ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2009: ΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΩΝ 41 ΜΕΤΡΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ…
1. Φεβρουάριος 2008 – Φεβρουάριος 2009. Οι κερδοσκόποι γιορτάζουν την επέτειο της ανακοίνωσης των 41 μέτρων της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας. Η προκλητική κερδοσκοπία στην αγορά συνεχίζεται. Η κυβέρνηση Καραμανλή, στον γνώριμο ρόλο του θεατή-τηλεσχολιαστή, επιχειρεί με διαπιστώσεις και επικοινωνιακές επιθέσεις, να αντιμετωπίσει το τέρας της ακρίβειας, που η ίδια εξέθρεψε όλα αυτά τα χρόνια.
2. Ανακοίνωσε μάλιστα χθες το Υπουργείο Ανάπτυξης ότι προτίθεται να λάβει και κάποια μέτρα, που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε πλαφόν στις τιμές ορισμένων προϊόντων. Πρόκειται προφανώς για ακόμη ένα ανέκδοτο, όπως τα 41 μέτρα…
- Αμόλυβδη: Η κυβέρνηση αρνείται να βάλει πλαφόν στις τιμές της αμόλυβδης, που εδώ και ένα χρόνο έχουν καπέλο τουλάχιστον 0,10 ευρώ.
- Ψωμί: Η κυβέρνηση ενέκρινε αύξηση κατά 30% της τιμής του ψωμιού πριν από 2 χρόνια.
- ΔΕΗ: Η κυβέρνηση δεν παίρνει πίσω την αύξηση του 7,5% στα τιμολόγια (Ιούλιος 2008) που επιβλήθηκε με πρόσχημα τις τότε υψηλές τιμές των καυσίμων. Τώρα που οι τιμές έπεσαν γιατί η αύξηση παραμένει;
- Αισχροκέρδεια – λάδι: Η κυβέρνηση έχει επιτρέψει την κερδοσκοπία των επιτήδειων ακόμα και στις μειώσεις τιμών, όπως μαρτυρά η πρόσφατη μείωση της τιμής του λαδιού κατά 3,5% τη στιγμή που η τιμή μειώθηκε στον παραγωγό περίπου κατά 25%…
- Ιδιωτικά σχολεία: Η κυβέρνηση είναι αυτή που απελευθέρωσε τα δίδακτρα.
- Η κυβέρνηση είναι αυτή που χειροκροτεί το πάγωμα των τιμών στο εμπόριο τη στιγμή που οι τιμές πρέπει να μειωθούν, διότι κυμαίνονται σε επίπεδα ανακόλουθα με τα εισοδήματα των πολιτών.
3. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ο σκληρός πυρήνας του πληθωρισμού στην Ελλάδα να κινείται γύρω στο 3%, τη στιγμή που ο μέσος πληθωρισμός κινείται γύρω στο 1,8%. Απαιτείται ταχεία και αποφασιστική δράση. Μείωση των τιμών εδώ και τώρα, ξεκινώντας από τα τιμολόγια των δημοσίων επιχειρήσεων όπως η ΔΕΗ. Εφαρμογή της νομοθεσίας του ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού. Απαιτούνται πια σοβαρές αποφάσεις και δράσεις, όχι άλλα επικοινωνιακά παιχνίδια.
ΠΑΣΟΚ
ΜΠΟΣΤΑΝΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου