Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

«Γαλάτες» εναντίων «Ρωμαίων» !!!














από [ ΤΟ ΓΡΕΚΙ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 3:43 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

International ...Ονουάτσι!

Σε ιστοσελίδα της πατρίδας του μίλησε ο Νιγηριανός άσος της Καβάλας Μπεντζαμίν Ονοουάτσι, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για τα τέρματα που έχει πετύχει, την φανταστική πορεία του ΑΟΚ και τον ...κολλητό του Γουίλσον Ορούμα.
πρωτάθλημα Μπεντζαμίν Ονουάτσι, ο οποίος εμφανίστηκε πολύ χαρούμενος για την τρελή ...κούρσα των «Αργοναυτών», ενώ τόνισε ότι στην Μακεδονική πόλη βρήκε την ... Ιθάκη του:
«Οι οπαδοί μας είναι εξαιρετικοί, οι συμπαίκτες μου απόλυτα συνεργάσιμοι και εγώ είμαι πολύ χαρούμενος που τα γκολ μου δίνουν το μέγιστο των βαθμών στην Καβάλα», ανέφερε ξεκινώντας ο Νιγηριανός σέντερ φορ κια συνέχισε λέγοντας:
«Πάμε καλά και αυτό που χρειάζεται είναι να διατηρήσουμε τον ρυθμό μας και να σπρώξουμε τους εαυτούς μας να κάνουν το βήμα παραπάνω»».
Τέλος, ο Ονουάτσι έκανε ειδική μνεία στον Γουίλσον Ορούμα, τονίζοντας:
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ένας τόσο έμπειρος παίκτης όπως ο Γουίλσον φορά τη φανέλα της ομάδας μας. Προσωπικά με βοηθά πάρα πολύ».

από [ gazzetta ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 1:54 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Και στο βαθος…..Εξεταστικη!

από [ ΑΣΗΜΩΝΗΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 12:38 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Σκουρα τα πραγματα….

από [ ΑΣΗΜΩΝΗΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 12:32 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Οταν κοιτας απο ψηλα…

από [ ΑΣΗΜΩΝΗΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 12:25 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

ΟΙ ...ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ !...

από [ ΛΟΓΟΠΛΟΚΙΕΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 12:07 μ.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

ΒΑΡΥΝΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΑΠΟΥΛΙΑ !


Τη γιορτή για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων διάλεξε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, για να πάρει σαφή θέση, για το κρίσιμο ζήτημα, που απασχολεί, αυτό τον καιρό, τη χώρα, το Οικονομικό...
«Αυτή τη στιγμή η χώρα καλείται να πραγματοποιήσει μια ιστορική μετάβαση και η πρόκληση για όλους μας είναι μην υπάρξουν φαινόμενα κοινωνικής διάλυσης. Με άλλα λόγια να περάσουμε απέναντι, χωρίς να μείνει κανείς πίσω. Αυτός είναι ο κρίσιμος εθνικός στόχος της εποχής μας και έχω τη βεβαιότητα ότι ο ελληνικός λαός θα αποδείξει την ωριμότητά του».
Με λόγια απλά ο Πρόεδρος προσδιόρισε την στρατηγική για την αντιμετώπιση και την έξοδο από την κρίση, τονίζοντας, ακόμα, πως «οι κατέχοντες θα δώσουν πολλά. Οι μη κατέχοντες θα δώσουν τον όβολό τους. Ολοι είμαστε παρόντες σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Θα τα δώσουμε όλοι και όλα για την πατρίδα».

Μη θέλοντας να μείνει αναπάντητη η απαράδεκτη συμπεριφορά των ευρωπαϊκών εταίρων, απέναντι στην Ελλάδα, ο Κάρολος Παπούλιας βρήκε την ευκαιρία να ρίξει το καρφί του : «Να μεταφέρω τη δική μου αισιοδοξία ότι θα δούμε φως, θα βγούμε από το σκοτάδι, θα παλέψουμε. Επειδή ήμουν και εγώ πολλά χρόνια μετανάστης στη Γερμανία, θα μου επιτρέψει η κ. Μέρκελ να βλέπω και εκείνης τα αδύναμα σημεία, αλλά δεν οφελεί να βλέπουμε μόνο τα αδύναμα σημεία των άλλων και να δικαιολογούμαστε. Απαιτείται από όλους σύμπνοια, δύναμη και είμαι βέβαιος ότι το αύριο θα είναι καλύτερο».

από [ ΛΟΓΟΠΛΟΚΙΕΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 11:59 π.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Μας στηρίζουν τώρα μετά την κριτική

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιώργος Κανελλόπουλος

ΣΤΡΟΦΗ υπέρ της Ελλάδας πραγματοποιεί μεγάλη μερίδα του ξένου Τύπου, που μετά τη σκληρή κριτική των προηγούμενων εβδομάδων ζητεί τώρα από τους Ευρωπαίους εταίρους να προσφέρουν περισσότερη βοήθεια στη χώρα μας και να δείξουν περισσότερη κατανόηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

Οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» δημοσιεύουν εκτεταμένο άρθρο του πρώην Ιταλού υπουργού Οικονομίας και πρώην μέλους της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Τommaso Ρadoa-Scioppa, ο οποίος ζητεί την ανάληψη δράσης από την Ε.Ε. για την Ελλάδα. «Χρειάζεται ανάληψη δράσης» αναφέρει, προσθέτοντας ότι το τελικό συμπέρασμα είναι πως η Ελλάδα πρέπει να δεχθεί υποστήριξη επειδή κάτι τέτοιο θα ήταν και προς όφελος του ευρώ.

Ο πρώην υπουργός Οικονομίας της Ιταλίας προσθέτει ότι εκείνο που πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στο κοινό είναι ότι καμία χώρα δεν έχει πια πλήρη εθνική κυριαρχία, ούτε η Ελλάδα λόγω της συμπεριφοράς της, ούτε ακόμη και η Γερμανία λόγω του γεγονότος ότι είναι ανοικτή κοινωνία- γεγονός το οποίο, όπως αναφέρει στο άρθρο, αποτελεί βασική πηγή της ευημερίας της.

«Μην πυροβολείτε την Ελλάδα»
Σε βασικό θέμα της με τίτλο «Η Ελλάδα δεν είναι η μόνη που είχε κάνει “μακιγιάζ” στο χρέος της», η «Le Μonde» κάνει αναφορά στις πρακτικές που ακολούθησαν και άλλες χώρες για τη διαχείριση του χρέους τους. Αναφέρει συγκεκριμένα τη Γερμανία, τη Βρετανία, τη Γαλλία και την Πορτογαλία, οι οποίες είχαν πραγματοποιήσει αντίστοιχες συμφωνίες (swaps) όχι μόνο με την Goldman Sachs, αλλά και με την JΡ Μorgan και την Βarclays.

από [ ΤΑ ΝΕΑ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 9:32 π.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Σκληρό πόκερ Γιώργου για δάνειο 25 δισ. ευρώ.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γιώργος Χρ.

Παπαχρήστος

Κοντά στην επίτευξη συμφωνίας για το είδος της «στήριξης» που θα έχει η Ελλάδα, στην περίπτωση που υποστεί νέα επίθεση από τους διεθνείς κερδοσκοπικούς κύκλους,φαίνεται πως βρίσκεται η ελληνική κυβέρνηση.

Όπως αφήνει να διαφανεί ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου σε συνομιλίες με συνεργάτες του, το όλο θέμα είναι αντικείμενο ενός σκληρού πόκερ στο τετράγωνο μεταξύ Αθήνας- Βερολίνου- Παρισίων- Βρυξελλών και έχει στόχο να δοθεί η δυνατότητα στην Ελλάδα να δανειστεί από τις διεθνείς αγορές με χαμηλά επιτόκια.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι επίμονες διαρροές στον ξένο Τύπο μιλούν για την παροχή στην


Ελλάδα υπό μορφή δανεισμού ενός πακέτου που μπορεί να φτάσει ώς τα 25 δισ. ευρώ, την ίδια ώρα που ο Πρωθυπουργός επαναλαμβάνει σχεδόν μονότονα ότι η Ελλάδα δεν ζητάει χρήματα από κανέναν, επιζητεί μόνο τη στήριξη της Ευρώπης έναντι της κερδοσκοπίας των διεθνών αγορών.

Στο ΒΒC
Χθες, στη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο ΒΒC (στη δημοφιλή εκπομπή του Άντριου Μουρ), ο Γιώργος Παπανδρέου απέφυγε επιμελώς να μιλήσει για οικονομική βοήθεια, έκανε όμως πρώτη φορά λόγο για ένα «καινούργιο χρηματοοικονομικό εργαλείο».

από [ ΤΑ ΝΕΑ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 8:51 π.μ.- 22/2/2010

Μοιραστείτε

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΟ ΤΟΥ Α. ΣΑΜΑΡΑ.

Κάθε μέρα, που περνάει πληθαίνουν οι ενδείξεις, πως ο «αναμορφωτής» Αντ. Σαμαράς, έχει αναλάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις, απέναντι στο σύστημα, το οποίο τον στήριξε κι εκλέχτηκε αρχηγός στη Ν.Δ. : το σύστημα Καραμανλή !
Σιγά – σιγά το κουβάρι ξετυλίγεται κι εμφανίζονται ανάγλυφοι οι όροι και οι περιορισμοί, που έχουν τεθεί, εν είδει συμβολαίου. Η νέα νεοδημοκρατία, έρχεται ως συνέχεια, ως υπερασπιστής των προηγούμενων κυβερνητικών θητειών, γεμάτη υπερηφάνεια για το …έργο τους !
Η στάχτη στα μάτια, ονομάζεται «λάθη και ολιγωρίες» τα οποία, όμως, χρεώνονται σε επί μέρους πρόσωπα, με ατομικές (!) επιλογές και λειτουργίες, τα οποία έχουν εξοβελισθεί από το κόμμα. Πρόκειται, βέβαια, για τα πρόσωπα, που, ήδη, ο ίδιος ο Καραμανλής, είχε περιθωριοποιήσει…

Υλοποιώντας το πολιτικό του γραμμάτιο, ο κ. Σαμαράς, παρουσίασε στην πρόσφατη ομιλία του στην κοινοβουλευτική ομάδα, ο περίγραμμα της οπτικής γωνίας του : για τα χάλια της οικονομίας και της χώρας, φταίει το ΠΑΣΟΚ και οι κυβερνήσεις του, (του Ανδρέα Παπανδρέου και του Κώστα Σημίτη), οι οποίες δημιούργησαν τα ελλείμματα και το χρέος…
Αντίθετα, τόσο η περίοδος Μητσοτάκη, (1990-93), όσο και η περίοδος Καραμανλή, (2004-09), δεν έφταιξαν σε τίποτα !


Στο λόγο του ο σημερινός αρχηγός της Ν.Δ. δεν είπε το παραμικρό, μεμπτό, για τα «έργα και τις ημέρες» των γαλάζιων κυβερνήσεων. Κάλυψε και υπερασπίστηκε, πλήρως, τις εγκληματικές πολιτικές και τους απατεώνες πολιτικούς της παράταξής του… Ο Μητσοτάκης παρέλαβε το χρέος στα ύψη από τον Ανδρέα, ενώ η εκτίναξη του ελλείμματος το 2009, οφείλεται στην αλχημική αλλοίωση των στοιχείων, από την κυβέρνηση του Γιώργου.
Τι κι αν, μόλις μια ημέρα μετά, ο Αλμούνια δηλώνει κατηγορηματικά πως «είχε προειδοποιήσει από την άνοιξη του 2009, για διψήφιο έλλειμμα» ; Η «γραμμή» για τον κ. Σαμαρά, είναι μονόδρομος, τυφλοσούρτης !...

Λίγο πολύ, λοιπόν, έχει φανεί και η τακτική, που η νέα νεοδημοκρατία, θ΄ ακολουθήσει και στη βουλή, στις διαδικασίες των εξεταστικών επιτροπών. Θα εμφανιστεί, τάχα, καταπέλτης στο ζήτημα του Βατοπεδίου, επικεντρώνοντας τα βέλη και τις κριτικές της, σε μεμονωμένα πρόσωπα, που «ξέφυγαν κι έσφαλαν…», ενώ για την Οικονομία θα επιχειρήσει το φόρτωμα, όλων, στο ΠΑΣΟΚ.

Είναι τόσο δυνατή, απ΄ ό, τι φαίνεται, η ποδηγέτηση του σημερινού ηγετικού team της Ν.Δ. που αναγκάζεται να καταφεύγει και σε ρηχές, όσο και αμφιλεγόμενες επιχειρηματολογίες, οι οποίες, λειτουργούν, συχνά, και ως μπούμεραγκ.
Κορυφαίο παράδειγμα ο καταλογισμός ευθυνών στο Γ. Παπανδρέου για τις πολιτικές, (τις λαθεμένες εννοούν), των προηγούμενων κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, επειδή ήταν μέλος τους, είτε ως υφυπουργός, είτε ως υπουργός.
Να, όμως, που με το επιχείρημα αυτό, οι προπαγανδιστές της σημερινής Ν.Δ., καταγράφουν στη συνείδηση του ελληνικού λαού, (που είναι πεπεισμένος για τις εγκληματικές ευθύνες των γαλάζιων κυβερνήσεων), ως συνένοχο και τον κ. Σαμαρά, μιας κι αυτός υπήρξε μέλος των υπουργικών συμβουλίων και του Μητσοτάκη και του Καραμανλή !...

από [ ΛΟΓΟΠΛΟΚΙΕΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 10:35 μ.μ.- 21/2/2010

Μοιραστείτε

Συνέντευξη του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου στο Βήμα.

Στον Αγγ. Κωβαίο

Το χρονοδιάγραμμα για να γλιτώσει η ελληνική οικονομία είναι πολύ πιεστικό;

«Είναι πιεστικό γιατί δεν μας έχουν εμπιστοσύνη. Θα μπορούσε δηλαδή να φανταστεί κανείς έναν τελικό απολογισμό στο έτος, με μια ενδιάμεση ενδεχομένως επιθεώρηση. Θα ήταν φυσιολογικό. Ομως εμείς δεν είμαστε φυσιολογικοί! Είπαμε επανειλημμένα ψέματα και έχουμε δημιουργήσει, αν θέλετε, και ένα θέμα αρχής, κατά πόσον μια χώρα μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι. Θέλουν δηλαδή να μας κάνουν παράδειγμα. Γιατί μόνοι μας είμαστε “εκτός κέντρου”- δεν θα έλεγα “εκκεντρικοί”, γιατί θα είχε μια θετική διάσταση- λέω εκτός κέντρου, εκτός τροχιάς. Στις Βρυξέλλες υπάρχει όμως μια κρίση πολιτική, που έχει αφήσει όλη την εξουσία στους τεχνοκράτες, οι οποίοι θέλουν να είναι σίγουροι. Αλλωστε η φαντασία και η διακινδύνευση δεν είναι χαρακτηριστικά των τεχνοκρατών. Και για να είναι σίγουροι, θέλουν να μας βάλουν να υπερβούμε τον στόχο της ετήσιας μείωσης του ελλείμματος κατά 4%, που είναι ήδη πολύ φιλόδοξος, ώστε η περικοπή των δαπανών και η αύξηση των εσόδων να αφήνει μεγαλύτερο περιθώριο και αν όλα τα μέτρα δεν στεφθούν με επιτυχία, εν πάση περιπτώσει το 4% να παραμείνει. Αυτό είναι το νόημα του αιτήματος για τον 14ο μισθό, για πρόσθετη φορολογία σε συγκεκριμένους τομείς κτλ.».

Είστε διατεθειμένοι να προχωρήσετε σε αυτά;

«Ολα αυτά τα μέτρα που ζητούν τώρα έχουν ένα χαρακτηριστικό: είναι απλοϊκά και χονδροειδή. Δεν εξαρτώνται από αλλαγές στη διοίκηση, από θεσμικές παρεμβάσεις και βεβαίως δημιουργούν μια αβεβαιότητα. Πετυχαίνει η θεσμική παρέμβαση, πετυχαίνεις και στον στόχο, αν όχι, είτε επειδή υπάρχει αντίδραση εργαζομένων, παρέμβαση του ΣτΕ ή οτιδήποτε άλλο, τότε δεν έχεις το αποτέλεσμα και απορρίπτεται το σχέδιό σου». συνέχεια : http://www.pangalos.gr/portal/?p=632

Μοιραστείτε