Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗ ΓΑΖΑ.

1. «…Ήταν όλα γυναικόπαιδα, άμαχος πληθυσμός. Οι βόμβες πέφτουν σαν το χαλάζι, υπάρχει τρόμος. Μάλιστα, αυτό το σκεφτόμουν σήμερα που έκανα μπάνιο, δεν ήξερα τι ξεπλένω, τον ιδρώτα μου, το φόβο μου, ή την ντροπή μου ως άνθρωπος; Πιστεύω ότι το τελευταίο προσπαθούσα να ξεπλύνω. Γιατί όντως, δεν μπορεί να θεωρώ τον εαυτό μου πολιτισμένο, όταν κάθομαι στον καναπέ και ανέχομαι να γίνονται αυτά δίπλα μου. Όλοι μας, αυτό που δώσαμε σε αυτό τον κόσμο, ήταν ακριβώς τη χαρά, το βλέπαμε στο πρόσωπό τους, το βλέπαμε στο χαμόγελό τους, το βλέπαμε στα μάτια τους, ότι ένιωθαν πως δεν είναι μόνοι τους. Είναι το βασικότερο».

2. Τα μέλη της αποστολής του ΠΑΣΟΚ, τα οποία, εκ μέρους του Προέδρου του Κινήματος, Γιώργου Α. Παπανδρέου, βρέθηκαν στη Λωρίδα της Γάζας για να προσφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια, Αρης Μουσιώνης, Ηλίας Καρανίκας, Θανάσης Νησιώτης, Χρήστος Καπάταης και Αλέκος Στάμου, έδωσαν χθες συνέντευξη Τύπου στα κεντρικά γραφεία του Κινήματος.

3. Ακούστε τις συγκλονιστικές αφηγήσεις τους για το δράμα του Παλαιστινιακού λαού στην ηλ. διεύθυνσηhttp://radiopod.pasok.gr/?p=952 ή διαβάστε το κείμενο της χθεσινής συνέντευξης τύπου στην ηλ. διεύθυνση: http://www.pasok.gr/portal/gr//71997/7/7/1/showdoc.html .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου