Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

ΕΓΩ, ΡΕ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ !...

. από τα ΜΜΕ :
«Kανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ακεραιότητα, αλλά και την προσφορά του Κώστα Καραμανλή στην πατρίδα», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, εξερχόμενος του Προεδρικού Μεγάρου, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η δήλωση του εκπροσώπου του κόμματος Πάνου Παναγιωτόπουλου : Δεν κουράστηκαν ορισμένοι - και δεν αναφέρομαι σε στελέχη της ΝΔ, αναφέρομαι στην πλευρά του ΠΑΣΟΚ - να προσπαθούν για λόγους δημιουργίας επίπλαστων εντυπώσεων να αμφισβητήσουν την ακεραιότητα και το ήθος ενός σημαντικού ηγέτη, του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή;».
. ΕΓΩ ρέ ! . . . ΕΓΩ ! . . .
. Εγώ αμφισβητώ και την ακεραιότητα, και την προσφορά ( προσφορά ; αυτή την λέξη δεν την ξέρει κάν ! ) και το ήθος και τον πατριωτισμό του.
. Δεν μάς τρελλάνανε όταν ήταν Κυβέρνηση, και με το σύστημα Ρουσόπουλου και τα διασκορπισμένα σε όλα τα πουλημένα ΜΜΕ ακριβοπληρωμένα τους παπαγαλάκια λέγανε αδιάντροπα ότι θέλανε.

. ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝΕ ΤΩΡΑ ! ! !

. Εγώ λοιπόν αμφισβητώ και την προσφορά τους και την ακεραιότητά τους και το ήθος τους !

Σ - Υ - Λ - Ο - Γ - Ι - Κ - Α !... >>>Διαβάστε τη συνέχεια...

από [ ΛΟΓΟΠΛΟΚΙΕΣ ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 6:37 μ.μ.- 6/2/2010

Μοιραστείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου