

ανοιξαμε το blog για να εκφρασουμε αποψεις μας. δεν ειμαστε δημοσιογραφοι, δημοσιολογοι, δημοσιοτριφτες κλπ, ουτε πολιτικοι ή πολιτικαντηδες. ειμαστε οι πολιτες της ...διπλανης πορτας, χωρις παρωπιδες κομματικες, συντεχνιακες, τοπικιστικες κλπ. ....
Σε ιστοσελίδα της πατρίδας του μίλησε ο Νιγηριανός άσος της Καβάλας Μπεντζαμίν Ονοουάτσι, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για τα τέρματα που έχει πετύχει, την φανταστική πορεία του ΑΟΚ και τον ...κολλητό του Γουίλσον Ορούμα.

Κάθε μέρα, που περνάει πληθαίνουν οι ενδείξεις, πως ο «αναμορφωτής» Αντ. Σαμαράς, έχει αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις, απέναντι στο σύστημα, το οποίο τον στήριξε κι εκλέχτηκε αρχηγός στη Ν.Δ. : το σύστημα Καραμανλή !Στον Αγγ. Κωβαίο
Το χρονοδιάγραμμα για να γλιτώσει η ελληνική οικονομία είναι πολύ πιεστικό;
«Είναι πιεστικό γιατί δεν μας έχουν εμπιστοσύνη. Θα μπορούσε δηλαδή να φανταστεί κανείς έναν τελικό απολογισμό στο έτος, με μια ενδιάμεση ενδεχομένως επιθεώρηση. Θα ήταν φυσιολογικό. Ομως εμείς δεν είμαστε φυσιολογικοί! Είπαμε επανειλημμένα ψέματα και έχουμε δημιουργήσει, αν θέλετε, και ένα θέμα αρχής, κατά πόσον μια χώρα μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι. Θέλουν δηλαδή να μας κάνουν παράδειγμα. Γιατί μόνοι μας είμαστε “εκτός κέντρου”- δεν θα έλεγα “εκκεντρικοί”, γιατί θα είχε μια θετική διάσταση- λέω εκτός κέντρου, εκτός τροχιάς. Στις Βρυξέλλες υπάρχει όμως μια κρίση πολιτική, που έχει αφήσει όλη την εξουσία στους τεχνοκράτες, οι οποίοι θέλουν να είναι σίγουροι. Αλλωστε η φαντασία και η διακινδύνευση δεν είναι χαρακτηριστικά των τεχνοκρατών. Και για να είναι σίγουροι, θέλουν να μας βάλουν να υπερβούμε τον στόχο της ετήσιας μείωσης του ελλείμματος κατά 4%, που είναι ήδη πολύ φιλόδοξος, ώστε η περικοπή των δαπανών και η αύξηση των εσόδων να αφήνει μεγαλύτερο περιθώριο και αν όλα τα μέτρα δεν στεφθούν με επιτυχία, εν πάση περιπτώσει το 4% να παραμείνει. Αυτό είναι το νόημα του αιτήματος για τον 14ο μισθό, για πρόσθετη φορολογία σε συγκεκριμένους τομείς κτλ.».
Είστε διατεθειμένοι να προχωρήσετε σε αυτά;
«Ολα αυτά τα μέτρα που ζητούν τώρα έχουν ένα χαρακτηριστικό: είναι απλοϊκά και χονδροειδή. Δεν εξαρτώνται από αλλαγές στη διοίκηση, από θεσμικές παρεμβάσεις και βεβαίως δημιουργούν μια αβεβαιότητα. Πετυχαίνει η θεσμική παρέμβαση, πετυχαίνεις και στον στόχο, αν όχι, είτε επειδή υπάρχει αντίδραση εργαζομένων, παρέμβαση του ΣτΕ ή οτιδήποτε άλλο, τότε δεν έχεις το αποτέλεσμα και απορρίπτεται το σχέδιό σου». συνέχεια : http://www.pangalos.gr/portal/?p=632