Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

"ΟΛΓΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ"!

Τα έσπασε όλα. Από το πρωί τηλεφωνούσε στους εκδότες και ζητούσε προστασία. Το απόγευμα όταν έφτασε με την Gucciστον ώμο πήγε απευθείας στο γραφείο τουΠαναγιωτόπουλου. Πέρασε μπροστά από την... αίθουσα σύνταξης του Mega και δεν είπε κουβέντα. Με το μπλαζέ ύφος τους θεωρεί όλους υποτακτικούς.
- "Με πολεμάνε βρώμικα. Μου κάνουν προσωπική επίθεση. Δεν ντρέπεσαι; Βγες μπροστά να με υποστηρίξεις. Πάρε τηλέφωνα να γράψουν για εμένα".
Τον έκανε σκουπίδι. Τον... πρώην σύζυγό της και διευθυντή ειδήσεων του Mega. Σούζα ο Παναγιωτόπουλος.
- "Όλγα μου ο Π...... φταίει. Και ο Σ..... Και ο άλλος ο Γ.... Η νομική υπηρεσία κάνει ότι μπορεί θα τους κλείσουμε"!
Χρηστάρα. Εκτός από προσοχές στην Όλγα μάθαμε ότι κάνεις τεμενάδες και στην Google. Σου θίξαμε την παιδούλα;
Σ.Σ. Όλγα αρχίζουμε και το συνηθίζουμε το πρήξιμο. Πραγματικό κολάρο. Σαν εφημερίδα έγινες! Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους...

[ fimotro ]

ΜΠΟΣΤΑΝΙ - 8:24 π.μ. - 02/09/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου