Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΒΟΥΛΗ -- 22/10/2009

Κύριε Πρόεδρε της Βουλής, κυρίες και κύριοι Υπουργοί της Κυβέρνησης, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, κατ’ αρχήν, επιτρέψτε μου να εκφράσω αυτό που νιώθω αυτήν τη στιγμή, την τιμή μου και το μέγιστο σεβασμό μου προς όλους σας τούτη την ώρα που έχω τη δυνατότητα από το ναό της δημοκρατίας που είναι το Ελληνικό μας Κοινοβούλιο να απευθυνθώ ενώπιόν σας. Επιτρέψτε μου, επίσης, από αυτό εδώ το Βήμα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ τόσο προσωπικά όσο και εκ μέρους των συναδέλφων μου από την Καβάλα που συμμετέχουμε στην κυβερνητική πλειοψηφία του ΠΑ.ΣΟ.Κ., του Μιχάλη Τιμοσίδη, τον Σάββα Εμινίδη που κατά τα φαινόμενα δεν θα προλάβουν να έχουν τη χρονική άνεση να μιλήσουν σήμερα εδώ.
Επίσης, να απευθύνουμε ένα μήνυμα και προς τους συμπατριώτες μας στο Νομό Καβάλας, αλλά και προς όλους τους πολίτες αυτού του τόπου, ένα μήνυμα αισιοδοξίας και βεβαιότητας. Να είναι αισιόδοξοι, λοιπόν και βέβαιοι ότι η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός τους, η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων εργάζονται σκληρά, αγωνίζονται αποφασιστικά για την ανόρθωση της χώρας και την πρόοδο της κοινωνίας μας.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου