Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Παρασκευή, 2 Οκτώβριος 2009. Η φήφος δεν είναι βόλεμα για κάποιους!


Σήμερα ξεπατωθήκαμε στη κούραση, η Σουζάνα και η αφεντιά μου.
Μένω στο ισόγειο του διώροφου.

Την Κυριακή έχω παρέα να φάμε , να πιούμε τα καφεδάκια μας,
γλυκά, να το ρίξουμε έξω και για χοληστερίνες και ζάχαρα από
Δευτέρα.

Τις ετοιμασίες τις γνωρίζει η Αγγελικούλα και ο μικρός.

Από τον ντόκτορα το κρύβω, γιατί λέει γέρασα και μυαλό δεν έβαλα.
Ο καθείς κουμάντο στο σπίτι του.

Εγώ σήκωνα σημαίες δεν θα κάτσω στα αυγά μου!
Όταν πεθάνω θα έχω όλο το χρόνο να το κάνω!

Ναι, πάνω από τον μπουφέ, έχω την φωτογραφία του άντρα μου,
και του Αντρέα.

Μη μου πείτε ποιού. Αυτού που άλλαξε την Ελλάδα.
Σε τι την άλλαξε θα τα πούμε άλλη φορά.
Θα μιλήσουμε για εποχές μαύρες, που οι περισσότεροι δεν ζήσατε.
Εχω ημερολόγια κρατήσει που αν τα ξεδιπλώσω θα χυθούν πικρές
θύμησες και μέρες που είναι δεν θέλω!
Στην ξώπορτα η σημαία.
Ξεκαθαρίζω κάτι:
Ποτέ δεν προσκύνησα κανένα.
Δεν ζήτησα ρουσφέτια.
Σε κανενός το γραφείο δεν πέρασα .
Ιδεολογία δεν είναι το ΒΟΛΕΜΑ!!!
Για τη φωτογραφία με βοήθησαν.
Ε δεν τα ξέρω όλα, αλλά που θα μου πάει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου