Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009


Πώς κατάφεραν να μείνουν στην εξουσία πέντε χρόνια, είναι από τα πράγματα που δεν θα καταλάβουμε ποτέ- άλλο ένα μυστήριο, από τα τόσα που έχει αυτό το Σύμπαν!

ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ Δεν γνωρίζει η δεξιά, τι ποιεί η άλλη... δεξιά

Τoυ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ gpapachristos@dolnet.gr

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 24 Ιανουαρίου 2009
Το ξέρω πως είναι δύσκολα τα πράγματα, δεν το ξέρω λες; Ότι είσαι σε κατάσταση «εγώ παρέα θα κάνω με τον πόνο μου/ μη μου μιλάτε αφήστε με μόνο μου»; Αφού το βλέπω καθαρά. Κάτι θες να κάνεις, κάτι θες να πεις, κάπως να τσουλήσει το πράγμα, αλλά δεν σου βγαίνει! Δεν. Κάνεις το ένα, στραβώνει το άλλο. Ισιώνεις το στραβό, χαλάει το παραπέρα. 

Δράμα- «ζω ένα δράμα», δεν λεγόταν εκείνη εκπομπή που μετά αντικαταστάθη- κε από την άλλη που είχε τον απίθανο τίτλο «θεά τον έκανες το μουσακά»; Εμένα ο μουσακάς δεν μ΄ αρέσει και πολύ. Αρέσει όμως στον τουρίστα και απ΄ ό,τι πληροφορούμαι (εγκύρως ως γνωστόν) τρελαίνει και τον πρόεδρο Κώστα. Τουρίστας, μουσακάς, πρόεδρος Κώστας, πού θέλω να καταλήξω; Α, ναι. Στο τέλος παρεπιδημούντων- πατέντα ελληνική, που σου λέει, είσαι τουρίστας, έρχεσαι να μας επισκεφθείς, μια χαρά και καλά να πάθεις. Διότι εκτός από τη λειψή, μίζερη, με μια φέτα τσιγαρόχαρτο και δυο ντομάτες χάλια, χωριάτικη, το κλέψιμο (στο ζύγι, στο μέτρημα, στον λογαριασμό) παντού, το «βαφτίζω τις γόπες μπαρμπούνια και στα σερβίρω», θα μου πληρώσεις και φόρο... 
Κατάργησε το τέλος παρεπιδημούντων
Φόρο; Γιατί ρε παιδιά, λες εσύ ο τουρίστας τώρα. Αφού πληρώνω εισιτήρια, ξενοδοχεία κι επιπλέον έχω και τον κάθε ταβερνιάρη, καφετζή, ταξιτζή κ.λπ. να με κλέβει ασύστολα, να με φτύνει σε πρώτη ευκαιρία, θα πληρώσω και φόρο από πάνω;.......

ΣΥΝΕΧΕΙΑ.... : http://www.tanea.gr/aixmes.htm

ΤΑ ΝΕΑ
το μποστάνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου