Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

«Έβαλα αγγελία να πουλήσω το νεφρό μου»

Η απόγνωση λόγω της οικονομικής του κατάστασης οδήγησε 35χρονο πατέρα τριών παιδιών από την Πάτρα, σε μια πράξη απελπισίας. Έβαλε αγγελία για να πουλήσει το ένα του νεφρό και να βγει, έστω προσωρινά, από το οικονομικό αδιέξοδο.

«Είμαι 35 ετών, έχω πρόβλημα επιβίωσης και για το λόγο αυτό θέλω να πουλήσω το ένα μου νεφρό». Ήταν το μήνυμα που άφησε στον τηλεφωνητή εφημερίδας με αγγελίες στην Πάτρα και όπως ο ίδιος o 35χρονος δήλωσε στη zougla.gr: «Παρακαλούσα να χτυπήσει το τηλέφωνο και να έχει βρεθεί αγοραστής. Είχα σκεφτεί δύο λύσεις ή να βάλω τέλος στη ζωή μου ή να πουλήσω το νεφρό μου». Ο 35χρονος διατηρούσε εμπορικό κατάστημα στην Πάτρα, όμως πριν από ενάμισι χρόνο αναγκάστηκε να το κλείσει. Από τότε είναι άνεργος και έχουν συσσωρευτεί χρέη της τάξεως των 4.000 ευρώ, σε λογαριασμούς και ενοίκια. Μάλιστα ο ιδιοκτήτης του σπιτιού του τον απειλεί με έξωση....

Παράπλευρες απώειες ;;; της σεμνής & ταπεινής διακυβέρνησης των απολιτικών golden boys & girles.... ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου