Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Για το καλό μου!

Αρχίζει λοιπόν απο τις 1 Ιουλίου και στην "απείθαρχη" Ελλάδα, η 'καθ' όλα ύποπτη και περίεργη' τσιγαροαπαγόρευση.

Θα μου πεί κάποιος ίσως, γιατί την θεωρώ καθ' όλα ύποπτη και περίεργη σαν απαγόρευση, την στιγμή που είναι για το καλό μου; Μήπως δεν κάνει κακό στην υγεία το τσιγάρο; Ας αφήσουμε την τσέπη, που έρχεται δεύτερη.
Κι όμως αδέρφια, δεν μου το βγάζει κανένας απο το νού, πως κάτι άλλο, πολύ μεγάλο και άσχημο παίζει πίσω απο όλα αυτά, και πως όλα αυτά είναι απλά το προπέτασμα του καπνού.

Ψέμα 1ον. "Είναι εντολή της ΕΟΚ"
Η απαγόρευση του καπνίσματος, ξεκίνησε απο Αμερική και Καναδά. Άρα, είναι εντολή "άνωθεν" και όχι Ευρωπαϊκή. Τουτέστιν, η δήθεν ενωμένη Ευρώπη, δεν είναι τίποτε άλλο παρά υποχείριο των Αμερικανών.

Ψέμα 2ον. "Είναι για το καλό μου"
_Αν ενδιαφέρονταν για το καλό μου, θα έδιναν δωρεάν τα -πανάκριβα κατά τα άλλα- υποκατάστατα/βοηθήματα/θεραπείες, για να κόψω το κάπνισμα.............

συνέχεια :

Για το καλό μου!

[ nikos63 ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου