινών εκδηλώσεων του Δήμου Ελευθερών που έχει τον τίτλο «Στου Φεγγαριού τις Διαδρομές», το οποίο παρουσιάστηκε από τη διοίκηση του Δήμου Ελευθερών κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου. Οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν την Κυριακή 21 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν τη Δευτέρα 31 Αυγούστου. Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος «το πρόγραμμα έχει συνταχθεί με ιδιαίτερη προσοχή από τους συνεργάτες μου στην κοινωφελή επιχείρηση με την πρόεδρο της την κα. Συμέλα Κορδύλη που όλα τα χρόνια που έχουμε την ευθύνη της διοίκησης του Δήμου μας προσπαθούν να προσφέρουν στον πολιτισμό και στην παράδοση μας, στην παιδία και στον αθλητισμό, στην κοινωνική μέριμνα και φροντίδα, όχι μόνο στις καλοκαιρινές εκδηλώσεις αλλά όλο το χρόνο σε όλα τα χωριά για όλους τους ανθρώπους μας.
Όλους αυτούς που μετέχουν σε αυτή την προσπάθεια έχω χρέος να τους ευχαριστήσω δημόσια». Από την πλευρά της η κα Κορδύλη υπογράμμισε ότι «Οι διαδρομές του Φεγγαριού συνεχίζονται και αυτό το καλοκαίρι στο Δήμο Ελευθερών. Το πρόγραμμα που είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα πολιτιστικό πρόγραμμα που να συμβαδίζει με τα ενδιαφέροντα των δημοτών αλλά και την τουριστική κίνηση της περιοχής. Μεταξύ των εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα στις φετινές εκδηλώσεις του Δήμου Ελευθερών ξεχωρίζουν η γιορτή που θα είναι αφιερωμένη στον Ευγένιο Σπαθάρη (8-6-2009), τα Τσαμκιράνεια με τον αγώνα δρόμου (19-06-2009) που είναι αφιερωμένα στον ήρωα Δημήτρη Τσαμκιράνη, καθώς και η συναυλία των ΟΝΙΡΑΜΑ στα κάστρα της Νέας Περάμου (5-08-2009).
από kavalanet
ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:18 μ.μ. - 19/06/2009

Υποθηκεύει την περιοχή μας ο Τάτσης;


ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Ο ΥΠΕΡΝΟΜΑΡΧΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗ «ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ»

-Το καλύτερο αναπτυξιακό «φιλέτο» Ξάνθης και Καβάλας τίθεται σε κίνδυνο, αν πραγματοποιηθεί το εγχείρημα
-Θα υπάρξουν κοινωνικές αναταράξεις αν συμβεί κάτι τέτοιο στην περιοχή της Χρυσούπολης
-Άμεσες οι επιπτώσεις σε όλη τη Διευρυμένη

Ως υποθήκευση του αναπτυξιακού μέλλοντος της περιοχής μας, φαντάζει η πρόταση του Υπερνομάρχη Δράμας – Καβάλας – Ξάνθης κ. Τάτση Κων., για δημιουργία «Κέντρου Υποδοχής Λαθρομεταναστών» σε μία έκταση 40 στρεμμάτων των εγκαταστάσεων της πρώην «ΦΩΝΗΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ», στην περιοχή του Αγιάσματος Καβάλας.

Όπως αποκαλύπτει εφημερίδα της γειτονικής πόλης, ο Κ. Τάτσης, μιλώντας σε εκπομπή του «Στούντιο 7» υποστήριξε πως εδώ και 8 μήνες ο ίδιος έχει δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πρόβλημα των μεταναστών και έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για να δημιουργηθεί χώρος υποδοχής σε έκτασης της πρώην «ΦΩΝΗΣ της ΑΜΕΡΙΚΗΣ» που σήμερα ανήκει στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου.

Προσδιόρισε πως θα γίνει στην περιοχή του Αγιάσματος. Όπως είπε, οι διαδικασίες προχωρούν και ήδη έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το υπουργείο. Περίμενε – υποστήριξε – να φτάσει στην τελική φάση, να έχει εξασφαλίσει κάποια πράγματα πριν κάνει ανακοινώσεις.

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:04 μ.μ. - 19/06/2009