Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Η σπανακόπιτα


Γυρίζει ο σύζυγος το βράδυ σπίτι του κατακουρασμένος πάει στο μπάνιο και βρίσκει το φως σβυστό.
-Τί συμβαίνει ρε γυναίκα? ρωτάει την σύζυγο, γιατί δεν ανάβει το φως??
-Δεν ξέρω αγάπη μου, απαντά εκείνη, περίμενα εσένα να το φιάξεις.
-Είμαστε 30 χρόνια παντρεμένοι,απαντά αυτός ξέρεις να έχω ιδέα από ηλεκτρολογικά?απαντά αυτός.
Την επομένη ξανάρχεται ο σύζυγος κουρασμένος,βρίσκει το τηλέφωνο κομμένο.
-Τί συμβαίνει με το τηλέφωνο και δεν δουλεύει? ρωτάει την σύζυγο.
-Και πού θέλεις να ξέρω εγώ, εσένα περίμενα να το φιάξεις, απαντά εκείνη.
-Είμαστε 30 χρόνια παντρεμένοι,απαντά αυτός ξέρεις να έχω ιδέα από τηλέφωνα??
Την τρίτη ημέρα επιστρέφει σπίτι και όλα δουλεύουν ρολόι.
-Τί έγινε? ρωτάει την σύζυγο, έφερες ανθρώπους να τα φιάξουνε??
-Ναι ευτυχώς, ήρθε ο κυρ Παναγιώτης από τον πάνω όροφο και μου τα έφιαξε.
-Καί πόσα πλήρωσες?? ρωτάει ο σύζυγος.
-Κοίταξε να δεις, μου είπε το εξής, για να ξοφλήσουμε ή θα μου κάνεις ένα ταψί σπανακόπιτα, ή θα κοιμηθείς μαζί μου.
-Και σύ τι έκανες? ρωτάει όλο αγωνία ο σύζυγος.
-Είμαστε 30 χρόνια παντρεμένοι, ξέρεις να έχω ιδέα από σπανακόπιτα?????

από "γελαδερός"

ΤΟ ΜΠΟΣΤΑΝΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου